Ik zit met een probleempje: ik zou graag een foto uit de gallery verwijderd zien. Tot wie moet ik mij daarvoor richten?
das helemaal correctOp woensdag 06 februari 2002 19:19 schreef saviour het volgende:
Was dat niet Mastermind?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Jeineken wordt traagOp woensdag 06 februari 2002 19:19 schreef Heineken het volgende:
Mastermind is diegene
Ja, dacht ik ook, maar ik heb zijn mail-adres niet?Op woensdag 06 februari 2002 19:19 schreef saviour het volgende:
Was dat niet Mastermind?
dotcom9741@hotmail.comOp woensdag 06 februari 2002 19:20 schreef Feeree het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook, maar ik heb zijn mail-adres niet?
Of 16948450Op woensdag 06 februari 2002 19:21 schreef Heineken het volgende:
[..]
dotcom9741@hotmail.com
Tssssssss.Op woensdag 06 februari 2002 19:19 schreef saviour het volgende:
[..]
Jeineken wordt traag
Ik was gewoon even wat meer achtergrond info aan het zoeken.
Ik houd nog wel van jeOp woensdag 06 februari 2002 19:22 schreef Heineken het volgende:
[..]
Tssssssss.![]()
Ik was gewoon even wat meer achtergrond info aan het zoeken.
Ken iemand mij weer even de link van de tweakers' gallery doen?
met papier mache kun je alles maken!!
feeree staat zelf helemaal niet in de gallery
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
feeree = een ZE (Dame) en staat dus ook onder de dames.Op donderdag 07 februari 2002 14:02 schreef CAP-Team het volgende:
feeree staat zelf helemaal niet in de gallery
[edit] Best leuke foto's trouwns waarom moeten die weg
Omdat een grapjas op het forum waar ze ook bij zit regelmatig haar foto's post volgens mij, en haar daarbij belachelijk gaat makenOp donderdag 07 februari 2002 14:08 schreef mgfun het volgende:
[..]
feeree = een ZE (Dame) en staat dus ook onder de dames.
[edit] Best leuke foto's trouwns waarom moeten die weg
Correct me if I'm wrong
Nog iets: users die gebanned zijn: waarom worden die niet uit de gallery verwijderd?
Waarschijnlijk omdat de Tweakergallery gewoon een los initiatief van wat users is.. die gaan dat niet allemaal bijhouden natuurlijk.
Voor de luie mensen onder ons: foto's!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nee, de reden is dat ik regelmatig opdringerige tweakers aan de deur (of icq-belOp donderdag 07 februari 2002 15:01 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Omdat een grapjas op het forum waar ze ook bij zit regelmatig haar foto's post volgens mij, en haar daarbij belachelijk gaat maken
Correct me if I'm wrong
Als mensen mij belachelijk willen maken met mijn foto's, gaan ze hun gang maar. Dat raakt me niet.
Die is afgejat!Op woensdag 06 februari 2002 19:21 schreef Heineken het volgende:
[..]
dotcom9741@hotmail.com
Iemand had wist mijn geheime vraag... Niet zo moeilijk natuurlijk "Wat is mijn favoriete science-fiction serie"
Ik was toen nog een n00b toen ik die registreerde...
zo zeg dat wel man ik zal ae eens opzoeken op het forum van een paar heb ik altijd gedacht dat het mannen warenOp donderdag 07 februari 2002 20:08 schreef mast3r het volgende:
er zitten wel een paar "mooie" vrouwen tussen
nou ja beter zo
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Ik weet niet of het nu al gelukt is of niet, maar als je mastermind te pakken hebt gehad, laat hem dan ook mijn foto er eens uit halen, ik heb al een nieuwe opgestuurd zelfs... Deze ziet er _niet_ uit gewoon...
Bericht hierboven
Je maakt het wel erg makkelijk he Floris
.
Waarom?Er worden voorlopig geen foto's meer geaccepteerd.
Misschien heeft Mastermind het ook wel druk met andere zaken?Op vrijdag 15 februari 2002 13:46 schreef Heineken het volgende:
[..]
Waarom?
<nuchtere groninger-mode> Dat kon minderOp donderdag 07 februari 2002 20:11 schreef jelmervos het volgende:
Voor de luie mensen onder ons: foto's!
Ik zie geen reden om ze eraf te willen hebben, maar ok
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Hij doet het toch niet.. ik heb maanden geleden ook een mailtje gestuurd naar hem over mijn foto's.. maar hij veranderd er gewoon niks aan als hij er geen zin in heeft of hij vind het wel goed zo..
Hij heeft het druk met zijn muziekcarrière
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Donderdag/Vrijdag zat hij nog bezopen in het cafeOp zaterdag 16 februari 2002 01:52 schreef Captain Pervert het volgende:
Hij heeft het druk met zijn muziekcarrière
verkeerde topic.
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1