[asp] Waar Global.asa te plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Het bestand Global.asa is een optioneel bestand waarin u gebeurtenisscripts kunt opgeven en objecten kunt declareren die een sessie- of toepassingsbereik hebben. Dit bestand bevat geen inhoud voor gebruikers, maar er wordt informatie in opgeslagen over gebeurtenissen en objecten die globaal door de toepassing worden gebruikt. Dit bestand moet de naam Global.asa krijgen en worden opgeslagen in de hoofdmap van de toepassing. Elke toepassing kan slechts één Global.asa-bestand hebben.
Ja, ik heb de search-functie gebruikt. Misschien een beetje domme vraag maar ik ben nu al vrij lang met asp bezig en ik heb nergens precies kunnen vinden waar je dit bestand nu moet neerzetten. Want wat bedoelen ze hierboven met 'toepassing'? (IIS-service, je asp-file ect..)

Kan iemand mij vertellen waar ik dit bestand neer moet zetten?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

In de root van je site.

Met 'toepassing' bedoelt men bv. een aantal bij elkaar horende ASP-files, die samen een site vormen, of in ieder geval samen dezelfde global.asa moeten gebruiken.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Ik meen dit al geprobeert te hebben, maar in ieder geval bedankt!

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:16 schreef laupro het volgende:
Ik meen dit al geprobeert te hebben, maar in ieder geval bedankt!
Volgens mij gooit Visual Interdev m ook gewoon in de root van je applicatie :P

• TheMrH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 22:45
Volgens mij moet je ook nog een Applicatie van je webdir maken in de management console om de global.asa te laten parsen....

The box said 'requires Windows 95 or better', so I installed Linux...