Weinig moderaties.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
De laatste tijd begint het me weer op te vallen dat in veel draden weinig tot niet gemod meer wordt als het nieuws ouder is dan een paar minuten.

Daardoor blijven veel postings, die een +2 of +3 waard zijn, op +1 staan wat onterecht is IMHO. (+ Dat er postings op +3 staan die op 0 thuis horen).

Komt dat door de hoeveelheid nieuws, of hebben de vaste mods iets anders aan een hoofd waardoor ze niet zoveel kunnen modden?

(Of zijn de modpunten op bij de meeste?).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

/andere dingen.

Niet chronisch, maar wel meer dan 'vroeger' (Tja; je 'moved on' laten we maar zeggen hè ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX mod nog wel behoorlijk wat maar helaas begint het toch ook wat minder te worden. Is vooral een gebrek aan tijd. Als je het goed wil doen dan kost het gewoon veel tijd en die heb ik lang niet altijd meer. Drukke baan, vrouw die aandacht wil/verdient en verdere niet 0101100 gerelateerde eisen hun tol.

Wat bij mij ook heel demotiverend werkt is de hoeveelheid reacties op één nieuwsposting tegenwoordig. Ik heb de eigenschap om 's avonds als ik thuiskom of zo twee draadjes uit te zoeken die raakvlak hebben met mijn interesse en aansluiten op mijn kennis en die spit ik dan volledig van onder tot boven door. Maar als ze echt te groot zijn en te schots/scheef en te vol bs staan en ongemod zijn dan houdt het sosm ff op. Maar goed dat kan bij mij ook net zo goed een klein periodiek moddipje zijn. Trekt wel weer recht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

klopt is veel werk daarom pak ik vooral de draadjes aan die hier gemeld worden. Heb ik veel zin tijd pak ik er een voor mij leuke uit en meld scheve (lees altijd) hier.
Bovendien ben ik me hier [topic=402297/1/25]
een beetje aant uitsloven (zonder suk6 moet ik r aan toevoegen)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin probeert te sparen zodat er de 23e veel gemod kan worden, maar dat zit er dus niet in doordat er toch veel gemodderd moet worden.

Tevens houd ik ook nog de meuktracker reacties elke avond bij waardoor er toch weer reserve puntjes worden gebriukt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Wat bij mij ook heel demotiverend werkt is de hoeveelheid reacties op één nieuwsposting tegenwoordig. Ik heb de eigenschap om 's avonds als ik thuiskom of zo twee draadjes uit te zoeken die raakvlak hebben met mijn interesse en aansluiten op mijn kennis en die spit ik dan volledig van onder tot boven door. Maar als ze echt te groot zijn en te schots/scheef en te vol bs staan en ongemod zijn dan houdt het sosm ff op. Maar goed dat kan bij mij ook net zo goed een klein periodiek moddipje zijn. Trekt wel weer recht ;)
Dit is schrikbarend herkenbaar...... :(
* Robin probeert te sparen zodat er de 23e veel gemod kan worden.
Rotsmoes :P
En het is de 24e, voornamelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 19:53 schreef Netman867 het volgende:
Rotsmoes :P
En het is de 24e, voornamelijk
tssss :+

[topic=388692] :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op woensdag 06 februari 2002 20:15 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

tssss :+

[topic=388692] :X :X
Idd, dus zit iedereen de 24e met een kater! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb je de beschikking over 367 moderator punten . Een overzicht van het aantal gekregen en gebruikte modpoints vind je op deze pagina.
kijk dat verklaard wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:46
Tja als je nu modpoints gaat opsparen voor de 23e dan blijven er niet veel meer van over dan.

Wat ik voor mezelf kan zeggen, ik ben minder op GoT dan ik wil omdat ik vanuit mijn werk niet meer op forums mag reageren. Op zich niet erg want ik kan wel lezen maar als er niet neergezet wordt dat er draden zwaar overgewaardeerd zijn b.v. dan kom ik er niet zo snel achter omdat ik tijdens mijn werk niet de tijd heb om specifiek te gaan zoeken naar bepaalde dingen :) Waar ik momenteel ook last van heb is een punten tekort. Ik heb de laatste tijd minder tijd om te surfen en reageren doe ik helemaal niet meer zo'n beetje waardoor het aantal modpoints niet boven de 100 wil komen :( Maaaaaaar daar staat tegenover dat ik nu nooit meer een overschot heb :D

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
* MadMurdock denkt dat ze de sekstest aan het kijken zijn :P
Pagina: 1