Waar kan ik Bison Elektro kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 7.118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45122

Topicstarter
Na de ramp van gisteren met die 3210 unlock methode wilik het nu op de "gewone" manier doen. Mijn 1800+ leeft gelukkig nog, dus er is nog hoop!!! Er is naast hoop ook een probleem.... Het probleem luisterd naar de naam "Bison elektro". Waar the fuck kan ik die shit kopen? Ik woon in Enschede, heb alles al gebeld. Gamma niet, praXis niet, conrad niet, auto zaken niet... Niemand kon het bestellen voor me, en bij Bison Nederland vertelde ze me dat ik als particulier ook niet kan bestellen.... waar moet ik die shit nu kopen dan? Iemand suggesties? Ik hoef maar 2 Proc te unlocken dus een kleine tube is genoeg... mischien een online shop? Ik heb ze nog niet kunnen vinden, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26387

Je moet ook niet bellen maar langs gaan. Zowel de Gamma als de Praxis hiero hebben Bison Elektro. En als je moeilijk wilt doen, bestel je gewoon bij www.stuutenbruin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
formido in lichtenvoorde heeft het niet..

kheb het gehaald bij een wat kleinere doe het zelf zaak in lichtenvoorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 14:06

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 06 februari 2002 18:53 schreef Jamez_Joint het volgende:
Je moet ook niet bellen maar langs gaan. Zowel de Gamma als de Praxis hiero hebben Bison Elektro. En als je moeilijk wilt doen, bestel je gewoon bij www.stuutenbruin.nl
Ik heb gisteravond toevallig nog gekeken bij Praxis Deventer (waar ik dus werk), en daar verkopen we het niet.
Het lijkt me dan ook sterk dat een andere Praxis (behalve als het een franchise-zaak is) het wel heeft (standaard assortiment...)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20601

Ik woon ook in Enschede en het klopt dat de gamma en de praxis het niet hebben. Ik heb dit zelf ook al even nagevraagd bij deze bedrijven(ben er langsgeweest). Ik zal morgen even langs de halffords vliegen. Misschien dat ze het daar wel hebben. Ik laat het je wel even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 14:06

Skef

Ik scheer.me

Je kan anders bij Halfords dus ook even kijken naar een ander achterruitverwarmingreparatiesetje (mooi scrabble-woord :P )...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij stuut en bruin kost Bison E ongeveer 20 Euro. Zij hebben ook een alternatief dat zeker niet onder doet voor Bison E. Kost 4 Euro...incl verzend kdenk rond de € 7,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 07:22

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik heb het bij de Halfords vandaan. Deze verkochten het bij mij in het dorp als 'achterruitverwarmingreparatiesetje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

Op woensdag 06 februari 2002 23:54 schreef Jamez_Joint het volgende:
Bij stuut en bruin kost Bison E ongeveer 20 Euro. Zij hebben ook een alternatief dat zeker niet onder doet voor Bison E. Kost 4 Euro...incl verzend kdenk rond de € 7,50.
WTF :?

welk spul is da dan? ik heb vrijdag 16,07 euro betaald voor die Bison Elektra zooi, voor een potje van 3 gram |:( :(

dat moet ik echt ff weten, dan hoef ik niet meer zo voorzichtig/zuinig met dat spul te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42849

Deze zooi moet je dus NIET kopen, is heel slecht tot niet te verwijderen, je moet gewoon bij een elektrozaak om een potje vragen zilverlijm vragen. Ik heb er 10 piek voor betaald, zilverlijm wat makkelijk te verdwijderen is met acceton. Sterker nog, je wrijft het er zo vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 07 februari 2002 13:58 schreef Pjoeloe het volgende:
Deze zooi moet je dus NIET kopen, is heel slecht tot niet te verwijderen, je moet gewoon bij een elektrozaak om een potje vragen zilverlijm vragen. Ik heb er 10 piek voor betaald, zilverlijm wat makkelijk te verdwijderen is met acceton. Sterker nog, je wrijft het er zo vanaf!
welke zooi? Bison Elektra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 07 februari 2002 13:05 schreef K-Mile het volgende:

[..]

WTF :?

welk spul is da dan? ik heb vrijdag 16,07 euro betaald voor die Bison Elektra zooi, voor een potje van 3 gram |:( :(

dat moet ik echt ff weten, dan hoef ik niet meer zo voorzichtig/zuinig met dat spul te zijn...
Zilverlijm. Zeg maar dat je AMD wilt unlocken. Ik ben er vaak genoeg geweest. Dia lange dunne vent, vraag daar naar, hij weet wel wat ik bedoel. Het zit trouwens in een Duitse verpakking. Als ze het dan nog niet weten, heb je een verkeerd nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 00:22
Op donderdag 07 februari 2002 13:58 schreef Pjoeloe het volgende:
accepteren ze die nog dan?
die 10 piek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Nog meer mensen ervaring met Zilverlijm?
En waar is dat dan te verkrijgen?
Ook Stuut en bruin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25752

Ik heb die van mij bij de halfords gehaald...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Ben bij Halffords geweest..... hadden ze het ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 16:19
Multimate bouwmarkten hebben 't ook. M'n pa zit op 't hoofdkantoor en ik heb er zelf gewerkt :).

www.multimate.nl

Als ze 't niet hebben dan kunnen ze het zeker bestellen. Vraag dan maar of ze het bij "Ter Hoeven" kunnen bestellen voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Op woensdag 06 februari 2002 16:28 schreef kariem112 het volgende:
Na de ramp van gisteren met die 3210 unlock methode wilik het nu op de "gewone" manier doen. Mijn 1800+ leeft gelukkig nog, dus er is nog hoop!!! Er is naast hoop ook een probleem.... Het probleem luisterd naar de naam "Bison elektro". Waar the fuck kan ik die shit kopen? Ik woon in Enschede, heb alles al gebeld. Gamma niet, praXis niet, conrad niet, auto zaken niet... Niemand kon het bestellen voor me, en bij Bison Nederland vertelde ze me dat ik als particulier ook niet kan bestellen.... waar moet ik die shit nu kopen dan? Iemand suggesties? Ik hoef maar 2 Proc te unlocken dus een kleine tube is genoeg... mischien een online shop? Ik heb ze nog niet kunnen vinden, maar goed...
Sorry, ik had het verhaaltje niet helemaal goed gelezen (zie reactie hierboven) ... daarom effe opnieuw:

Eeuhhm ... ik woon in Enschede en heb bij Multimate gewerkt. Daar hadden we het zekerweten. Nu werk ik bij Conrad en daar hebben we het volgens mij ook wel hoor. Bel anders eens met je vraag en als ze je in eerste instantie niet kunnen helpen vraag dan of ze je met de componentenbalie kunnen doorverbinden (de website is vaak onduidelijk). Oh ja ... en je kunt het beste op vrijdag-avond of zaterdag bellen (zaterdag-ochtend, want middag is sterfens druk :(), dan werken de jongens met de meeste kennis (vind ik tenminste >:)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05 20:26
Het is dus een elektrisch geleidende coating met puur zilver. geschikt voor het maken en/of reparerenvan electrisch geleidende verbindingen.

Het gaat om een blisterkaart met 3 g eloctro en een superfijn penseeltje.

[ Voor 15% gewijzigd door hootie op 07-11-2011 21:21 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 23:53 schreef ThaWout het volgende:
Multimate bouwmarkten hebben 't ook. M'n pa zit op 't hoofdkantoor en ik heb er zelf gewerkt :).

www.multimate.nl

Als ze 't niet hebben dan kunnen ze het zeker bestellen. Vraag dan maar of ze het bij "Ter Hoeven" kunnen bestellen voor jou.
Ik zal het morgen proberen!!! Thanxs!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 23:57 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Sorry, ik had het verhaaltje niet helemaal goed gelezen (zie reactie hierboven) ... daarom effe opnieuw:

Eeuhhm ... ik woon in Enschede en heb bij Multimate gewerkt. Daar hadden we het zekerweten. Nu werk ik bij Conrad en daar hebben we het volgens mij ook wel hoor. Bel anders eens met je vraag en als ze je in eerste instantie niet kunnen helpen vraag dan of ze je met de componentenbalie kunnen doorverbinden (de website is vaak onduidelijk). Oh ja ... en je kunt het beste op vrijdag-avond of zaterdag bellen (zaterdag-ochtend, want middag is sterfens druk :(), dan werken de jongens met de meeste kennis (vind ik tenminste >:)).
Miltimate hadden ze het niet... Die gast die ik bij conrad aan de telefoon had wist dat ik het voor XP unlocking nodig had... hij zei dat ie er zelf ook naar opzoek was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
... Euhm ... nog een toevoeging: Het kan zijn dat het door de keuringsdiens van waren verwijderd moest worden uit de winkels. Bij Conrad komen die gasten regelmatig controleren en wordt er steeds van alles uit het assortiment gehaald. Allerlei verf soorten voor de modelbouw mogen we bijvoorbeeld niet meer verkopen.

Mzzl ermee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 23:58 schreef Hootie het volgende:
Voor 7,50 euro lever ik nieuwe verpakkingen Bison Electro. Het is dus een elektrisch geleidende coating met puur zilver. geschikt voor het maken en/of reparerenvan electrisch geleidende verbindingen.

roba@kabelfoon.nl
Ik heb je ge-mailed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Op vrijdag 08 februari 2002 00:00 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Miltimate hadden ze het niet... Die gast die ik bij conrad aan de telefoon had wist dat ik het voor XP unlocking nodig had... hij zei dat ie er zelf ook naar opzoek was :)
Multimate niet :? ... dat moet echt hoor volgens mij, en vraag dan of ze 't bestellen bij Ter Hoeven ... da's de leverancier voor al die Bison/Pattex/Sista enz, enz-producten (kortom Henkel-producten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Op vrijdag 08 februari 2002 00:00 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Weet je nog wie je aan de telefoon had :? Welk nummer had je gebeld en met wie hebben ze je doorverbonden (Componentenbalie of Technische dienst?) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Voor 7,50 euro lever ik nieuwe verpakkingen Bison Electro. Het is dus een elektrisch geleidende coating met puur zilver. geschikt voor het maken en/of reparerenvan electrisch geleidende verbindingen.

roba@kabelfoon.nl
Precies ... that's the stuff, dat hadden we toen toch ook echt bij Multimate hoor. 100% zekerweten want ik had 't zelf bijna gekocht voor reparaties aan printplaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 00:04 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Weet je nog wie je aan de telefoon had :? Welk nummer had je gebeld en met wie hebben ze je doorverbonden (Componentenbalie of Technische dienst?) :?
Al sla je me dood!!! ik was bezig de teleurstelling aan het verwerken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Op vrijdag 08 februari 2002 00:17 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Al sla je me dood!!! ik was bezig de teleurstelling aan het verwerken :'(
LOL >:) ... probeer toch nog eens te bellen vrijdagavond of zaterdag. En probeer Multimate anders nog eens met mijn tips in je achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die bison elektro gaat er wel lekker snel vanaf, als je niks doet blijft ie wel zitten, maar ik poets gister ff met aceton-vrije nagellakremover, en ineen keer schoon :) dus dat is zeker wel relax, vooral omdat ik ook nog een k*tmobo heb dus alle multiplier/voltage instellingen op m'n Duron moet aanpassen dmv de L bruggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Hey zou dat ook leuk zijn om nog garantie te kunnen claimen als het zo lekker makkelijk weggaat?

roba@kabelfoon.nl
Aan verpakkingen heb ik niks.
mensen met 5 posts vertrouw ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05 20:26
Beetje vage opmerking. Er zijn genoeg mensen die hier kennis opdoen maar zelf niet zo heel veel zinvols kunnen bijdragen aan al de tech-talk. Als je het niet vertrouwt hoef je toch ook niet te reageren?

Bellen kan ook hoor en je kan het ook komen ophalen. Zie je meteen wat je koopt. Iedereen praat hier maar over de verkrijgbaarheid. Ik heb het en lever tenminste snel...

[ Voor 5% gewijzigd door hootie op 07-11-2011 21:20 ]

Specs

Pagina: 1