Ik heb zojuist eindelijk mijn tyan tiger in mijn kast gehangen, mijn 2 xp 1700 cpu'tjes erop. Alles aangesloten, zet de schakelaar op de voeding 1 keer aan om te kijken of alle case fans het doen, zet um weer uit en vervolgens gaat ie niet meer aan, wilde alleen ff kijken of alles werkte. Hij bromt nu alleen maar. HELP ME SNEL. Moet zaterdag naar een lan.
Voeding kan het niet aan 
Fans maken misschien sluiting?
Fans maken misschien sluiting?
heb alle fans al lostgehaald, zijn trouwens maar 3 fans, maar toch. Heb echt geen id waarom ie zo bromt.
Verwijderd
Vermoedelijk heb je een sluiting zitten tussen je moederbord en je kast. controleer alle connectie punten en zorg dat er tussen de "steun" en het bord bij de schroeven ringetjes zitten. en dat je niet per ongeluk een steunpuntje meer hebt dan dat je schroefgaten gebruikt
Ho, wacht, ringetjes???
nooit gezien!! waar moeten die dan?
nooit gezien!! waar moeten die dan?
Je heb toch die gaatjes waarmee je je mobo aan je plaat in de kast vastmaakt? daar kun je dus ringetjes hebben maar als je hem via die gaatjes hebt gemaakt daar hoort het goed te wezen imo.
Taal fouten inbegrepen ;)
Wat zou het dan nog meer kunnen zijn?
heb alle afstandhoudertjes gechecked.
heb alle afstandhoudertjes gechecked.
Verwijderd
zaten daar ringetjes ?
zo niet en heb je ze niet doet dan plakbandje op de grondplaat plakken en daar de schroefjes doorheen...
zo niet en heb je ze niet doet dan plakbandje op de grondplaat plakken en daar de schroefjes doorheen...
wat is daar dan de werking van?
kan het trouwens ook zijn dat de psu gewoon te zwak is.
tis een 350 Watt
tyan tiger mp s2460
2 x Athlon xp 1700
kan het trouwens ook zijn dat de psu gewoon te zwak is.
tis een 350 Watt
tyan tiger mp s2460
2 x Athlon xp 1700
Voor een DUAL athlon, weenie, maar moet denk ik wel genoeg zijn, zolang je er niet xtreem veel hardware aan vast heb zitten (eg een raid/scsi array ofzo)... Ik had dit probleem ook es met een AT voeding, bleek dat ik mijn twee witte stekkers op 't moederbord verwisseld had. (No damage done)... ATX is maar 1 stekker, en ook nog eens op een manier passend. Weenie... Misschien gewoon mobo stuk.
Kijk ff of de voeding ook los draait (groen en zwart ff met dun draadje verbinden... welke weet ik zo niet, er zijn meerdere groene cq. zwarte...)
Kijk ff of de voeding ook los draait (groen en zwart ff met dun draadje verbinden... welke weet ik zo niet, er zijn meerdere groene cq. zwarte...)
En dit hellept dus geen reet, die schroeven zitten dan nog steeds vast aan de grondplaat: denk aan schroefdraad...Op woensdag 06 februari 2002 19:02 schreef MrPhylos het volgende:
zaten daar ringetjes ?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Pagina: 1