Brand probleem... (1 van de vele )

Pagina: 1
Acties:

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 10:12
Ik heb een Philips CDRW 16x10x40 speed
Maar nu is mijn probleem , Als ik een Cd (audio cd) probeer te kopieren met nero staan er een paar liedjes op die het doen , en de rest doet het niet Wat zou de oorzaak hier van kunnen zijn ?

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

Het ken een paar problemen hebben een ervan is dat die mp3 die je dl is niet goed..(luisteren op de pc doet dan perfect maar eenmaal in nero niet) dat heb ik ook soms bij nero. dat kan je zien door naar de track te gaan en dan kijken waneer het begint en waneer het eindig.. Maar dat de halfe cd het niet doet is wel raar

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

brakke mp3tjes enz..

Ik brand eerst alles op een RW, als ze dan goed werken brand ik pas een audio-cd-tje

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Tsja, ik gebruik WinOnCd 3.8, alles giet perfect, alleen sommige mp3's ken je nie slepen, net alsof ie beveiligd is tegen fikkuh |:( maarja, nooit een audio cd mislukt met dit proggie :P

• xeple
aha en waar kan ik dat kopen of downloaden dat programma ?

Verwijderd

Jep, ken je gewoon DL'en, ik heb um hier gedownload (fullversion)

<font color=blue> Één Officiële Waarschuwing voor het plaatsen van een Warez-site. Zie hier waarom.</font>

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-01 23:59

Malebolgia

Move, or be moved

fik audio-cd's nooit op meer dan 4X.

Sommige cd-spelers lezen ze dan niet meer. (heeft volgens mij met diepte van de putjes te maken)

"People should know when they're conquered..."

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 17:49 schreef D-Angel het volgende:
Jep, ken je gewoon DL'en, ik heb um hier gedownload (fullversion) En dan gewoon onder search intypen: WinOnCd 3.8 :P

That's all
denk niet dat dit mag!!

<font color=blue>Waarom quote je um dan ? ? ?</font>

Verwijderd

Uhm...fijn, denk ffies aardig te zijn door een site door tegeven, krijg ik een waarschuwing...waarvoor doe ik dit dan eigelijk nog?! :? (Stupid)

Verwijderd

Ik geloof da deze kerel het heeft over rezerve kopieen maken van gewone audio-cd's ;)

hij zegt namelijk niks over mp3's ofzo. Het kan natuurlijk liggen aan de leessnelheid van je andere cd-rom speler. je zou kunne probere eerst de cd te rippen en dan te branden vanaf de hdd. Verder weet ik zo niet waar het aan zou kunnen liggen.
Geeft nero geen foutmelding??
ohw jah je zou natuurlijk ff teste aankunne zetten, dan zie je of er ergus iets fout gaat

• xeple
Ja precies .. een Kopie maken van een Orginele cd..
Ja nero geeft iets aan met Burn process failed at 12x speed ofzo iets.

Verwijderd

nero geeft iets aan met Burn process failed at 12x speed ofzo iets.
dat betekend dus dat het branden niet geslaagd is, dus is er erguns iets mig gegaan

ik zou gewoon ff op 2 speed brande en test aanzette, verneuk je ok geen r's meer...

as je der dan nog nie uit komt post je maar weer:)

• Scatman_II
  • Laatst online: 22:40

Scatman_II

R9500 Pro >:)

hm, auto kan mijne ook nooit lezen... en dat terwijl m'n brander maar tot 4x gaat :D:D k'zal winonCd es proberen....

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 21:31 schreef Scatman_II het volgende:
hm, auto kan mijne ook nooit lezen... en dat terwijl m'n brander maar tot 4x gaat :D:D k'zal winonCd es proberen....
Jah doe dat :9 werkt makkelijk..En is op elk Warez (zal dit keer maar geen site doorgeven :( ) site te vinden, en/of op Kazaa, Morpheus, WinMX blabla

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 12:11

Frits Flits

SOUND! Designer

Als ik een cd ga kopieren, zet ik altijd eerste met Exact Audio Copy de liedjes op de harde schijf. Daarna brand ik ze op 2x.

specs

Verwijderd

Ja, zo doe ik dat ook, maar het branden mag wel wat sneller hoor, 't is een fabel dat het branden van een audioCD op lage snelheid beter is.

Verwijderd

Nou, dat is wel moeilijk doen vind ik, eerst op HD, dan naar CD. Ik doe het altijd nog van CD --> CD en dan op 4x (heb NOG niet sneller) :7
Pagina: 1