Toon posts:

Geforce 3 Ownerz geript?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er geen reet van. De GF3 is er toch nog niet zo heel lang? En dan nu al een GF4. Dan heb je eindelijk je GF3 gekocht, omdattie nu een beetje betaalbaar is, en dan kun je voor (zo lijkt het) niet zo heel veel geld meer een GF4 kopen.
Ik vind dat NVidia dit niet lekker heeft aangepakt, want wat is nu het doel hiervan.

Spui maar lekker jullie menigen. Ik hoor het wel...

PS. de GF4 heeft niet eens DX9 ondersteuning :? :? :?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
:Z :z

Gf3 is er al weer een tijdje..

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 13:47
-1 Troll :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 18:15 schreef SandeR het volgende:

Hoe lang is de GF3 er dan al wel???

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

een jaar ofzo :)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ja zeg heb ik net een 386, komt met een P4... de aso's

:?

• Mystic_Jack
  • Niet online
Maar de GeForce voldoet toch prima? Je hoeft toch niet gelijk de nieuwste model te kopen, omdat die sneller is. Wil je een snelle grafische kaart, dan koop je een Ti500 en klok je die over. Schilt ook weer geld, tenzij je die kaart over z'n limiet klokt. :)

Wat betreft dat NVidia nu al de nieuwste kaarten wilt gaan uitbrengen is volgens mij gewoon om ATI zo snel mogelijk voor te blijven en sommige mensen willen natuurlijk ook meestal het snelste van het snelste. Dat krijgen ze dus.

Ik heb nu een week al de Ti200 en ben er al blij genoeg mee. Kan je makkelijk overklokken en dan kan je bijvoorbeeld ook soepel Mohaa spelen met alle optie op z'n maximum. :9

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

En trouwens dit is met alles zo...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:11

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jij wilt liever 3 jaar moeten wachten op een kaart :? Het gaat idd heel snel, maar nu dat er een Geforce 4 op de markt is, is jouw geforce 3 toch niet waardeloos. Nog steeds een prima kaart

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op woensdag 06 februari 2002 18:29 schreef Jake het volgende:
Ja zeg heb ik net een 386, komt met een P4... de aso's

:?
LOL
Koop vandaag of morgen; maar het brengt je altijd zorgen.

Verwijderd

vooralsnog wordt in de meeste spellen de volle kracht van de gf3 nog niet gebruikt. ik denk dat een gf3 daarom nog zeker wel een beste tijd mee kan.

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hoezo geript? die GF4 mx is toch langzamer ? ;)

[trolling along]

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

alleen omdat er wat snellers is, wil nog niet zeggen dat de gf3 niet meer mee kan. Voorlopig zitje met een gf3 werkelijk perfect hoor. nog laaaaaaaaang niet alle spellen maken gebruik van de features, en het merendeel draait prachtig op een gf3. vergeet dat ff neit als je naar de restults van de gf4 kijkt.

Ondanks dat lijkt de gf4 ti 4400 me een hele leuke kaart. ff afwachten wat ie gaat kosten, en hoe die onder tribes2 presteerd

Verwijderd

Leuk die geforce4, leuke specs.

Ik zit het nog wel ffe uit met mijn Geforce1, als ik Unreal2 niet goed kan draaien(1280 1024 16bit), dan ga ik waarschijnlijk een geforce4 of radeon kopen maar voorlopig loopt alles prima :7 .

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 18:50 schreef DarthRaider het volgende:
vooralsnog wordt in de meeste spellen de volle kracht van de gf3 nog niet gebruikt. ik denk dat een gf3 daarom nog zeker wel een beste tijd mee kan.
Dit bedoel ik dus. Wat is dan het nut van een GF4???

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

nvidia had zich toch tot doel gesteld om elk jaar met een nieuwe kaart te komen?? Nou wat loop je dan te klagen.

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De GeForce 4 MX is soms sneller soms niet. Echter hij heeft geen Pixel en Vertex shaders.....MAAR (en het is een grote maar), de goedkoopste GeForce 4 Ti (199 dollar) is sneller dan de GeForce 3 Ti 500, heeft 128 MB en wel de dual Pixel en Vertex shaders.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 18:58 schreef memendo het volgende:
nvidia had zich toch tot doel gesteld om elk jaar met een nieuwe kaart te komen?? Nou wat loop je dan te klagen.
Wie hoort mij klagen, ikke nie hoor :*

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op woensdag 06 februari 2002 18:31 schreef Mystic_Jack het volgende:
Ik heb nu een week al de Ti200 en ben er al blij genoeg mee. Kan je makkelijk overklokken en dan kan je bijvoorbeeld ook soepel Mohaa spelen met alle optie op z'n maximum. :9
dat kan ook zonder gay-force, kyro2 rules ;)

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

Wat te denken van inkomsten voor nVidia?
Juist doordat er een GF4 wordt geintroduceerd, kun je voor minder een Gf3 goedkoper krijgen. Bovendien wordt de product-life-cycle (duur van het 'hot' zijn van een product) zo kort mogelijk gehouden, door nieuwe te introduceren. Zo blijven mensen upgraden ("Oh, hij is maar ietsjes duurder") en loopt bij nVidia het geld binnen.

It'all about the money...

"People should know when they're conquered..."

• stylezzz
  • Laatst online: 16:29
Welkom in de computerwereld, waar je onderdelen sneller ontwaarden als dat jij een pilsje in de kroeg naar binnen kan werken.... :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 19:40 schreef dominator het volgende:
Welkom in de computerwereld, waar je onderdelen sneller ontwaarden als dat jij een pilsje in de kroeg naar binnen kan werken.... :P
Ten eerste: Jij hebt mij nog nooit een pilsje weg zien beuken ;) :P

Ten tweede: Ik snap al die marketing bull wel (zo'n newbie ben ik ook niet) maar ik vind het wel stom... dat was de hele dilly zeg maar dus...

• stylezzz
Ten eerste : Kun je nagaan! :P

Ten tweede : Het is inderdaad vrij lullig om nu een GF3/TI te kopen die over een maand al opgevolgd is door een veel vetter ding. Maar that's life, get used to it....

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 18:58 schreef TweakerNummerZoveel het volgende:
De GeForce 4 MX is soms sneller soms niet. Echter hij heeft geen Pixel en Vertex shaders.....MAAR (en het is een grote maar), de goedkoopste GeForce 4 Ti (199 dollar) is sneller dan de GeForce 3 Ti 500, heeft 128 MB en wel de dual Pixel en Vertex shaders.
en is pas half april leverbaar :)

• stylezzz
Gok ik inderdaad ook op, dei GF4/TI zou inderdaad pas NA de lancering van de XBOX op de markt moeten komen. Aangezien dit in een contract tussen NVIDIA en MS is vastgelegd. De GPU van de XBOX moet bij lancering natuurlijk wel the 'HOTTEST' thing op de markt zijn.... :P

Verwijderd

WAT? toch niet álle GF4's pas in april, no way dan pleeg ik zelfmoord

• stylezzz
Nee, goed lezen. De GF4/MX zal binnenkort wel overal in de winkels verschijnen, maar voor de TI zullen we toch iets meer geduld moeten hebben....

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Op woensdag 06 februari 2002 18:50 schreef DarthRaider het volgende:
is dat niet een beetje aso jij heb een icoon van een halve MB

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 20:04 schreef dominator het volgende:
Nee, goed lezen. De GF4/MX zal binnenkort wel overal in de winkels verschijnen, maar voor de TI zullen we toch iets meer geduld moeten hebben....
De mx reken ik niet eens mee ;)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Tja, dat idee had ik ook toen ik van de GF4 hoorde, maar je weet gewoon van nVIDIA dat ze elk halfjaar een nieuwe (versie van een) chipset op de markt zetten... dus over een half jaar de GF4blabla en over een jaar de GF5...
Je moet er maar mee leren leven...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:59
ja maar als je nu iets nieuws koopt is het morgen oud :)

Verwijderd

Das wel wat overdreven vind je niet?

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:57
Ik kan me voorstellen dat de mensen die een GF3 voor 500€ of meer hebben gelapt(zelfs 700€ in 't begin) zich niet vrolijk voelen, maar laat me 't voor de verandering eens redelijk bot zeggen: dat is ook wel superstom, jeweet toch dat geen enkel onderdeel na 1/2 jaar nog veel waard is?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 22:51 schreef Sjah het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de mensen die een GF3 voor 500€ of meer hebben gelapt(zelfs 700€ in 't begin) zich niet vrolijk voelen, maar laat me 't voor de verandering eens redelijk bot zeggen: dat is ook wel superstom, jeweet toch dat geen enkel onderdeel na 1/2 jaar nog veel waard is?
True, True...
Ik heb daarom ook geen GF3 gekocht :P , maar ik vroeg het me gewoon af.
Net als die mensen die een PS2 kochten voor 1100 piekies, en een paar weken later wastie 700 piekies.
Maarja, je doet er niets aan...

/me gaat voor de Radeon :)

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Tja, nVidia melkt sinds een paar jaar heel slim diegenen uit, die per se altijd de 'latest and greatest' willen hebben. Om vervolgens een paar maanden later een (bijna) gelijkwaardig product voor de rest van de mensen, voor de helft van de prijs (GF 3 Ti 200) uit te brengen. Is handig gedaan van ze, en ik zou er niet boos om kunnen worden.
Het loont voor de slimme consument de moeite om af en toe eens een generatie over te slaan, want de ontwikkelingen bij de spelletjes gaan nu eenmaal een stuk minder snel dan bij de hardware. Heb nu een GF2 GTS die al bijna anderhalf jaar uitstekend dienst doet, daarvoor een TNT2, straks (waarschijnlijk :) ) een GF4 Ti4400 of 4200.

• Paquito
  • Niet online
Ik heb hier nog steeds een asus tnt2 ultra die al bijna 3jaar dienst doet. (eerst een p2 350, daarna athlon 900)
Vooralsnog kan ik nog 'goed' rtcw, medal of honor etc spelen. Dus ik zie het allemaal nog wel aan :z

Ik denk een geforce 4 in sept ofzo.
(Als de prijzen niet zo aso hoog zijn that is)

Verwijderd

mwah ik vidn het wel heel erg rap gegaan. Vooral tussen de ti serie en nu dan de gf4.

Ik koop een radeon van hercules lekker cheap en presteert volgens mij bijan even goed als een laag geklockte gf4 die nog altijd 100 euro duurder is.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
ik ga nog steeds strak met mijn TNT2 :7

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 14:41 schreef GKLQuake het volgende:
ik ga nog steeds strak met mijn TNT2 :7
Op 400 x 400 zeker :7

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Jij vind dus dat nvidia je ript omdat je nu niet meer kan opscheppen tegen je vrienden dat je de snelste kaart hebt (ik kan geen andere reden verzinnen, de "oude" geforce kaarten presteren namelijk nog steeds supergoed)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Nono_home
  • Laatst online: 28-12-2021
Ja, helemaal mee eens.
Alsof je het verschil zou merken.....

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 16:09 schreef blouweKip het volgende:
Jij vind dus dat nvidia je ript omdat je nu niet meer kan opscheppen tegen je vrienden dat je de snelste kaart hebt (ik kan geen andere reden verzinnen, de "oude" geforce kaarten presteren namelijk nog steeds supergoed)
Nee.
Ik vind dat NVidia de mensen ript die niet door hebben dat ze helemaal geen GF4 nodig hebben. (Mij dus niet.. :P )
De GF3 TI is net uit, en er komt al een GF4. Mensen denken dus zo van: w00t, nieuwe kaart, sneller, beter etc... En die trappen er dus genadeloos in.
Marketing is allemaal leuk en aardig, maar dit gaat wel erg ver...

• Initial G
Op donderdag 07 februari 2002 16:06 schreef Pjoeloe het volgende:

[..]

Op 400 x 400 zeker :7
800x600 32bit :7

Porsche unleashed, quake/rtcw max-payne, noem maar op, goed genoeg :)

• Nono_home
  • Laatst online: 28-12-2021
De GF2 Mx is er ook nog steeds hoor, het geeft de klant alleen wat meer keuze mogelijkheden. Prima! En als je niet weet wat je koopt maakt het al helemaal niets uit.

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

• blouweKip
De GF3 TI is net uit, en er komt al een GF4. Mensen denken dus zo van: w00t, nieuwe kaart, sneller, beter etc... En die trappen er dus genadeloos in.
de ti's zijn al bijna een half jaar uit (net zolang als de radeon 8500) en dat die mensen er in trappen is hun eigen schuld, als jij een dure videokaart koopt zonder vooronderzoek dan verdien je het geript te worden, ik ben wel blij met al die keuze, maar ja, ik koop dan ook een videokaart voor de prestaties en niet om de nieuwste of de duurste te hebben...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 07 februari 2002 16:13 schreef Pindakaas het volgende:

[..]

Nee.
Ik vind dat NVidia de mensen ript die niet door hebben dat ze helemaal geen GF4 nodig hebben. (Mij dus niet.. :P )
Hoezo dan? Ze krijgen toch waar voor hun geld, en die kaart kan ook nog wel ff mee. Ik denk dat jij de zaken omdraait.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Op woensdag 06 februari 2002 19:58 schreef MasterXP het volgende:

[..]

en is pas half april leverbaar :)
Bij funprice is ie al de geforce 4 mx editite te koop :?

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 16:22 schreef Termin8or het volgende:

[..]

ik had het over de GF4 ti4200..

ik reageerde hierop, niet helemaal duidelijk idd..
de goedkoopste GeForce 4 Ti (199 dollar) is sneller dan de GeForce 3 Ti 500, heeft 128 MB en wel de dual Pixel en Vertex shaders.
dat is dus de ti4200

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
Op woensdag 06 februari 2002 18:15 schreef SandeR het volgende:

Inderdaad. Die kaarten bestaan al een half jaar. Maar meestal heb je het gevoel dat ze pas een kwartaal bestaan ofzo. Ik ken het gevoel... Ik heb nu 2 jaar al gewacht met kopen van videokaart :) En ik denk dat ik nu echt niet meer ga wachten, dat kan eeuwig.
Ondanks dat lijkt de gf4 ti 4400 me een hele leuke kaart. ff afwachten wat ie gaat kosten,
Introductieprijs: $299. Zegmaar F750,- tot F900,-
ja maar als je nu iets nieuws koopt is het morgen oud
Dat zegt iedereen die weinig van pc's afweet. (flame flame!! :7)
Bij funprice is ie al de geforce 4 mx editite te koop
De Geforce4MX 440 (er zijn namelijk 3 varianten) is al tekoop voor 189 euro bij Funprice en 4 andere winkels. http://www.tweakers.net/pricewatch/25276
Op 400 x 400 zeker
Ik heb ook nog een TNT-2. Net medal of honor geinstalled. Single player demo. En jawel, gemiddelde fps 30 ofzo. Niet bepaald "vloeiend" :) Nu wordt het dus ECHT tijd voor een upgrade. Maaruh, van mij krijg je 50 euro als jij een spel met res: 400x400 kan spelen :)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Bullshit dat het stom is dat mensen een gf3 hebben gekocht.
Je moet gewoon niet keer op keer bijblijven.

Kijk zo: GF2-> gf4 -> gf6

begrijpen jullie het.

:)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 17:10 schreef Dinictus het volgende:
Bullshit dat het stom is dat mensen een gf3 hebben gekocht.
Heb je het tegen mij???
Staat er daarom misschien in de topci titel een vraagteken :? :?

Verwijderd

of je koopt zoals ik nu een GF3 ti200 :)

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

voor alle mensen die zeggen dat et niet erg is dat er nu al een GF4 uitkomt: wat nou als gameontwikkelaars nu games gaan maken (en dat gebeurt toch, want de huidige bekende spellen beginnen oud te worden, denk aan Half-life, Quake3) die gebruik maken van features die wel in de GF4 zitten, maar niet in GF3.. dan heb je dus pech.. net al je geld uitgegeven aan een Ti500 .. over 1/2 jaar kan je de nieuwste games niet meer spelen... *STEL* wil dus niet zeggen dat het over 1/2 jaar is.. ik weet wel dat ik niet ga overstappen van mijn GF2 pro naar een GF3 .. GF4 kom misschien al wel wat meer in de richting.. en voor de games die nu bekend zijn kan je best meej met een GF DRR of ultra..

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Tja, tegen de tijd dat je de geforce 4 echt nodig hebt, ben je al weer minstens 2 a 3 maanden verder...

Ik zie niet in waarom mensen zich hier zo druk over maken, koop je straks toch gewoon een nieuwe kaart.

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 12:44 schreef Pindakaas het volgende:
/me gaat voor de Radeon :)
Dan zit je hier verkeerd :) He, just kidding :7

Ennuh, we zijn toch tweakers. Die moeten gewoon goeie zooi hebben, en die geforce 4 is zijn geld waard, 8/9 meier. Who cares. Gewoon geforce 1>2>3>4>5>6 kopen. Geniet van je poen. Als je bijtijdig je kaart verkoopt aan een n00b is er niets aan de hand. Iedereen die zit te mekken dat nvidia verkeerd bezig is met zoveel kaarten uitbrengen, moeten niet op zo`n topic gaan hangen, die kennen beter spelletjes op 640 x 480 x 16 bit gaan spelen. :)

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik heb het flauwe vermoeden dat je na 8 a 9 meijertjes nog echt nie een gf4 in je case hebt zetten ik denk dat je eerder kan reken op rond de 11 meijers! :7

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Verwijderd

welnee, 9 honderd piek gaat die 4400 van een goed merk kosten, niet meer.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ag kan mij nie schelen ik heb in de zomer 1200 piek voor me gf3 deluxe betaald en ik ben er nog heel blij mee :)

• blouweKip
ik heb het flauwe vermoeden dat je na 8 a 9 meijertjes nog echt nie een gf4 in je case hebt zetten ik denk dat je eerder kan reken op rond de 11 meijers!
Ja, voor 1100 (gulden) heb je de 4600, daar kun je 2 4200's voor halen...reken dus maar uit hoe duur de 4200 gaat worden

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
is toch goed dat ze snel met een opvolger komen..wil jij soms 10jaar wachten op jou spullen?

volgens mij voel je je belazerd omdat je nu zoveel geld heb uitgegeven en nog met oude hardare zit..

• Flipmo2K
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 16:33 schreef Yokozuna het volgende:
[...]van mij krijg je 50 euro als jij een spel met res: 400x400 kan spelen :)
Kom maar op met dat geld dan :). Dit is nl. gewoon ff kwestie van nv4disp.inf aanpassen en driver opnieuw installeren... Oke, 't ziet d'r niet uit maar daar gaat 't niet om! :P

• stylezzz
Op donderdag 07 februari 2002 16:22 schreef Termin8or het volgende:

[..]

Als iemand iets op z'n prijslijst zet wil dat niet zeggen dat ze ze op voorraad hebben. Zal wel weer een of andere voorintekenaktie zijn o.i.d.

• Meister
  • Laatst online: 20-07 14:18
Op donderdag 07 februari 2002 18:16 schreef bille het volgende:
voor alle mensen die zeggen dat et niet erg is dat er nu al een GF4 uitkomt: wat nou als gameontwikkelaars nu games gaan maken (en dat gebeurt toch, want de huidige bekende spellen beginnen oud te worden, denk aan Half-life, Quake3) die gebruik maken van features die wel in de GF4 zitten, maar niet in GF3.. dan heb je dus pech.. net al je geld uitgegeven aan een Ti500 .. over 1/2 jaar kan je de nieuwste games niet meer spelen...
Uh, game-ontwikkelaars die exclusief spellen maken voor die, laten we het ruim nemen, 1.3% van de PC markt die over 3 maanden een GF4 heeft? Denk niet dat zo'n bedrijf een lang leven beschoren zal zijn.
Denk ff na. Niemand heeft een GF4 nodig (zeker niet als ze een GF3 hebben), en dat zal voorlopig wel zo blijven ook. Heel misschien dat spellen die over 2.5 jaar uitkomen nog net speelbaar zijn op een GF4 en niet meer op een 3, dat zijn de verschillen waar je aan moet denken...

Verwijderd

Nou, wat jij zegt is niet waar. Ik heb toch echt een geforce 4 nodig hoor wil ik Serious Sam 2 runnen op 1600 x 1200.

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

* Inferno is een trotse GF3 bezitter en zit er niet mee dat de GF4 er komt...

De GF4 is niet veel meer dan een hoger geclockte GF3 met een extra vertex shader, wat dus in feite niet zo heel veel voordeel oplevert. Tsja, meer FPS is natuurlijk cool, maar ja, qua features blijf je met een GF4 gewoon op hetzelfde niveau zitten...
Pagina: 1