Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Idee tegen het omhoogschoppen van draadjes

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Topicstarter
Er komen nog wel eens threads voorbij uit 2000/2001, waar een of andere sufferd op heeft gereplied. Vervolgens gaat iedereen vrolijk meepraten, tot iemand opmerkt dat het topic wel héél oud is. Vervolgens gaat iedereen semi-verbaasd zitten slowchatten tot iemand de boel dichtgooid.

Kan er niet een beveiliging komen? Mijn idee was het 'dichtgooien' van zulke threads, zodat mensen niet meer kunnen replyen. Zeg na 3 maanden, dan gaat ie automagisch op slot.

Of gewoon een extra bevestiging voordat er gereplied wordt. Zoals "Het topic waar je in wil posten, is $langetijd geleden geplaatst. De topicstarter kan zich het draadjes waarschijnlijk niet eens herrineren. Weet je zeker dat je wilt posten? J/N ".

Is het wat? Of lijkt het jullie niets?

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan op dit moment niet vanwege Topix, maar misschien is dit een goed idee voor het nieuwe forum.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 06 februari 2002 19:25 schreef Slarioux het volgende:
Er komen nog wel eens threads voorbij uit 2000/2001, waar een of andere sufferd op heeft gereplied. Vervolgens gaat iedereen vrolijk meepraten, tot iemand opmerkt dat het topic wel héél oud is. Vervolgens gaat iedereen semi-verbaasd zitten slowchatten tot iemand de boel dichtgooid.

Kan er niet een beveiliging komen? Mijn idee was het 'dichtgooien' van zulke threads, zodat mensen niet meer kunnen replyen. Zeg na 3 maanden, dan gaat ie automagisch op slot.

Of gewoon een extra bevestiging voordat er gereplied wordt. Zoals "Het topic waar je in wil posten, is $langetijd geleden geplaatst. De topicstarter kan zich het draadjes waarschijnlijk niet eens herrineren. Weet je zeker dat je wilt posten? J/N ".

Is het wat? Of lijkt het jullie niets?
Die waarschuwing lijkt me wel ok... alle topics op slot als ze ouder zijn dan 3 maanden is wat overdreven lijkt me.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Wheheh... Is vanmiddag toevallig ook al een topic over gestart ;)

[topic=403187]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, daar maar verder dan? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.