Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
I worship you!!!
Dit is echt een super flexe site.. er ligt hier geen kabel, en ik wordt ook gek van die dichte poorten!!!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
ik heb windows2000 proff en die belt ook errug snel in
maar niet zo snel als superdial hoor, dus superdial blijft rulen (overigens vraagt de maker (dazzle) er nu geld voor maar ik heb nog een editie die geen geld kost, vind ik goed genoeg
Deathknight
Bedankt voor het compliment
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Vergeef me
Je moet allleen nog ff een werkende uitzoeken tussen de 30 oude accounts
TIP: doe dat es een keer 's avonds
Ik was in 5x binnen!
admiral > je bent de master!!!!!!
[ Voor 99% gewijzigd door Tom op 20-08-2018 15:24 ]
Verwijderd
Ik heb een Superweb Abbo vanaf het begin, en heb het Email aderss nooit gebruikt
Ik was inderdaad maar eens van plan om te gaan checken of er animo is om van mijn SW account af te komen tegen een vergoeding.
het enige probleem is, of SW het accepteerd dat de automatische betaling op een andere naam en rekening komt te staan!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes