Toon posts:

HP scanjet 5p + Win2K, scsi laat alles hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een ernstig probleem met het installeren van mijn HP scanjet 5P scanner op mijn pc met Win2K prof erop. Het probleem zit in de scsi-kaart (de symbios kaart die er standaard bijzit).
Omdat bij het installeren windows het kaartje niet echt kon plaatsen heb ik de driver toegewezen die op de HP-site stond. Dat ging dus goed fout. Bij het opstarten raakt Windows nu in een eindeloze loop waardoor opstarten niet meer mogelijk is. Ik heb het kaartje er uitgehaald, alles gedeinstaleerd, in de hoop dat hij het kaartje weer met een vraagteken zou aanwijzen, maar wederom raakte hij in een eindeloze loop.
Ik zou dus graag de beste drivers (waar kan ik die vinden) installeren voor het scsi-kaartje, maar dat gaat niet omdat hij niet meer opstart zodra het kaartje erin zit...

Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?

Groetjes,

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:03

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Uhm tjah, vaag zeg. :?

Mijn ouders hebben dus ook een HP Scanjet 5p, hier zat een isa scsi kaartje bij. Maar deze kon niet meer ingebouwd worden in hun nieuwe machine. Dus heb ik voor 90piek een scsi kaartje gekocht van symbios. Deze werkt perfect onder win98/2000.

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hier dus inderdaad om een isa kaart....

Verwijderd

Op http://www.lsilogic.com/support/index.html, en dan hp drivers. Deze werken bij mij, zonder dat mn systeem blijft hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet echt op die site komen...maar dat zal wel aan mijn netwerk liggen...maar goed.

Als ik die drivers installeer en daarna mijn kaartje erin doe...zal hij het dan wel doen?...of moet ik eerst mijn pc aan de praat krijgen met het kaartje er al in?