75k game demo URL

Pagina: 1
Acties:

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zoek een site waar ik een tijdje terug een URL van voorbij zag komen. Het ging over een 75 K demo, die er fantastich uitzag. De makers hadden er een wedstrijd mee gewonnen.

Kan iemand die weet waar ik het over heb me een link naar de betreffende site geven ?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Was dat niet die ene die gewoon gebruik maakte van allemaal textures uit DirectX?

En was het die met dat kasteel? :?

/edit:Link

64K zelfs. *D

🌞🍃

• B-Man
  • Niet online
Die zocht ik ja. Bedankt!

Verwijderd

64k demo's zijn stoer

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
deze helemaal, zoals de aftiteling het zegt is ie in het "echt" 1.9 gb ofzo toch?

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 19:33 schreef Mister_X het volgende:
deze helemaal, zoals de aftiteling het zegt is ie in het "echt" 1.9 gb ofzo toch?
:D
Hoezo compressie? :? ;)

Een tijdje terug zag ik trouwens een ook programma, een PS1 bootcd was dat dacht ik. Die was een paar honder kB, en als je hem uitpakte 40MB! :D

🌞🍃

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je zoiets ziet dan ga je je toch afvragen waarom games als RTCW niet op 1 floppy passen :+.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• IceStorm
  • Laatst online: 20:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 06 februari 2002 19:41 schreef DataBeest het volgende:
Een tijdje terug zag ik trouwens een ook programma, een PS1 bootcd was dat dacht ik. Die was een paar honder kB, en als je hem uitpakte 40MB! :D
In het kader van ranzige compressie moet je eens een Access Database of een ge-exporteerd register inrarren :).

Die demo is btw echt GOED :D

Verwijderd

als je compressie wil zien moet je maareens in een word bestand net zoveel van 1 dezelfde letter zette totdat die 1 gig is ofzo en dan inrarre :)

• kamerplant
  • Niet online
Zo kun je wel doorgaan.

Een plaatje 1 dezelfde kleur maken, opslaan als BMP/TIF en dan in 32bit, en dan ook eens ff zippen/rarren/acen. Dan heb je ook een compressie van 99%.

btw, over die demo, dat was dit topic.

🌞🍃

Pagina: 1