Toon posts:

Waar GBAgames te bestellen uit USA???

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goed e betrouwbare site waar je gameboyadvancegames (zoals GoldenSun bijv maar ook andere games waar we nog lang op moeten wachten)kunt bestellen met je creditcard??? ik was van plan vandaag breath of fire te kopen bij de bartsmit,maar mijn crediet liet het niet toe. Dus toen dacht ik ach dan kan ik net zo goed goldensun+GBA uit amerika laten overkomen met mijn creditcard.(krijg pas over 2 weken weer loon).

Dus als jullie een paar goede onlineshops weten ben ik jullie eventjes dankbaar (ja sorry niet eeuwig) THX

Verwijderd

check deze maar

www.ncsx.com

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
doen GBA games uit de GBA het dan op je in NL gekochte GBA?? zou wel vet zijn!! 8-)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Koop gewoon een flashadvance :) Kan je alle spellen zelf van internet halen en backuppen :D

als je 3 spellen import koopt kost het al evenveel..

• .GoO
Op woensdag 06 februari 2002 17:18 schreef Reignman het volgende:
doen GBA games uit de GBA het dan op je in NL gekochte GBA?? zou wel vet zijn!! 8-)
Duh.. Er is geen verschil tussen Amerikaanse, Europese, Japanse games.. (behalve dat Japanse games wat moeilijker te begrijpen zijn) :)

Verwijderd

http://www.play.com/play247.asp?page=front&r=GBA

Site is betrouwbaar, heb al heleboel DVD's daar besteld ;)

• .GoO
Op woensdag 06 februari 2002 17:26 schreef LaptopDude het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=front&r=GBA

Site is betrouwbaar, heb al heleboel DVD's daar besteld ;)
Staan alleen geen importgames bij.. :) Dus daar heeft de topicstarter denk ik niet zoveel aan..

Verwijderd

Topicstarter
Thx mensen ik had vroeger een goede speelgoedwinkel ergens in de US daar peorderde ik de amerikaanse spellen. Meestal kwamen ze pas een half jaar later in NL uit (waar slaat dat by the way op????)Maar met een nieuwe computer en het niet backuppen van je favorieten is de link verloren gegaan snif snif. Ga nu ff op dat NCS kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm helaas mensen op deze sites kan ik Golden Sun niet bestellen. Ik wil dus Golden Sun en eventueel een GBA bestellen uit de USA. Beide sites hebben alleen Golden sun niet. Flasher doe ik trouwens niet vind ik teveel gedoe en wil bij een goed spel zoiezo het origineel (met boekje enz) hebben. flasher is een goed idee maar niet voor mij. So....Keep the links coming.

Oh en trouwens Golden sun komt 22 februari uit in UK dus niet halverwege maart

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• .GoO
Op woensdag 06 februari 2002 18:54 schreef AtHomer het volgende:
www.upstategames.com misschien :?
Yup daar hebben ze 'm wel..
$49.99
Golden Sun
Weet alleen niet of dat de Engelse of Japanse versie is..

Die special edition GBA's zijn DUUR trouwens zeg!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb die gasten van upstate ff een meeltje gestuurd, met de vraag of hij engels of japans is. Vind het beetje groot risico. Voor de rest wel realxe site veel aanbod thx!

Verwijderd

vlieg naar de USA.. bestel een spel vlieg naar huis en doe thuis w8te

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 10:08 schreef Ikroelz het volgende:
vlieg naar de USA.. bestel een spel vlieg naar huis en doe thuis w8te
:9 LOL :D

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 13:40

RvE

Everywhere you go you always take the weather with you

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025

Verwijderd

Topicstarter
Die laatste link is super!!!! Geen shippingskosten!!!! Alleen jammer dat de gameboyadvance zelf daar 40 dollar duurder is dan hij her in de winkels is. Naja golden sun is inmiddels besteld thx all.

Dit topic kan wat mij betreft gesloten worden.
Nogmaals bedankt voor alle hulp

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
die shippingkosten zijn jammer genoeg gewoon verekend in de prijzen van de producten, al zullen ze dat uiteraard niet vermelden ;) vind het trouwens helemaal niet goedkoop

Verwijderd

Topicstarter
39 dollar voor goldensun uit amerika vind ik niet duur hoor. Ben ook sites tegengekomen waar hij 56 dollar kostte en dan kon je hem geeneens naar Nederland krijgen alleen vanuit US naar Canada. Nou ja ik ben tevreden en daar gaat het om.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
LOL! en offtopic! lag effe in de duik om je signature :) ik voel me precies hetzelfde na LOD te hebben uninstalled, haha.. iets te verslavend naar mijn weten

Verwijderd

Topicstarter
Hehe hou op tot 2x toe heeft dat spel mij en mijn broer verslaafd gehad.(Toen zijn level 72 dood ging heeft hij de volgende dag heel de dag gespeeld tot hij weer 71 was !!!!)Het deed ff pijn om te uninstallen,maar het was het waard.
Pagina: 1