Toon posts:

[wc] Mijn idee voor een nieuw reservoir

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
die van a.p. versteeg als voorbeeld genomen ga ik dit laten maken door een maat die in de metaalbewerking zit.

Ik had liever een metaalsoort dan het plexiglas wat meneer versteeg gebruikt heeft.

well.. hier een klein renderingetje wat ik ff snel gemaakt heb:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~kolkman1/reservoir.jpg

Het is dus een rvs bak die precies onder mijn kast past. Ik wil aan de bovenkant een rand van ong. 3 cm maken zodat ik daar een rubberen afsluitding tussen kan maken om lekkage tegen te gaan. Als ik de bak 10cm hoog maak dan kan er zeker al 8 liter water in.

opmerkingen/aanvullingen/vragen/bloemen/felecitaties?
laat ze maar horen :)

Verwijderd

ziet er kewl uit :9~

je post het eindresultaat toch wel ...

verder veel suc6 toegewenst

Verwijderd

Topicstarter
al mijn waterkoeling ellende/successen staan hier vermeld.. dus ik denk van wel :)

Verwijderd

lijkt me makkelijker om bovenin te hebben, dan wordt het "omhoog geduwt" .... nu moet je het "omhoog zuigen/pompen"

(Tis maar een idee)

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Ziet er wel heel mooi uit en die van versteeg blijft natuurlijk roeleren. Het idee van reservoir onder case vind ik toch al cool.

Verwijderd

Topicstarter
nou. net de bevestiging gekregen dat het ding daadwerkelijk gemaakt wordt. materiaal kost 37 euro per m2 :P

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:14
Op woensdag 06 februari 2002 19:03 schreef Juggernaut het volgende:
nou. net de bevestiging gekregen dat het ding daadwerkelijk gemaakt wordt. materiaal kost 37 euro per m2 :P
prijzig :) kan je daar geen raampje in maken en dan lampje erbij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 19:05 schreef Sjoak het volgende:

[..]

prijzig :) kan je daar geen raampje in maken en dan lampje erbij :)
ik zit er aan te denken een kijkglas er in te maken... omdat ik anders geen idee heb hoeveel wat er in zit..

lampen in je kast zijn stom en overbodig.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 19:08 schreef firoz het volgende:
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/%20HomeP3.htm daar staat daat toch ook al?
die van a.p. versteeg als voorbeeld genomen ga ik dit laten maken door een maat die in de metaalbewerking zit.
l-e-z-e-n-!
Pagina: 1