Het eerste uur dat mijn pc aanstaat trilt mijn beeld als een gek. Ik wordt er nog net niet ziek van. Na zo'n uurtje issie wel weer rustiger, maar hij trilt nog wel. Tijdens het gamen komen er ook nog horizontale strepen over het beeldscherm bij (mob. uit). What to do ?
Is je monitor nieuw/2e hands?
Heb namelijk zelf ervaring met 2e hands Iiyama die erg trillend beeld gaf.
misschien staan er grote speakers in de buurt? ook niet erg bevordelijk voor een CRT-schermpje namelijk
Heb namelijk zelf ervaring met 2e hands Iiyama die erg trillend beeld gaf.
misschien staan er grote speakers in de buurt? ook niet erg bevordelijk voor een CRT-schermpje namelijk
"People should know when they're conquered..."
Verwijderd
degauss je hem ff
misschien help dat
owjah
heb je een halogeen lampje naast je monitor staan
dat wil ook nog wel eens de boel verzieken
misschien help dat
owjah
heb je een halogeen lampje naast je monitor staan
dat wil ook nog wel eens de boel verzieken
even antwoord op jullie vragen :
1) het is een nieuwe, nog geen half jaar oud, gekocht bij m'n nieuwe pc (zie ondertitel) bij MyCom Eindhoven
2) nee degaussen helpt ook niet, na de degaus blijft hij trillen
1) het is een nieuwe, nog geen half jaar oud, gekocht bij m'n nieuwe pc (zie ondertitel) bij MyCom Eindhoven
2) nee degaussen helpt ook niet, na de degaus blijft hij trillen
En wat gebeurd er als je de refreshrate aanpast?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
bv op 85Hz zettenOp donderdag 07 februari 2002 17:54 schreef Fuelke het volgende:
En wat gebeurd er als je de refreshrate aanpast?
daar staattie op ...Op donderdag 07 februari 2002 20:47 schreef who_am_i het volgende:
[..]
bv op 85Hz zetten
1024x768
85 hrtz (kan niet hoger op deze resolutie)
aan mijn lampje zal het niet liggenOp donderdag 07 februari 2002 22:00 schreef WebDeveloper het volgende:
Ik heb het probleem gevonden, het ligt inderdaad aan de halogeenlamp naast mijn monitor
aan resonerende kast ook niet, want die staat nu op schuimrubber van 10 cm dik
Doet ie dit op iedere locatie, dus zowel thuis als op een LAN party bijvoorbeeld?
Speakers en lampen weggehaald?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
speaker uit, lamp uitOp dinsdag 12 februari 2002 01:00 schreef 2Dutch het volgende:
Doet ie dit op iedere locatie, dus zowel thuis als op een LAN party bijvoorbeeld?
zowel op lan als thuis
Zeg..welke drivers draai je? maybe is het je videokaart of zo?
Heb toevallig zelf kortgeleden een topic gehad over mijn defecte 107S, daar staat het telnr van Philips in mocht je het probleem niet kunnen achterhalen...kun je een andere vragen.
Heb toevallig zelf kortgeleden een topic gehad over mijn defecte 107S, daar staat het telnr van Philips in mocht je het probleem niet kunnen achterhalen...kun je een andere vragen.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Pagina: 1