30 euro in 4 uur met de opinion bar

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3895

Topicstarter
Opinion bar blijft maar betalen. Op de site staat een lijst met bedrijven die je kunt bezoeken en waarover je dan je mening moet geven. Dit komt neer op het aanklikken van vier of vijf antwoorden. Per klik levert dit 5 eurocenten op. Nadat ik de lijst helemaal had afgewerkt hielden de vragen op. Vervolgens even alle bestanden uit de directory 'Temporary internet files gemikt' en vervolgens kon ik weer rustig verder gaan. Op dit moment sta ik op ruim 30 Euro. En dat voor ongeveer vier uurtjes werk. Verdient beter dan vakkenvullen.

Als er meer mensen in geinteresseerd zijn gebruik dan aub mijn referral. Levert het mij ook weer wat op.

href http://www.opinionbar.com/go_nl.asp?refid=boltepat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7958

Bij mij kwamen er opeens geen vragen meer en die bar begon traag te worden, maar je kan dus als je je temp internet files wist, de vragen opnieuw beantwoorden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand btw waarom je soms 8, soms 10 en soms 20 punten krijgt? en dat bij 5 vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij krijg ik altijd 20 punten. Ik heb nog nooit gezien dat dit niet zo was. Wel vreemd want in de FAQ staat inderdaad dat je 2 punten per vraag krijgt.

Geen idee waarom dit zou kunnen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarre, krijg jij op al die sites vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, niet op alle sites. Het wisselt een beetje. De vorige keer was ik 's nachts even aan het internetten. Ik denk dat 1 op de 2 wel met een aantal vragen kwam. Maar meestal is het 1 op de 4. Als het erg lang duurt, start ik de opinion bar opnieuw op en dan gaat het weer een tijdje wat sneller. Vraag me niet waarom, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij blijft maar gaan. Gaat soms nog harder dan AdFrame, alleen be adframe hoef je er niets voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13

Ik ben zelf ook de hele lijst afgegaan en sta nu op €19,40. Ik heb dat in 2 dagen gedaan en nu werkt er bijna geen enkele meer :(

Lightning Bolt> Heb jij iets speciaals gedaan zodat ie 't bijna altijd doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2887

Jullie hebben er aan gedacht dat er ook een "server-side" cookie wordt aangemaakt? en dat ze ut dus zo kunnen zien of je hebt zitten frauderen? (client-cookies weggooien)
...en je dan dus _nix_ krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13

Dit is toch niet frauderen?

Ze hebben zelf zo'n lijst gemaakt dus kunnen ze wel raden dat er een paar zijn die de hele lijst afgaan. Waarom hebben ze dan zo'n lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7763

marius: ja maar niet als je je cookies delete en dezelfde vragen nog eens doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is toch bullshit. Er staat nergens dat het niet mag. Trouwens ik kan explorer zo instellen dat er helemaal geen cookies geaccepteerd worden en dat er geen historie bijgehouden wordt. Fraudeer ik dan of ben ik gewoon veilig aan het internetten????

Trouwens wat lopen ze eigenlijk te zeiken. Zij worden toch betaald per ingevulde enquete. Dus zij krijgen hun geld wel. Wat maakt het dan uit naar wie dat geld toe gaat. Denken ze nou echt dat er ook maar iemand is die de vragenlijst sirieus invuld.

Ik zal het niet overdrijven, bij een Euro of 50 stop ik. Dan heb ik in ieder geval mijn vaste aansluiting eruit. Ik heb nog een tweede account op naam van mijn vriendin. Als ik op mijn werk even een uurtje niks te doen heb, verdien ik nog even wat bij. Daar heb ik inmiddels ook al 12 Euro verdient.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8487

ik begrijp er niets van!!!!!!!!!!!!!
wat moet je doen bij al die tientallen pagina's???

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niks, alleen even bezoeken en je mening geven indien daarom gevraagd wordt.

Stel je belt in met je modem. Twee uur inbellen kost 2,50. Om je kosten wat te drukken bezoek je tussendoor even een paar van die sites. Levert per keer ongeveer 45 cent op. Vijf keer je mening geven en je hebt je kosten er weer uit. En af en toe zitten er best wel leuke sites tussen. Sommige sites hebben meerdere vragenlijsten. Als je op de site verder surft verschijnt er soms een tweede vragenlijst.

Geinteresseerd:
http://www.opinionbar.com/go_nl.asp?refid=boltepat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

tipje: even in de registry kijken bij welke sites hij reageert en op wat voor url precies.

HKEY_CURRENT_USER\Software\UniversalOpinions\OpinionBar\Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2488

Is dat maximum van 12,5 euro er nog?

Want een cheque inwisselen kost ook nog geld... dus dan blijft er weinig over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

minimum bedrag dat uitbetaald wordt is 12,50 euro. Over maximum wordt nergens iets gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2488

Dan is dat veranderd want dat was eerst wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee daarom heb ik vorige week al een keer een bericht in het forum gezet. Het aantal punten dat behaald kan worden met het beantwoorden van vragen is ongelimiteerd. Ze zeggen alleen dat de vragen op een gegeven moment op zijn. Ik zit inmiddels boven de 30 Euro maar de punten blijven komen. We kunnen wel weer een ketting starten voor degene die de opinion bar nog niet gebruiken, als die er zijn tenminste.

href http://www.opinionbar.com/go_nl.asp?refid=boltepat
Pagina: 1