Wanneer ik mijn AMD Athlon T-Bird 1000 MHz overclock hangt hij meestal als ik enige tijd bezig ben. Als ik een game speel reset hij soms automatisch. Ik heb een ABit Kt7 Raid (Geen A versie) en ik zet mijn Multiplier meestal op 12 om 1200 MHz te bereiken. Een hele tijd geleden ging het vaak goed. Wat kan de oorzaak zijn dat het nu niet meer lukt? Windows XP pro? (heb geen makkelijke manier om multiboot te maken nu). Temperatuur blijft meestal wel onder de 50 graden. Het kan niet zijn dat de potloodstreepjes vervaagt zijnb toch, want dan zou hij toch niet kunnen booten met multiplier 12?
Werkt 11*100 wel goed?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Als je eerst Win9x/ME had dan kan dat idd, als je eerst 2K had is het weinig kans. De NT kernel is gewoon is pietluttig wat de proc aangaat.Op woensdag 06 februari 2002 17:21 schreef EvilFox het volgende:
Wat kan de oorzaak zijn dat het nu niet meer lukt? Windows XP pro?
Dat zegt zo weinig: misschien is 50 bij jou wel te hoog, kan je gewoon erg weinig over zeggen. Waar je wel wat over kan zeggen: als zonder iets te wijzigen je temp opeens omhoog schiet, dan is het goed fout.Temperatuur blijft meestal wel onder de 50 graden.
Dan zou ie idd niet meer booten.Het kan niet zijn dat de potloodstreepjes vervaagt zijnb toch, want dan zou hij toch niet kunnen booten met multiplier 12?
Pagina: 1