SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
RedHat kán namelijk niet eens op een FAT schijf. Het moet op ext2 of ext3..
Ik kon tijdens de installatie ervoor kiezen, je kwam bij dat scherm van formatteren en daar kon je dan een FAT partitie aanklikken dan deed ik instellen dat dat de root ofzo was (/ ) en dan zij hij van het draaien op een FAT schijf is niet zo verstandig het is langzamer als het systeem van Linux zelf, wil je toch doorgaan???, Ik gekozen voor ja, en de installatie ging door.Op woensdag 06 februari 2002 19:15 schreef saviour het volgende:
Ehmm, hoe heb je het geïnstalleerd dan
RedHat kán namelijk niet eens op een FAT schijf. Het moet op ext2 of ext3..
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
En mocht je het gedaan hebben omdat je geen vrije ruimte meer had, dan moet je maar eens naar fips.exe kijken.Op woensdag 06 februari 2002 19:24 schreef Duracell het volgende:
Ik zou gewoon opnieuw installen en RH wel een partitie laten formateren naar ext2 of ext3 (en swap uiteraard)
Ehhh... fips.exe, hoe kom ik daar???Op woensdag 06 februari 2002 19:26 schreef banaan-X het volgende:
[..]
En mocht je het gedaan hebben omdat je geen vrije ruimte meer had, dan moet je maar eens naar fips.exe kijken.
staat op je red hat cd in /dosutilsOp woensdag 06 februari 2002 19:28 schreef apen-nootjes het volgende:
[..]
Ehhh... fips.exe, hoe kom ik daar???
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Op woensdag 06 februari 2002 19:27 schreef saviour het volgende:
Kan RH op FAT? Koel
Ok tnks.Op woensdag 06 februari 2002 19:29 schreef Duracell het volgende:
[..]
staat op je red hat cd in /dosutils
Wat is dit??
Wich Drive (1=0x80/2=0x81) Nou, 2 daar heb ik het op geinstalleerd.
Dan krijg ik een partitie tabel en dan:
Info: Partition table inconsistency
File ERRORS.TXT not found - no verbose messages available
Ok, verder
Warning: Partition does not end on cylinder boundary: Partition 1
Verder
Warning: Partition does not end on cylinder boundary: Partition 2
Verder
Warning: Partition does not begin on cylinder boundary: Partition 2
Verder
Dan wich paritition do you want to split (1/2) Da's dus niet echt wat ik zocht eigenlijk...
Is er echt geen andere manier om Linux alsnog op te starten???
daar staat vast wel wat je wilt weten.
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Ehhhmmm, nee niet echt, daar was ik al een tijdje aan het kijken geweest voordat ik hier posteOp woensdag 06 februari 2002 19:34 schreef bultoog het volgende:
ga eens op de redhat site lezen over de installatie ??
daar staat vast wel wat je wilt weten.
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-7-Manual/install-guide/Op woensdag 06 februari 2002 19:40 schreef apen-nootjes het volgende:
[..]
Ehhhmmm, nee niet echt, daar was ik al een tijdje aan het kijken geweest voordat ik hier poste
wees je zelf!
Ehhmm, ok, hier staat inderdaad wat over de Boot Disk Creation, iets wat ik al gedaan had maar wat waarschijnlijk mis is gegaan waardoor ik dus linux niet kan opstarten.Op woensdag 06 februari 2002 19:50 schreef bultoog het volgende:
[..]
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-7-Manual/install-guide/
Ik kan hier dus nergens vinden hoe ik dit kan oplossen
volg dit advies op en lees die installatie guide.Op woensdag 06 februari 2002 19:24 schreef Duracell het volgende:
Ik zou gewoon opnieuw installen en RH wel een partitie laten formateren naar ext2 of ext3 (en swap uiteraard)
wees je zelf!