Icon gejat ;(

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Woei! Me 2e post vandaag in LA :)

Het gaat over me icon.

In dit draadje:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/403635

Zie je dat iemand mijn icon heeft gepikt.
Hij is namelijk EXACT hetzelfde en heet ook rtc1 maar het is een gif ipv jpg. btw |:(

Ik heb hem er wel is eerder mee zien lopen, en heb gezegd dat ik het niet erg vondt. Hij heeft hier niet eens op gereageerd dus ik d8, laat maar gaan zal toch wel weer zo'n "dood account" worden. Maar hij heeft toch alweer zo'n 100 posts.

Ik schrok me rot want ik kon me niet herinneren dat ik wat over detonator drivers had gepost. Ik keek naar de username en zag dat het iemand anders was.
Ik wil niet dat andere mensen die mij kennen qua icon gaan denken dat ik dat ben ofzo.

Kan hier wat aan gedaan worden?
Tia.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb jij dat icon zelf gemaakt dan :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Euh niet echt, ik denk persoonlijk dat het het handigst is als jij met de persoon in kwestie zelf even contact opneemt, is het niet via het forum, dan wel via de mail.

In het aller-aller-uiterste geval kan je zelf je icoontje iets aanpassen natuurlijk. ;) (Donkerblauwe ipv zwarte achtergrond ofzo)

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op woensdag 06 februari 2002 16:26 schreef BigB het volgende:
Heb jij dat icon zelf gemaakt dan :?
Jij iig niet! :P

Ik ga niet beginnen over dat je het van NedStat (of hoe heet die tent?) niet mag gebruiken hoor, zo ben ik niet. ;)

Bericht hierboven

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Hmm,.. ik maak hem misschien wel transparant dan,..

Maar toch vindt ik het klote want hij is volgens mij best wel een n0000000000b.

nofi

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 16:24 schreef DeMoN het volgende:
[..]

Ik heb hem er wel is eerder mee zien lopen, en heb gezegd dat ik het niet erg vondt.

[..]
Euhm... :?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 16:29 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

Euhm... :?
Hij heeft hier niet eens op gereageerd dus ik d8, laat maar gaan zal toch wel weer zo'n "dood account" worden. Maar hij heeft toch alweer zo'n 100 posts.
Hij reageerde dus niet en nu vindt ik het wel irritant.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 16:31 schreef DeMoN het volgende:

[..]

[..]

Hij reageerde dus niet en nu vindt ik het wel irritant.
Bedoel je daar mee dat je hem al een mail gestuurd hebt met de vraag, of begrijp ik je verkeerd :? Als dat zo is (van die mail) dan vind ik dat je nl. snel roept (16:24 - 16:31) dat ie niet reageerd.

Leg even uit als je wilt...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 16:34 schreef TgF het volgende:

[..]

Bedoel je daar mee dat je hem al een mail gestuurd hebt met de vraag, of begrijp ik je verkeerd :? Als dat zo is (van die mail) dan vind ik dat je nl. snel roept (16:24 - 16:31) dat ie niet reageerd.

Leg even uit als je wilt...
np.

Nee, gewoon op het forum.
Is al meer dan een maand geleden, dat zeker. <-- Sorry, niet dus |:(

ff kijken of ik em nog kan vinden.

edit:

[topic=394215]

Hier was ik er nog wel positief over. Maar zoals eerder gezegt: Nu hij vaker post, is het soms net als je mij ziet posten als je mij alleen van icon kent. Dat vindt ik irritant omdat ik zelf meer ervaring heb met GoT. (vat dit niet te opschepperig op maar het is wel zo :P )

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 16:38 schreef DeMoN het volgende:

[..]

np.

Nee, gewoon op het forum.
Is al meer dan een maand geleden, dat zeker.

ff kijken of ik em nog kan vinden.
Ik zou voorstellen om deze user een mail te sturen met daarin het verzoek om een ander icoon te zoeken, komen jullie er samen niet uit, dan kun je alsnog een beroep hier doen.

Voorlopig zie ik nog geen reden om me er mee te bemoeien :)

Ik lees dat je dit zei net:
Ik heb hem er wel is eerder mee zien lopen, en heb gezegd dat ik het niet erg vondt
Mischien moet je hem dus maar vertellen dat je het nu een beetje wel erg begint te vinden.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Oke thnx,... die mail komt eraan.

/me kom ik er niet uit neem ik een ander icon

Case closed 8-)

Verwijderd

Bedankt DeMoN voor de medewerking (en je coulante optreden)! Nette manier om het op te lossen :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Op woensdag 06 februari 2002 16:28 schreef DeMoN het volgende:
Hmm,.. ik maak hem misschien wel transparant dan,..

Maar toch vindt ik het klote want hij is volgens mij best wel een n0000000000b.

nofi
Mja, sorry hoor, maar een rtc icon is nu niet echt iets dat je voor jezelf kan houden he. Je bent heus niet de enige die zijn 'gabber zijn' wil uitdragen.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:00 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Mja, sorry hoor, maar een rtc icon is nu niet echt iets dat je voor jezelf kan houden he. Je bent heus niet de enige die zijn 'gabber zijn' wil uitdragen.
Inderdaad, niemand heeft nog een copyright op een icoon.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 06 februari 2002 19:00 schreef poohbeer het volgende:

[..]

mja beetje mosterd na de maaltijd he ;)

het was al opgelost dacht ik zo

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:02 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het gaat om het feit dat hij vindt/vond dat z'n icoon is gejat. Daar kan je gelukkig niks tegen doen. 6 miljoen piek schadevergoeding eisen ofzo.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 19:02 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dus dan mag het niet meer gezegd worden?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 06 februari 2002 19:04 schreef Afketser het volgende:

[..]

Het gaat om het feit dat hij vindt/vond dat z'n icoon is gejat. Daar kan je gelukkig niks tegen doen. 6 miljoen piek schadevergoeding eisen ofzo.
Dit slaat echt als een tang op een varken :{

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:07 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit slaat echt als een tang op een varken :{
Dit was ook een voorbeeld Pjotter :Z

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 06 februari 2002 19:10 schreef Afketser het volgende:

[..]

Dit was ook een voorbeeld Pjotter :Z
En dan nog. Verzin dan een beter voorbeeld :Z

Verwijderd

doe anders aangifte bij de politie :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 06 februari 2002 19:07 schreef saviour het volgende:

[..]

Dus dan mag het niet meer gezegd worden?
eeehm nee dat is blijkbaar wat jij er van maakt ;) (van mij mag je alles zeggen, alhoewel ik het persoonlijk niet echt nuttig zou vinden ;) )

Maargoed, dan nog; er worden wel vaker dubbele icons gebruikt, en die worden ook verzocht deze weg te halen, en anders wordt dat door de crew gehaald.

Dus vandaar dat dit eigenlijk nogal soepel wordt opgelost zo (zijn zat soortgelijke zaken waarbij het icon van degene die het 'gejat had' verwijderd zijn hoor :))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:12 schreef OProg het volgende:

[..]

En dan nog. Verzin dan een beter voorbeeld :Z
Omdat jij het niet begrijpt zeker..... Ik kan wel aan de gang blijven.

• saviour
  • Niet online
Ik wilde het in 1e instantie ook posten hoor :) Als je niet een icon gebruikt die je zelf gemaakt hebt (of voor jou gemaakt is) vind ik dat je er niet over moet zeuren..

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 06 februari 2002 19:23 schreef saviour het volgende:
Ik wilde het in 1e instantie ook posten hoor :) Als je niet een icon gebruikt die je zelf gemaakt hebt (of voor jou gemaakt is) vind ik dat je er niet over moet zeuren..
natuurlijk, ik snap ook heus wel wat je bedoelt ;)

Maar daar gaat het natuurlijk niet alleen maar om, een icon is ook HEEL erg bedoeld voor herkenbaarheid. Natuurlijk zijn er gevallen te vinden waarbij veel zelfde icons gebruikt worden, dat is een keuze. Maar als jij het irritant vindt dat iemand dezelfde heeft, terwijl je eerder was (los van het feit dat die niet door jou is gemaakt ;)) dan vind ik er wel iets voor te zeggen eigenlijk.

Mensen kunnen in verwarring raken, dus uit die hoek wordt vooral geredeneerd. :)

• saviour
  • Niet online
Mmjah nou, ik snap ook wel wat jij bedoelt hoor LuNaTiC :P
Het is alleen nogal onontkoombaar op een groot forum als dit..

Maargoed, aangezien we elkaar snappen lijkt het me wel goed zo ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 06 februari 2002 19:32 schreef saviour het volgende:
Mmjah nou, ik snap ook wel wat jij bedoelt hoor LuNaTiC :P
Het is alleen nogal onontkoombaar op een groot forum als dit..

Maargoed, aangezien we elkaar snappen lijkt het me wel goed zo ;)
:D

zullen we er dan maar een eind aan breien :P :o

• saviour
  • Niet online
*nitting my ass off :+

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 06 februari 2002 19:20 schreef Afketser het volgende:

[..]

Omdat jij het niet begrijpt zeker..... Ik kan wel aan de gang blijven.
OK, ik had min of meer ongelijk. Maar ik vond het voorbeeld bij de eerste keer lezen behoorlijk overdreven. Vandaar mijn reactie ;)

Maar er zit toch wel iets in :)

En ze leven nog lang en gelukkig

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Op woensdag 06 februari 2002 19:13 schreef LuNaTiC het volgende:

eeehm nee dat is blijkbaar wat jij er van maakt ;) (van mij mag je alles zeggen, alhoewel ik het persoonlijk niet echt nuttig zou vinden ;) )
Nuttig vind ik dat iemand beseft dat ie niet helemaal juist zit :) Voor dit geval was het inderdaad boter na de vis, maar wie weet heeft ie een wijze les geleerd en handelt hij er ook naar volgende keer ;)

PS: 'k begrijp het ook.. maja, 'k had nog wat breigaren liggen :P

Verwijderd

slotje!!!!!!!!!! :P

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:41 schreef OProg het volgende:

[..]

OK, ik had min of meer ongelijk. Maar ik vond het voorbeeld bij de eerste keer lezen behoorlijk overdreven. Vandaar mijn reactie ;)

Maar er zit toch wel iets in :)

En ze leven nog lang en gelukkig
/me kleurt helemaal bij ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:43 schreef Sacrine het volgende:
slotje!!!!!!!!!! :P
NOW :P
Pagina: 1