I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ja.. wat er nu staat is niet zoals het letterlijk gebeurt.. is alleen een korte samenvatting..Op woensdag 06 februari 2002 16:51 schreef chem het volgende:
me dunkt dat je nog moet zeggen: var=een willekeurige string of iets dergelijks... dus in je C proggel.
Bovendien is het niet mijn C prog.
Het is door iemand anders gemaakt, en werkt ook gewoon.
In Perl werkt, wat ik wil doen, wel.. daar vragen ze die string op via <STDIN>.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
ik zou er de rfc eens op naslaan.
Verwijderd
Anders zou ik het ook niet direct weten...
Dankje Trebel..
Maar dat werkt ook niet..
Ik begin sterk de indruk te krijgen dat HTTP_RAW_POST_DATA eruit is gesloopt sinds versie 4 en hoger van PHP ofzo..
Hij is namelijk compleet leeg..
Waar is mijn string nou
1
| Content-Type: application/x-www-form-urlencoded |
1) Mik er een Content-Type bij
2) Zet de Content-Length goed
3) Gebruik \n ipv \r\n
4) "POST /script.php HTTP/1.1" ipv 1.0?
This can no longer be ignored.
Ehmm.. bedankt voor de tips!Op woensdag 06 februari 2002 21:54 schreef Erik Jan het volgende:
Zomaar wat ideeën:
code:
1 Content-Type: application/x-www-form-urlencoded
1) Mik er een Content-Type bij
2) Zet de Content-Length goed
3) Gebruik \n ipv \r\n
4) "POST /script.php HTTP/1.1" ipv 1.0?
Maar helaas.. Zoals ik al had gezegd is het programma niet door mij geschreven. Noch heeft het zin als ik het recompile, want anderen gebruiken de standaard versie, en daar moet het voor werken.
P.s. Content-Length staat goed.. heb er hier gewoon even een getal bij gezet, maar is variabel.
In dat geval moet je gewoon vragen of die persoon een versie 1.1 van z'n prog uitbrengt, die wel met PHP werkt. Dan zet je bij je PHP prog dat ie alleen met CppPoster 1.1 werkt ofzoOp woensdag 06 februari 2002 21:59 schreef Funcracker het volgende:
Ehmm.. bedankt voor de tips!
Maar helaas.. Zoals ik al had gezegd is het programma niet door mij geschreven. Noch heeft het zin als ik het recompile, want anderen gebruiken de standaard versie, en daar moet het voor werken.
P.s. Content-Length staat goed.. heb er hier gewoon even een getal bij gezet, maar is variabel.
Natuurlijk is die data wel in je PHP te krijgen op een of andere manier, maar daarvoor moet je je server-software of PHP gaan modden en compilen...Da's denk ik ook niet de manier die je zoekt. Ik denk i.i.g. dat je met HTTP_RAW_POST_DATA en php://stdin (die beiden niet werken) alles qua PHP wel hebt gehad.
This can no longer be ignored.
1
2
3
| <? phpinfo(); ?> |
in hebt staan, en dan zoekt naar je string???
The box said 'requires Windows 95 or better', so I installed Linux...