Beste tweakers,
Ik ben alweer een beetje bekomen van de schrik en triestheid, mijn lieve AMD TB 1,4 gig is vanmiddag overleden
Ja, het is de eerste die ik heb zien overlijden (gelukkig). Had net vanmiddag mn nieuwe PAL8045 gekregen, en hem geinstalleerd, alles volgens de instructie, ging alllemaal lekker. Tot ik hem opstartte. Het begon een beetje te stinken ed. Ik hem snel uitgezet, en alles weer losgehaald. Niks kunnen vinden, proc zag er ook nog ok uit, dus alles weer ingebouwd, en weer geboot. Toen gaf mn D-LED dus 4xrood
Ik alles losgehaald, niks te zien op de proc. Maar toen zag ik het tempsensortje op mn mobo, die was dus zwart
Proc mee, naar mn 'lokale'(30 min fietsen) pc-boer, en die heeft hem getest, en reanimatie geprobeerd, maar het mocht niet baten
Die is dus dood
Nu moet ik dus een nieuwe proc hebben (gaat mn spaargeld voor vervanging proc + mobo + geheugen + dvd speler
) alleen ik weet niet welke. Ik wilde eigenlijk wachten op de 0,13 micron Thoroughbred, maar dat kan nu dus niet. Zal ik dan toch maar een XP-Palomino nemen? Graag jullie mening over een nieuwe proc voor mij. Budget is ongeveer 200 euro.
*SNIF* *SNIF* iig bedankt...
edit: bij nog even goed denken over wat ik allemaal gedaan heb, lijkt het me dus dat mijn mobo (K7T Turbo) geen grote gaten rond de socket heeft, maar kleine. Ik heb dus waarschijnlijk de verkeerde ringetje onder de schroeven gebruikt
Is dus mijn eigen stomme schuld...
Ik ben alweer een beetje bekomen van de schrik en triestheid, mijn lieve AMD TB 1,4 gig is vanmiddag overleden
Nu moet ik dus een nieuwe proc hebben (gaat mn spaargeld voor vervanging proc + mobo + geheugen + dvd speler
*SNIF* *SNIF* iig bedankt...
edit: bij nog even goed denken over wat ik allemaal gedaan heb, lijkt het me dus dat mijn mobo (K7T Turbo) geen grote gaten rond de socket heeft, maar kleine. Ik heb dus waarschijnlijk de verkeerde ringetje onder de schroeven gebruikt