Toon posts:

[Teleplan] ongelooflijke boeren zijn het !

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ongelooflijk, op drie dagen tijd heb ik tot tweemaal een 'nieuw' scherm gekregen van Teleplan.
Het gaat om 915ft+

Maandag kwamen ze voor het eerst maar die omruilscherm was veel slechter dan wat ik toen al had.
Ok, woensdag (vandaag dus) kwamen ze met een andere.
Wat blijkt nu, net terug van mijn werk en eens alles aangesloten en ALWEER niet goed!!

Ik kookte al haast van woede, dus belde ik opnieuw naar teleplan om te melden dat ze alweer mochten komen.

Gebeld naar Nederland (ik ben een Belgische) en ze zeiden even te wachten en ze verbonden me door.
En na zo'n 3 minuten is mijn lijn verbroken ...

Ik bel terug, en wat blijkt nu?? Het was hun antwoordapparaat !! Het werd net 17 uur en dan verbreken ze zomaar eventjes hun lijn terwijl ik al aan het wachten was om iemand van LG aan de lijn te krijgen!

Dus morgen ga ik nogmaals bellen en ze zullen het horen.

Ps: Ik vind het echt jammer dat het zo moet gaan, ik was voorheen echt heel erg tevreden over mijn 17" flatron, dat was ook de reden waarom ik een 19"ft wilde kopen.

Zou het mogelijk zijn om mijn geld terug te eisen van Teleplan, want ik wil overstappen naar een ander merk en vooral naar een merk waar de klant nog behandeld wordt als een koning.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:58
Ik denk dat er niet zoveel merken zijn die het beter doen qua service. IIyama besteedt z'n service ook uit bij Teleplan en ik denk dat het bij de meeste bedrijven ook zo gaat :( Je kunt denk ik het beste in de winkel een nieuwe monitor vragen en die daar eerst uittesten.

Verwijderd

Hier loopt nog een vrij uitgebreid topic over waar je je ongenoegen IMHO beter kunt uiten :

[topic=302501/1/50]

De volgende 2 gaan ook over Teleplan, misschien ook interssant om daar even nin te kijken.

[topic=398576/1/50]

[topic=351459/1/50]

Dit topic is gesloten.