Toon posts:

Mentor GF3????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er hier al ooit iemand van gehoord???Het is een GF3 "classic" zal ik maar zegge, geen Ti, van het merk Mentor. Weet iemand waar ik pics, specs en info en een review zou kunnen vinden?? Oh, ja , noch de search, noch Gogle leverden iets op...

Merci

Verwijderd

foute forum :P

Verwijderd

Topicstarter
Jamanee, ik wil ok zoveelmogelijk teweten komen over zijn OC-prestaties, en wie OCer nu???Wel, de mensen in dit forum , slim gezien hé :+ , maartoch, sorry, zal volgende keer ergens anders plaatsen :Y)

Verwijderd

Dit slaat nergens op als er een mentor GF3 was zou die al lang ergens staan op tweakers.net of HET! got

Verwijderd

Ik ben er 99% zeker van dat deze kaart niet bestaat.
Maar wat dacht je van [VB].

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
Moved naar [forum=8].

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

wie z'n moeder :? nee sorry ik ken veel merken maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord :)

iStockphoto

Verwijderd

Ik zag onlangs een Mentor TV kaart, het "merk" bestaat dus wel. Maar het lijkt me meer een firma die hardware elders koopt en er zelf een labelletje op plakt. Hoeft niet per se slechte kwaliteit te zijn, maar in ieder geval hebben ze geen naam te verliezen ;) . Support zal wel zuigen, maar ik wed dat reference drivers prima voldoen.

PS: http://www.over-clock.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Video_Cards___Video_Accessories_7.html

en http://www.google.com/search?hl=en&q=mentor+geforce

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:29
Heb wel eens wat GF2/MX kaartjes van dit merk in handen gehad. Niks mis mee, gewoon het standaard no-name lowbudget merk waar er al XXX van zijn. Maar de prijs zal er ook wel naar zijn mag ik hopen??

Verwijderd

Topicstarter
250€ voor een GF3, geen Ti200, een echte, van het merk Mentor, nieuw, is dat dat waard :?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nope, iedereen als je de GeForce 4 Ti reviews mag geloven is dat het zeker niet waard, maar ja een GeForce 4 Ti is nog effe wachten.

Verwijderd

Je hoort ook dat de prijzen van Geforce3TI500 vet omlaag gaan omdat die geforce4ti dr een paar keer onder zit

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 17:14 schreef TweakerNummerZoveel het volgende:
Nope, iedereen als je de GeForce 4 Ti reviews mag geloven is dat het zeker niet waard, maar ja een GeForce 4 Ti is nog effe wachten.
Maar gij peinst toch niet dat een ocharme tweakerke van 13 zich ne GF4 ti (:9~) kan veroorloven?! Nee, spijtiggenoeg is mijn max budjet 200€, maar ik dacht als deze écht goed is, wil ik er wel 250€ voor geven, zie je
Pagina: 1