Mijn vraag aan de echte Tweaker is kan ik mijn systeem nog overclocken als ik bezit heb over een P4 1500 en een Abit TH7II Raid mainboard ?
Verwijderd
tuurlijk wel
de FSB van die P4 omhoog gooien (multiplier in factory-locked, of hoe noemen ze dat, en dus niet te unlocken
kom je wel aan 1700 ofzow
de FSB van die P4 omhoog gooien (multiplier in factory-locked, of hoe noemen ze dat, en dus niet te unlocken
kom je wel aan 1700 ofzow
Verwijderd
je kan altijd overclocken en met de PIV lijkt het beter te gaan dan met een AMD'tje zonder enige extra cooling...Op woensdag 06 februari 2002 16:44 schreef WSFN_FunBoy_NL het volgende:
Mijn vraag aan de echte Tweaker is kan ik mijn systeem nog overclocken als ik bezit heb over een P4 1500 en een Abit TH7II Raid mainboard ?
Ik KAN mijn 1700MHz ocen naar 2000MHz!! en toen bleef ie stabiel. Maar ik vind ocen toch een bietje lomp dus heb hem weer op 1700 gezet
Goos @ LOL en jij noemt jezelf een tweaker ...... pfffffOp woensdag 20 februari 2002 23:47 schreef Go0s het volgende:
Ik KAN mijn 1700MHz ocen naar 2000MHz!! en toen bleef ie stabiel. Maar ik vind ocen toch een bietje lomp dus heb hem weer op 1700 gezet
Tweaker = OCen 2 the Max
Turn it off and on again.
Ach ja....Op woensdag 20 februari 2002 23:49 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Goos @ LOL en jij noemt jezelf een tweaker ...... pfffff
Tweaker = OCen 2 the Max
Werk jij niet heel toevallig bij funprice ?Op woensdag 06 februari 2002 16:44 schreef WSFN_FunBoy_NL het volgende:
Pagina: 1