Toon posts:

Help me!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar emulators voor alle getpaid2surf bedrijven die er zijn en dan natuurlijk het liefts waarmee je het keer 4 kan vermenigvuldigen? Ik hoop dat iemand me kan helpen en me een site kan geven of zoiets? Lukken die proggie's eigenlijk wel? Heeft iemand hier ervaringen mee?

We willen allemaal toch slapend rijk worden?

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Sommigen werken wel, maar ze worden altijd weer achterhaald dus je kunt ze nooit lang gebruiken. De enige die ik ken zijn die twee van uniquesurf en SoA/Telstra voor alladvantage. Maar met die nieuwe bar van alladvantage zou ik maar voorzichtig zijn met zo'n emulator. SoA werkt wel goed.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Topicstarter
En welke is die van uniquesurf en waar kan ik die vinden?

• elessar
Hm? dat was toch die van jou? of ben ik nou in de war met een andere paid2surf bedrijf? Maar in die threads staan links, en er was ook een thread over cheats, dus zoek eens op cheat....

Verwijderd

Topicstarter
Voor paidforsurf heb ik er 1 en voor alladvantage. Ik zou graag nog een paar goede willen voor desktopdollars, spedia, getpaid4, clickdough, crew design. Weet iemand hier zo'n cheat programma voor waarmee ik tenminste die balk niet in me scherm hoef te hebben. Ik hoop dat jullie me een paar sites kunnen geven. Is het een goed proggie dan meld ik me ook wel gelijk aan onder degene naam. Dus ook naam erbij.

• elessar
Als ik voor wat zoekwerk een paar refs kan krijgen dan doe ik dat wel ;) Ik heb alleen vanavond pas tijd waarschijnlijk. Mail me anders ff op anorg@elessar.demon.nl

• elessar
mail me nog effe, ik heb hier je icq/email niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag er 1 willen voor alladvantage, daarvoor wil ik niet SoA. Ik zou er dolgraag 1 willen voor crew-design verdiend namelijk super. OOk heb ik er nog geen 1 kunnen vinden voor cashfiesta en een goede voor spedia heb ik ook nog niet kunen vinden.

BvD

Kruitje

Ellesar met jouw hou ik contact via e-mail.

Verwijderd

myadvantage werkt nog wel met surfingprizes.

• elessar
http://speel-vals.homepage.com/urls.zip

daar staan alle urls van progjes die het met fakesurf goed doen.

Pagina: 1