Toon posts:

Brander dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een plextor 12x10x32 IDE.

Heeft het altijd prima gedaan, maar de laatste paar weken wil ie geen CD's meer branden.
Ik heb ooit eens eerder een CD er mee gebrand van 700MB die ik nu wil kopieren, bij 99% krijg ik een burn error.
Ik heb het geprobeerd met nero en Cdrwin.
Als ik de cd naar de hard disk kopieer en dan brand gaat het ook fout.
Is mijn brander stuk of staat er gewoon iets niet goed ingesteld in de software?

Verwijderd

is het alleen bij deze ene cd of ook bij het branden van andere cd's?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 16:01 schreef jv777 het volgende:
is het alleen bij deze ene cd of ook bij het branden van andere cd's?
ook bij het branden van andere cd's/files.

Verwijderd

moet je es zien of je van iemand exact dezelfde brander kan lenen, doet die het, dan is je brander naar de eeuwige jachtvelden, doet hij het niet, dan is het probleem softwarematig

Verwijderd

ik heb het met een andere cdr geprobeerd en die deed het wel maar de imation deed het niet( 1-24x) terwijl ik een 6x brander heb

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 16:15 schreef carnman het volgende:
moet je es zien of je van iemand exact dezelfde brander kan lenen, doet die het, dan is je brander naar de eeuwige jachtvelden, doet hij het niet, dan is het probleem softwarematig
Ken niemand met dezelfde brander die een beetje in de buurt woont. :{

Maar is het niet zo dat een cd fikken van 700MB eigenlijk een dikke overburn is van 650MB?
En daar slijt ie toch meer van dan normaal? Of niet?
Dacht altijd dat plextors zo goed waren... maar blijkbaar toch niet zo?

Verwijderd

Plextor's zijn super, maar duur :'(

En omdat je een paar keer duz een overburn gebruikt ken ie nie zomaar stuk gaan! Toch ffies wat meer rond checken, en als je garantie hebt laat je het daar na checken, simpel duz :P

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 20:58
Nah, ik gok erop dat je brander kaduuk is..
Ik heb het al vaker gehoord, en dan vooral de 8x4x en de 12x10x brander.

laatst zelfs nog gehoord dat een 16x10x dood was. :(

Heb je geen garantie meer ?, ik dacht dat plextor altijd 3 jaar garantie had, dat was nou net het grote voordeel van een plextor ten opzichte van een ander merk. :?

Hoeveel cd'tjes heb je eigenlijk gebrand ? >:)

Verwijderd

maar als je zo dom bent om hem OEM te kopen moet je het doen met winkelgarantie

Verwijderd

tja als die het alleen met die ene imation cd niet doet dan ligt het volgens mij eerder aan de cd dan aan de brander zelf :)
Pagina: 1