[RTCW] Server (settings)

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47
Ik heb vanmorgen een RTCW server gestart...

maar vraag me af of der ook op gespeeld kan worden, omdat ik zelf geen RTCW heb kan ik het zelf niet testen

ip is 130.161.75.11:27960

En dan had ik nog een vraag over de settings... waar is de config file?
Ik kan namelijk alleen commandline commands vinden en dat begint een beetje lang te worden.

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
UT adresje? :)

Ik weet het ook niet precies waar die cfg staat... Zal gewoon in je main dir staan toch???

Ik heb er net ff op rondgelopen en hij draait prima. M'n ping was hetzelfde als onze clanserver bij de UT. Ik zou alleen wel voten enablen als ik jou was...

Bovendien was er iets heel raars... Ik kreeg in Das Boot de sub niet opgeblazen en zag de lensflare van lichten achter de sub gewoon erdoorheen schijnen. Ik kreeg ook geen "dit kan kaputt"-icoon... :?

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 08:47
Op woensdag 06 februari 2002 16:40 schreef RedTop het volgende:
UT adresje? :)

Ik weet het ook niet precies waar die cfg staat... Zal gewoon in je main dir staan toch???

Ik heb er net ff op rondgelopen en hij draait prima. M'n ping was hetzelfde als onze clanserver bij de UT. Ik zou alleen wel voten enablen als ik jou was...

Bovendien was er iets heel raars... Ik kreeg in Das Boot de sub niet opgeblazen en zag de lensflare van lichten achter de sub gewoon erdoorheen schijnen. Ik kreeg ook geen "dit kan kaputt"-icoon... :?
Der staat standaard echt geen config in...

En dat van die flare enzo... enorm vaag!

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Onze serveradmins zijn nu niet online... anders had ik het ff gevraagd. Post anders ff in ons clan-forum (sie sig). Daar helpen ze je zeker weten verder :)

Ik zal ff kijken of dat bugje eenmalig was... :)

edit:

Aaaaarrrrrgggghhhh... enable voting ff. Ik kom nu in TT terecht en dan kan ik niet zien of dat probleem zich nog steeds voor doet...