Superweb

Pagina: 1
Acties:

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

Topicstarter
http://www.handleiding.f2s.com

aangezien een aantal tweakers mijn voormalige site www.toocool.f2s.com/superweb druk bezocht hebben zet ik hier maar even de nieuwe SUPERWEB FAQ neer.

Voor de duidelijkheid, dit is een site met allerlei informatie over het spelen van spellen en chatten e.d. voor diegenen die alleen Superweb kunnen gebruiken aangezien er geen kabel ligt :( :( :(

ciao, robert

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Nog een tip. Neem ME die kan veel beter inbellen dan 98SE. Als je uitleg wilt moet je maar ICQ'en.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 11:45

me1299

$ondertitel

tOcoOl32>

I worship you!!! :P

Dit is echt een super flexe site.. er ligt hier geen kabel, en ik wordt ook gek van die dichte poorten!!!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Xaran
ik heb windows2000 proff en die belt ook errug snel in :)
maar niet zo snel als superdial hoor, dus superdial blijft rulen (overigens vraagt de maker (dazzle) er nu geld voor maar ik heb nog een editie die geen geld kost, vind ik goed genoeg :) :)
Deathknight
Bedankt voor het compliment :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
tocool: het is donationware. Je mag geld betalen, hoeft niet. Geen enkele versie van SuperDial kost geld.

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
oow..shit sorry Dazzle, tja ik ben soms niet helemaal helder en ik had uit alle postings opgemaakt dat het geld kostte..ik bied hierbij nederig mijn excuses aan. :)
Vergeef me

Verwijderd

Aan mensen als DaZZle heb je nog wat.

Echt perfect dar programmaatje van um.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Als iemand nog een accountje heeft liggen van voor de 50-uurslimiet, mail dan ff naar dgeerdink@hotmail.com. Alvast bedankt he! :)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ok mailtje met .doc is onderweg
Je moet allleen nog ff een werkende uitzoeken tussen de 30 oude accounts
TIP: doe dat es een keer 's avonds
:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
admiral > de eerste die ik koos was meteen al raak.. :)
Ik was in 5x binnen!
admiral > je bent de master!!!!!!

>:) :9 :P ;) :D... ben zo blij!!!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

.

[ Voor 99% gewijzigd door Tom op 20-08-2018 15:24 ]

Verwijderd

Inderdaad, zeer binnenkort ga ik verhuizen en heb dan kabel.

Ik heb een Superweb Abbo vanaf het begin, en heb het Email aderss nooit gebruikt

Ik was inderdaad maar eens van plan om te gaan checken of er animo is om van mijn SW account af te komen tegen een vergoeding.

het enige probleem is, of SW het accepteerd dat de automatische betaling op een andere naam en rekening komt te staan!

• Lexxx
  • Laatst online: 08-03 12:59
Mag ik ook dat .doc bestand ff lenen ;)
gino_007@hotmail.com

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:45

Animal_X

Rodin

Ik ook graag willen hebben!! :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb ook zeeeer veel interesse in die .doc file dus als iemand die naar <a href=mailto:dyxtra@dds.nl>mij</a> zou kunnen sturen heel graag!!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Nou als je toch bezig bent, stuur mij die lijst dan ook maar
Pagina: 1