Toon posts:

Diablo 2...en SuperWeb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik het niet mogelijk acht om via SuperWeb op Battle.net in te loggen (port 6112) vraag ik me af of andere superwebbers ook Diablo 2 heben/willen kopen.
Ikzelf hoor bij de laatste groep, maar zou graag wat andere spelers willen vinden om Diablo 2 mee te spelen.

Aangezien er 256 Mb wordt gevraagd (maar is het ook nodig) om spellen van meer dan 8 spelers to joinen vraag ik jullie systeem "specs".

Als er meerdere SW'rs zijn die Diablo spelen, misschien kunnen we een eigen groep organizeren die same Diablo 2 speelt.

Ik heb een meel gestuurd naar support@Blizzard.com of ze een omweg weten, maar ik verwacht geen tevreden antwoord. Doch zou ik heel graag Diablo 2 online willen spelen.

Laat een reply achter met de boodschap of je er ook zo over denkt!

Ikzelf heb een PIII 450 met 128 MB

Verwijderd

Ik heb ook Diablo II besteld... Maar helaas issie vanwege de overweldigende vraag al bij de distributeurs van NL uitverkocht waardoor de winkels HOPEN dat ze hem tegen het einde van de week weer binnen krijgen... (maar dat zal nog wel langer duren :()
Iniedergeval, als ik 'm dan eindelijk heb ben ik wel geinteresseerd :D. Misschien tot die tijd wat Diablo I?

Ik heb een Celeron 466Mhz met 64 Mb RAM.

Van die 256 RAM geloof ik niet echt, want het spel zelf heeft maar 32 Mb RAM nodig... Dus het lijkt me sterk...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk maar na op http://www.blizzard.com (is wel voor 4+ battlenet spelers, maar aangezien we toch niet op battle.net kunnen spelen, of toch wel? (hoop..hoop))

Tenminste nou iemand om Diablo 1/2 mee te spelen, hopelijk zijn er nog meer spelers!

PS. Ik heb Diablo 2 nog niet, maar ik denk er sterk over na. Jammer dat ze nog geen demo hebben, want die ripped versions lijken me niks. (Eerst 45x15Mb downen, of alle CD. En dan gaan kopen als het een goed spel is.)
Maar aangezien ik nu online kan spelen met Diablo2 ga ik hem denk ik wel halen....(ben er echt nog niet uit.

BTW. in Alkmaar en Heerhugowaard is Diablo nog volop te verkrijgen!
:) :) :) :p :) :) :)

Verwijderd

Dan zou ik snel zijn want verder is het overal uitverkocht in Amsterdan (waar ik hem besteld heb) en waar ik woon (Brabant in de buurt van Den Bosch) Issie ook niet meer aan te komen :( . Maarja volgende week krijg ik hem eindelijk :D . Ik was er toch vrij vroeg bij... Vorige week zondag heb ik 'm besteld (dus Maandag ontvingen ze de bestelling) Terwijl 'ie die donder dag ervoor pas uit was...
Er staat trouwens dat die 256 Mbram/128 Mbram alleen nodig is voor game hosts en Bnet servers... Aangezien jij 128 Mb Ram hebt is het niet zo'n probleem ;) en misschien reageert er nog wel iemand met 256 Mb en dan is het helemaal goed :) .
Heb jij trouwens ICQ? Anders Email: <a href="mailto:geert_kl@wish.net">geert_kl@wish.net</a>

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat het je wel weten (via ICQ) als ik hem heb. Ik ga hem denk ik morgen halen, (als ie niet te duur is :))!

Hopelijk vinden we meer tweakers die samen Diablo 2 willen spelen. :7

ff een vraagje aan die mensen die D2 zo'n stom spel vinden, vonden jullie Diablo ook stom? En alle andere RPG spellen?

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh.........
ik heb volgens mij een engelse diabloII
gekocht bij dynabyte. Ik vond het al raar dat ik nooit nederlanders zie op het battlenet... blijkt dat ik in een verkeerde channel zit dus moet ik de hele tijd switchen tussen channels volgens mij kan je dit niet veranderen. Heel erg irri is dit

Verwijderd

Topicstarter
Ha ha, volgens mij zijn ze allemaal engels hoor, speelt niet echt lekker als ze allemaal NL spreken vind ik..

Waarschijnlijk moet je gewoon een Europese server selecteren (net als bij de nieuwste versie van Diablo (1.08)

BTW heb je ook SW en wil je ook samen met vrienden spelen?

Verwijderd

Staan jou regiosettings in windows wel op nederlands? Ik geloof dat Battle.net naar de regiosettings kijkt...

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

regiosettings????...
waar kan je dat nou weer instellen...
en diablo 1.08????????
volgens mij is 1.03 nog altijd de nieuwste...

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik toch maar eens een nieuwe versie d/l als ik jou was..
Pagina: 1