Ik heb de volgende configuratie:
Asus A7V 133
Athlon 800
256 mb No-name ram
IBM ICLA?? 3070...???? 45 GB, de eerste versie van die reeks
Asus V7100 Geforce 2mx
Goedkope netwerkkaart
SB 128 PCI
Probleem:
Al vanf het begin blijft de computer vaak vasthangen. Soms vijf keer binnen een uur, soms twee dagen niet. Het komt het meest voor dat het scherm gewoon blijft staan, dus geen blauwe achtergronden. Ik heb het idee dat de PC minder vaak blijft hangen bij spellen dan wanneer er bijv. geinternet wordt of met office gewerkt. Vaak boot de PC na een 'vasthanger' ook rechtstreeks het bios in.
Wat is al geprobeerd:
-Het geheugen is al eens vervangen
-De insteekkaarten zijn van plaats gewisseld in de PCI-sloten
-Heb al driekwartjaar alle mogelijke drivers opnieuw geinstalleerd onder 98, W2000 en XP
-Ik dacht eerst aan een warmteprobleem, maar de processor wordt niet echt te warm, de koeler voelt ook redelijk koel aan.
HELP mij!!!
Asus A7V 133
Athlon 800
256 mb No-name ram
IBM ICLA?? 3070...???? 45 GB, de eerste versie van die reeks
Asus V7100 Geforce 2mx
Goedkope netwerkkaart
SB 128 PCI
Probleem:
Al vanf het begin blijft de computer vaak vasthangen. Soms vijf keer binnen een uur, soms twee dagen niet. Het komt het meest voor dat het scherm gewoon blijft staan, dus geen blauwe achtergronden. Ik heb het idee dat de PC minder vaak blijft hangen bij spellen dan wanneer er bijv. geinternet wordt of met office gewerkt. Vaak boot de PC na een 'vasthanger' ook rechtstreeks het bios in.
Wat is al geprobeerd:
-Het geheugen is al eens vervangen
-De insteekkaarten zijn van plaats gewisseld in de PCI-sloten
-Heb al driekwartjaar alle mogelijke drivers opnieuw geinstalleerd onder 98, W2000 en XP
-Ik dacht eerst aan een warmteprobleem, maar de processor wordt niet echt te warm, de koeler voelt ook redelijk koel aan.
HELP mij!!!