DVD's branden zonder DVD-brander???

Pagina: 1
Acties:

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hallo,

Ik kreeg weer eens een irritante pop-up in Morpheus, maar deze keer moest ik er wel ff over nadenken...

http://www.rankyou.com/cpt_transfers/serv/enter_one.php?Cox2002

Mijn vraag is, is dit wat ik denk dat het is (afzetterij, want 't kan niet), en zo niet, hoe werkt 't? Er staat letterlijk:
Technology is advancing and while most people don't know about this, now is your chance to capitalize on this incredible software package that will do the exact same thing a $4000 DVD burner does at just a fraction of the cost!
Dat zou betekenen dat het niet omgezet wordt naar divx ofzow, want dan doet ie niet precies hetzelfde, want er is dan sprake van dataverlies! Toch heb je een cd brander nodig volgens hen... iemand enig idee wat ik hiervan moet denken?

Verwijderd

gewoon onzin.

hooguit divX of VCD maar dat is kwalitatief een stuk minder, niets van aan trekken dus.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37

Predator

Suffers from split brain

:Z
Afzetterij

Ps: $4000 DVD burner ? Wat een crap, dat kost helemaaaaaaaal zoveel niet.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• sdomburg
Op woensdag 06 februari 2002 16:09 schreef Predator het volgende:
:Z
Afzetterij

Ps: $4000 DVD burner ? Wat een crap, dat kost helemaaaaaaaal zoveel niet.
Er staat ook ergens anders in die tekst up to $4000. De allerduurste zou dus bij de grootste afzetter $4000 kunnen kostten, maar ff weer ontopic plz. Ben benieuwd wat hier achter zit.

• sdomburg
meuh, is dat alles wat jullie erover denken= Had wel meer nieuwsgierigheid verw8, tŽis dat ik nie ga dokken, maar ik ben dŽr nieuwsgierig genoeg voor :P

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Het programma maakt misschien VCD's. Heb em in ieder geval ook al een paar keer in SA voorbij zien komen :)

• sdomburg
Op woensdag 06 februari 2002 16:21 schreef OProg het volgende:
Het programma maakt misschien VCD's. Heb em in ieder geval ook al een paar keer in SA voorbij zien komen :)
Dan is 't nie lief dat ze "this incredible software package that will do the exact same thing a $4000 DVD burner does" zeggen. Ik :r op die lullo's die dat bedenken. :(

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dit is 100% pure afzetterij, je kunt hiervoor ook programma's als easydivx etc gebruiken, en die kosten helemaal _niets_

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Pagina: 1