Wat is Flat Rate Internet?

Pagina: 1
Acties:
  • 738 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6070

Topicstarter
Sinds vorige week ben ik een nieuw soort begrip tegengekomen, Flat Rate internet. Ik heb begrepen dat Wish de eerste Provider is die dit gaat introduceren. Er zijn ongeveer 1000 betatesters onder de leden van Wish. Ik wil nu weten wat Flat Rate Internet nou precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4551

Fate Rate ofwel Vast Tarief. Gewoon voor een bepaald bedrag online. Net als kabel maar dan via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 845

flatrate = een leugen

flatrate is een term om het betalende gepeupel rustig te houden. Net als wat de politiek doet. Zodra het volk onrustig is beloof je ze wat. Je hoeft het niet bewaarheid te maken, je hoeft het enkel te beloven.

Zo ook met flatrate, de abbonees zeuren een beetje over hoge kosten. Dan mompel je iets over flatrate en dan ijn ze weer een jaar rustig. Maar het is en blijft een leugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-05 19:26

Tuinhark

Retro

Flatrate voorbeeld: Superweb. Je betaalt idd een vast bedrag per maand en hebt dan verder geen telefoonkosten omdat je naar een gratis nummer belt.

Daarnaast kunnen nog allerlei maffe voorwaarden gelden: om de 2 uur de verbinding verbreken, alleen tussen zus en zo laat gratis internet en verder op die en die dag de hele dag, of echt onbeperkt. Hangt er allemaal net maar van af wat de provider biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 845

Maar superweb is dan ook vrij waardeloos.

laat ik mezelf even opnieuw uitdrukken:

Kwalitatief goede flatrate = een leugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4551

Flat rate is een goed idee maar met een slechte uitvoering tot nu toe. Das het probleem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6072

Dit stuurde WISH mij gisteren:
WISH biedt deze herfst flat fee internet aan.
Begin 2000 maakte WISH bekend dat zij dit jaar "flat fee" internet voor consumenten zal gaan aanbieden. Flat fee internet is een internet abonnement inclusief telefoontikken voor het inbellen tegen een vast bedrag.

Om de technische infrastructuur te testen wordt eind juli begonnen met een pilotproject. Voor deze test worden enkele duizenden abonnees geselecteerd uit de groep die zich hiervoor inmiddels opgegeven heeft. Nadat deze test is afgerond zal de definitieve aanbieding bekendgemaakt worden. Het ligt in de lijn der verwachting dat dat na de zomer zal zijn. Prijzen zijn nog niet bekend in verband met de sterk in beweging zijnde telecomtarieven.

De introductie zal gefaseerd plaatsvinden. Bestaande abonnees zullen voorrang genieten op nieuwe abonnees en abonnees die regelmatig gebruik maken van WISH krijgen voorrang boven zogenaamde ‘slapende abonnees’.
Het is niet meer mogelijk om nog opgenomen te worden in de groep die deel zal gaan uitmaken van het pilotproject. Leden van deze groep krijgen deze maand nader bericht.

Mocht dit emailtje niet al uw vragen beantwoorden, dan kunt u contact
opnemen met onze telefonische helpdesk (0900-3306688, 1 gpm).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Het Wish Helpdesk Team
Pagina: 1