Toon posts:

SuperWeb en WinME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot mijn grote vreugde ben ik er achter gekomen dan ME nog meer leuk functi's heeft. En wel de inbellen. Door simpel een waarde in je register te veranderen bel je met een delay van 0 sec. met het standaard in belprogrammatje. Dus de tijd van Dialer die geheugen lekken is voor bij. :)

M$ heeft eindelijk iets wat WEL goed werkt. ;)

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Lol, de dialer die geheugen lekt, lekt niet eens geheugen in winme, nog een reden om te upgraden dus.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
In Win98 en Win98SE kon je ook gewoon het register tweaken hoor. Hoefde je ook niet te lekken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Waslijn : is me niet gelukt toen. Maar met ME zit de optie er al in maar dan kan hij niet kleiner dan 5 sec. zet je die waard op 0 en geen probz.

DaZZle : yup, jou dialer ;) De 2k versie was een stuk beter.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

btw in windhoos 2000 zittet ook

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Hoe stel je dat in dan?

Ik loop nu met andere proggies te kloten maar het effect is niet dusdanig dat ik 80 keer per minuut in kan bellen.

Verwijderd

Hoe stel je dat in dan?

Ik loop nu met andere proggies te kloten maar het effect is niet dusdanig dat ik 80 keer per minuut in kan bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Spike© : Heb je ME of 98. Nou jou. Nevermind.

Voor ME.
Zoek voor > RedialWait <. Die waarde zet je op 00 00 00 00. En dan is de delay 0.

Voor 98.
Vraag aan Waslijn. ;)

Verwijderd

Sorry,

Ik heb windows 2000

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

maak dan 2 exteren verbindingen aan (via deze computer).
Stel beide in op andere lijn
Dus bv. "Superweb Line1" en "Superweb Line2".
en klik dan met rechts op de externe verbinding "superweb Line1" en kies dan eigenschapppen, dan kun je bij opties alles instellen. dus bv 0 seconde redial, opniew verbinden etc etc.
Dit doe je ook met "Superweb Line2". En dan laat je ze beide verbinden.

hopelijk is mijn uitleg goed. (weet niet zeker of het helemaal zo zit, want ik heb er nu ff geen win2k op)
Pagina: 1