Ik heb een Win2000 server opgezet met een domainname, wanneer ik een workstation (win2000) op het domein wil plaatsen lukt mij dat niet. Ik ben administrator op het werkstation en gebruik de username van de netwerkadministrator met zijn respectievelijk paswoord. Wat doe ik verkeerd?
Welkom op GoT,
Helaas zijn er maar een paar onder ons paranormaal begaaft, ik echter niet, om je probleem te verhelpen is het handig om ons van meer info te voorzien,
-wat is de foutmelding? wat heb je precies gedaan?
Helaas zijn er maar een paar onder ons paranormaal begaaft, ik echter niet, om je probleem te verhelpen is het handig om ons van meer info te voorzien,
-wat is de foutmelding? wat heb je precies gedaan?
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
1) verzin een pakkende topictitel, bijvoorbeeld [Win2000] Client aanmelden bij domain lukt niet
2) kun je beter in [forum=11] plaatsen, maar je topic voldoet niet aan de eisen (check sticky topic daar)
3) weet je zeker dat je de relevante documentatie goed hebt doorgelezen?
Succes, en als je er niet uitkomt kun je zoals gezegd in WOS een nieuw topic openen dat wél een duidelijke topictitel en uitebreide probleemomschrijving heeft.
2) kun je beter in [forum=11] plaatsen, maar je topic voldoet niet aan de eisen (check sticky topic daar)
3) weet je zeker dat je de relevante documentatie goed hebt doorgelezen?
Succes, en als je er niet uitkomt kun je zoals gezegd in WOS een nieuw topic openen dat wél een duidelijke topictitel en uitebreide probleemomschrijving heeft.
Dit topic is gesloten.
![]()