Toon posts:

wel ingelogd, maar geen datatransfer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 weken heb ik het volgende probleem:
Mijn isdn-modem (Billion , loopt onder Win98) is goed geconfigd en als ik inbel gaat de aanmeldingsprocedure ook goed. Er verschijnt rechts onderin keurig dat ikoontje met die twee groene pc'tjes die dan heel even oplichten. Als ik dan een site op wil vragen (maakt niet uit welluke), dan wordt die soms gevonden ("website gevonden, wacht op antwoord....") en soms zelfs de DNS. Dan gebeurt er niets meer en krijg ik de pagina "Webpagina niet gevonden, blablabla". Ook Outlook vind geen server, Napster, Scour en FTP doen het ook niet. Ik heb dus wel een verbinding maar mijn progs zien die niet (of maar half). Wat is er in g**snaam aan de hand?

[ik heb wel gezien dat de IRQ van de modem gelijk is aan die van mijn USB. ik heb de USB uitgezet in de BIOS (ik gebruik 'm toch niet) maar dat maakte geen verschil. ik heb een BE6]

Verwijderd

Heb een maand terug exact hetzelfde probleem gehad had geen dataverkeer bij welke provider ik ook inbelde.
Voor 60 gulden aan helpdesks gebeld die er allemaal niet uitkwamen,
Vervolgens maar mijn pc naar de pcwinkel gebracht en die kwamen tot de ontdekking dat mijn KPN Netcard1 al na 2 maanden stuk was!!!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52

me1299

$ondertitel

Ik zit bij iemand waar ik de computer bij houdt met hetzelfde probleem... 56K6 Modem, maar in mijn comp deed dat momdem het wel!

Ik ga binnenkort een andere provider proberen...

Is het geen ander probleem?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen