Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
(kheb de link ook niet sorry)
Ter land, ter zee en in de kroeg
hij stond ook in de kijk die ik bij mijn schoolboeken kreeg
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Wat er ook gebeuren moogh...
YES!! eindelijk, you made me verry ghappyOp woensdag 06 februari 2002 21:40 schreef sandaal het volgende:
deze toch?
http://www.megapool.nl/site/shop/product.asp?intproductID=3272
de gemiddelde webcam van 6 knaken maakt waarschijnlijk nog mooiere picz...
¯\_(ツ)_/¯
het leuke is dat je een webcam van 6 knaken niet aan je sleutelbos kan hangenOp donderdag 07 februari 2002 13:37 schreef beschuitfluiter het volgende:
ik zou d'r echt niet te veel van verwachten hoor...
de gemiddelde webcam van 6 knaken maakt waarschijnlijk nog mooiere picz...
De officiele site: www.digitaldreamco.com
en wat voorbeeldjes: www.frownland.com (ff zoeken in de archive, ik kon het in ieder geval niet meer vinden)
ik heb zelf ook wat fotootjes op het web staan, maar daar ga ik jullie natuurlijk de link niet van geven!
Check http://www.frownland.com/index.shtml?archive/2002_01_01_archive.html en dan onder het kopje "Spy". Deze linkt 'm naar http://www.scrozier.pwp.blueyonder.co.uk/Op zaterdag 09 februari 2002 19:31 schreef Splash het volgende:
Ik heb em
en wat voorbeeldjes: www.frownland.com (ff zoeken in de archive, ik kon het in ieder geval niet meer vinden)
Wel redelijke pix voor zo'n kleintje toch?
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
No production networks were harmed during this posting
http://world.casio.com/info/euro_wqv_10.html

Zeer stoer James-Bond dingetje!
Maar om nou te zeggen dat het nuttig is... nee, daarvoor heb ik mijn F707 5 megapixels camera.
Genoeg gepatsert
No production networks were harmed during this posting
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Kan je die dan al ergens krijgen?Op maandag 11 februari 2002 12:46 schreef Mastermind het volgende:
Ik ga me deze kopen denk ik
[afbeelding]
Weet ik niet.Op maandag 11 februari 2002 14:13 schreef Hielko het volgende:
[..]
Kan je die dan al ergens krijgen?
Mocht wel eens tijd worden in elk geval, want vorig jaar hadden ze hem ook al.
Op maandag 11 februari 2002 15:54 schreef marco_bakker het volgende:
Ik heb wel zo een gezien, maar die was zwart wit
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Zeker ook met een prijs die James Bond alleen kan betalen.Op maandag 11 februari 2002 12:46 schreef Mastermind het volgende:
Ik ga me deze kopen denk ik
[afbeelding]
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Dat vind ik dus ook. Zeker bij donker/regenachtig weer.Op maandag 11 februari 2002 10:05 schreef curry het volgende:
[..]
Check http://www.frownland.com/index.shtml?archive/2002_01_01_archive.html en dan onder het kopje "Spy". Deze linkt 'm naar http://www.scrozier.pwp.blueyonder.co.uk/
Wel redelijke pix voor zo'n kleintje toch?
Hoe zit het met het batterijverbruik van dit ding?
Verwijderd
22 euro? Kan je ff wat foto's maken daarmee. kwil wel ff kijken wat voor kwali dat is.Op woensdag 13 februari 2002 23:53 schreef illem het volgende:
Ik heb bij de mediamarkt voor 22 euro zon iets gekocht ook van digital dream, hardstikke leuk voor zo weinig geld.
Wat waar en hoe?Op woensdag 13 februari 2002 23:53 schreef illem het volgende:
Ik heb bij de mediamarkt voor 22 euro zon iets gekocht ook van digital dream, hardstikke leuk voor zo weinig geld.
Ik was zaterdag bij de mediamarkt Rdam en ik kon niks vinden daar. Ik wilde trouwens dat Espion dingetje halen bij megapool, maar ze hadden hem niet meer.
Niet voor de geweldige pics maar gewoon als gave gadget..
Ik zal zo ff wat voorbeeld foto's laten zien..
Qualiteit is idd bagger maar met zijn formaat en prijs kan dat ook niet anders.
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
't gaat ook niet om de kwaliteit .. 't is gewoon dat je hem praktisch altijd bij je kan hebben zonder dat je met van die 'grote' fototoestellen hoeft rond te lopen. en volgens mij kan je je webcam niet overal me naar toe nemen .. die van mij niet iigOp zaterdag 23 februari 2002 10:48 schreef Mooooody het volgende:
320x200 is zelfs mindere resolutie dan webcam foto's, dus ik zou niet weten waar zo'n camera van pas kan komen...dan is die 80 euro nog wel een hoge prijs...
ok..het is wel praktisch, maar aan de andere kant ook weer niet...Op zaterdag 23 februari 2002 12:57 schreef Mannes het volgende:
[..]
't gaat ook niet om de kwaliteit .. 't is gewoon dat je hem praktisch altijd bij je kan hebben zonder dat je met van die 'grote' fototoestellen hoeft rond te lopen. en volgens mij kan je je webcam niet overal me naar toe nemen .. die van mij niet iig
je hebt zo'n ding bij je om momentopnames te maken, leuke dingen die er opeens zijn...
wanneer je iets leuks hebt geschoten, zal je achteraf wel balen dat de kwaliteit zo slecht is denk ik...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
keej das ook wel zo .. maar tis wel een coole gadgetOp zaterdag 23 februari 2002 13:15 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ok..het is wel praktisch, maar aan de andere kant ook weer niet...
je hebt zo'n ding bij je om momentopnames te maken, leuke dingen die er opeens zijn...
wanneer je iets leuks hebt geschoten, zal je achteraf wel balen dat de kwaliteit zo slecht is denk ik...
zullen we een inkoopactie beginnen ?Op zaterdag 23 februari 2002 17:42 schreef ajampaniki het volgende:
Wow eindelijk weer iemand die er wat over post. Heeft wel ff geduurd. Ik wil hem eigenlijk ook wel kopen.
Je baalt nog harder als er iets gebeurt en je hebt zo geen camera'tjeOp zaterdag 23 februari 2002 13:15 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ok..het is wel praktisch, maar aan de andere kant ook weer niet...
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
psies, dat bedoel ik *grin*Op zaterdag 23 februari 2002 17:54 schreef DinX het volgende:
[..]
Je baalt nog harder als er iets gebeurt en je hebt zo geen camera'tje
* Mannes heeft hem over een week of 2
want dan hek weer geld (verjaardag enzow)
de 2de foto valt een Btje tegen, maar de rest vallen mij heel erg mee, hoe presteert de l'espion als webcam? hoeveel fps dus, gaat mij om 320x240 (of 352x288)??Op vrijdag 22 februari 2002 17:39 schreef Maxonic het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
koel, dat vind ik nog hele acceptabele foto's!Op vrijdag 22 februari 2002 17:39 schreef Maxonic het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb toch al een webcam nodig en dit is nog portable ook.
gaat ik ook zekers kopen als ik weer uit de min ben
LOL!Op zaterdag 23 februari 2002 19:16 schreef ajampaniki het volgende:
Kbaalde net wel dat ik niet zo'n cameraatje had. Fietste net van me werk via een weg die ik normaal helemaal niet neem, over een industrieterein nl. Zie ik heel verdacht een auto tussen een zooi vrachtwagens staan. Fiets ik er langs, zie ik zo'm meid omgedraaid op de bestuurderstoel zitten. Opzich al heel verdacht, maar kmoest toch wel errug lachen toen ik inneens d'r vriend z'n hoofd naar boven stak. Had ik nou maar een pic kunnen maken
ieniemini review:
Voordelen:
- klein (duh)
- eenvoudige bediening
- ook als webcam te gebruiken (fps is beter dan mijn logitech, al is het beeldje wel kleiner)
- Je kan kiezen tussen 2 formaten foto's
- Je kan kleine filmpjes opnemen (max 5 sec of zo)
Nadelen:
- heeft veel licht nodig vind ik
- installatie software is k*t in win2k
- batterij sneller leeg dan verwacht
- je moet wennen aan de mindere kwaliteit want tekst is dus niet meer te lezen op de foto (bijv, nummerplaat of verkeersbord).
Er zit een soort beveiliging op zodat je bij te weinig licht geen foto kan nemen. Is jammer want soms wil je toch die foto kunnen nemen. Nu is dit niet zo in Ct mode (continues mode) Als je dan heel snel drukt (beetje oefenen) maak je toch 1 foto!
Al met al dus redelijke mogelijkheden voor een redelijke prijs.