Volgens mij bedoel je nog een oud SLOT A mobo van MSI hiermee? Maar anyway, DDR gaat daar nevernooit nie opgaan...
Verwijderd
welk mobo precies
merk..
En je kan het zo zien, biosupdates helpen daar niet bij. 184 pins is het DDR, 168 pins is het SDRSDRAM.
Aan die naam zo te zien, kan het dus niet, al weet ik het niet zeker omdat ik niet weet welk merk het is.
edit// idd een MSI, SLOT A, ik weet het weer
Het kan dus NIET
En je kan het zo zien, biosupdates helpen daar niet bij. 184 pins is het DDR, 168 pins is het SDRSDRAM.
Aan die naam zo te zien, kan het dus niet, al weet ik het niet zeker omdat ik niet weet welk merk het is.
edit// idd een MSI, SLOT A, ik weet het weer
Het kan dus NIET
Volgens mij is dat idd zo'n MSI slot A bord. Past dus niet. Kijk anders even op hun site of zow?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pfff, ga eens zoeken zeg... je vermeld geeneens welk mobo je hebt...
Whatever.
Nope, dit is een Slot A moederbord, d8 eigelijk dat er nog alleen pc100 op kan ook
(of iig op die snelheid kan werken) Heb dr zelf ook 1 staan als netwerkserver icm een athlon 800
Uhmm mijn mobo is van msi, en verderz weet ik er nikz van... 
hmmm geen ddr dus voor mij denk ik
Naja, volgende week maar ff nieuwe comp kopen, kmag er 1 voor 5000 piek kopen, iemand tips?
Ik wil er tenminste een dvd speler, plextor brander en een tv out kaartje van tenminste 64 mb. Eigenlijk wil ik dus graag weten welk mobo en cpu ik het beste kan kopen van m'n money.
Trouwens, waar staat dat xp voor? bij een athlon xp, waarom staat et erbij?
Naja, reply maar
hmmm geen ddr dus voor mij denk ik
Naja, volgende week maar ff nieuwe comp kopen, kmag er 1 voor 5000 piek kopen, iemand tips?
Ik wil er tenminste een dvd speler, plextor brander en een tv out kaartje van tenminste 64 mb. Eigenlijk wil ik dus graag weten welk mobo en cpu ik het beste kan kopen van m'n money.
Trouwens, waar staat dat xp voor? bij een athlon xp, waarom staat et erbij?
Verwijderd
XP = Xtra performance
. Of zit ik er nou dik naast. Nouja ze geven iig wel extra performance vergeleken met de oude tunderbirds.
Pagina: 1