Toon posts:

Heb E-mail nodig van iemand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier is mijn prob: ik heb een email nodig van een user die hem op niet weergeven heeft staan.

Nu is dat ofcuz niet bedoel om vol te spammen maar omdat deze user een geluidskaart aanbied op vraag&aanbod (Diamond MX) en ik heb dus op geen enkele manier kan bereiken

(tel enz. klopt niet)

als een van de modjes zo vriendelijk zou willen zijn om even zijn e-mail te sturen naar Opdam@wanadoo zou ik dit erg prettig vinden.

de desbetreffende user is "Hrempele"

Alvast bedankt

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Als je op de naam van de persoon bij de advertentie klikt, kun je toch een mailtje versturen?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Zoals Moartn al aangeeft kun je hem via een pop-upbox een mailtje versturen. De gebruiker zal je dan vanzelf wel een mailtje terugsturen :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik dus al gedaan. maar ik vroeg me dus af of dit wel werkte, aangezien ik al 2 dagen geen response gehad heb.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 06 februari 2002 19:31 schreef Irons het volgende:
heb ik dus al gedaan. maar ik vroeg me dus af of dit wel werkte, aangezien ik al 2 dagen geen response gehad heb.
Dat werkt ja... Ik heb gisteren nog een mailtje die via een advertentie was gestuurd binnengekregen...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik zat er meer aan te denken dat ie daar mayb een andere email ingevuld heeft dan in zijn profile staat (ik weet ook niet psies hoe et werkt) om spam te voorkomen ofzo :S

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 06 februari 2002 19:38 schreef Irons het volgende:
Ja, maar ik zat er meer aan te denken dat ie daar mayb een andere email ingevuld heeft dan in zijn profile staat (ik weet ook niet psies hoe et werkt) om spam te voorkomen ofzo :S
Dat kan niet... Het mailtje wordt altijd naar het adres uit je profile (dus het enige adres dat bij t.net bekend is) verstuurd...

Pagina: 1