[MOH] Visual effects

Pagina: 1
Acties:

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
yo

vraagje: In de visuele settings van MoH, daar kan je die boxjes aanvinken... Als er een rood kruisje in staat, dan is het toch geselecteerd ?

En wat is de optie Volumetric smoke ? is dat beter met of zonder ?
Ik heb trouwens alles op max, en ziet er wel erug mooi uit :)

ff mijn vid kaart: ASUS V8200 dlx

• SileX
  • Niet online
^

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zou je niet zo snel je topic willen kicken? Wacht daar een dagje mee. Iedereen wil dat zijn topic snel aan bod komt en als iedereen binnen een half uur gaat kicken, wordt het een grote kolerezooi hier ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Je zou bijvoorbeeld alles aan kunnen vinken en dan in het spel gaan. Daarna doe je alle vinkjes weg en ga je terug naar het spel. Hetgene wat jij het mooiste vind laat je aanstaan, of dat nou de "beste" settings zijn of niet?

Sorry dat ik zo reageer, maar dit kun je toch makkelijk zelf uitzoeken? Of is je motto liever lui en een dag wachten dan moe en het zelf uitproberen??? En dan word je nog geen eens moe van een paar keer klikken, of jij misschien wel.

[normal mode]
pfffeeeeeeeeeeeew dat moest er ff uit ;)
[/normal mode]

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 14:53 schreef nielsvdp het volgende:
vraagje: In de visuele settings van MoH, daar kan je die boxjes aanvinken... Als er een rood kruisje in staat, dan is het toch geselecteerd ?
|:( |:( |:( |:(
sorry hoor..

Verwijderd

Misschien een beginnend computergebruiker ofzo?

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:58
Op woensdag 06 februari 2002 14:53 schreef nielsvdp het volgende:
En wat is de optie Volumetric smoke ? is dat beter met of zonder ?
Volumetric Smoke wil zeggen dat de rook meewaait met de wind en meer op en neer dwarrelt dan zonder. Dit ziet dus wel mooier uit, maar vereist meer rekenkracht.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 20:59 schreef Mottebelke het volgende:
Volumetric Smoke wil zeggen dat de rook meewaait met de wind en meer op en neer dwarrelt dan zonder. Dit ziet dus wel mooier uit, maar vereist meer rekenkracht.
+10 Informatief!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 23:58
Ik vind trouwens die die Volumetric Smoke wel errug veel rekenkracht vraagt, ik kan op 1280X1024 met alles aan (behalve FSAA) perfect draaien, maar als ik met die volumetric smoke aan richting een rookwolk kijk begint ie opeens flink trager te draaien? En dan bedoel ik echt flink schokkerig, terwijl die voor de rest perfect draait.
Is dat normaal met mijn config (sie Sig)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op woensdag 06 februari 2002 16:48 schreef TD-DMZ het volgende:

Sorry dat ik zo reageer, maar dit kun je toch makkelijk zelf uitzoeken? Of is je motto liever lui en een dag wachten dan moe en het zelf uitproberen??? En dan word je nog geen eens moe van een paar keer klikken, of jij misschien wel.

[normal mode]
pfffeeeeeeeeeeeew dat moest er ff uit ;)
[/normal mode]
als dat nou ze motto is, en als ie nou idd moe word van een paar klikken dan is het toch niet erg dat ie het vraagt?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op woensdag 06 februari 2002 19:58 schreef MaXiMizE het volgende:

[..]

|:( |:( |:( |:(
sorry hoor..
noujah rood is meestal iets als "nee" en een kruisje ook, dus die jongen wilt dat gewoon zeker weten, toch nix mis mee?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 22:09 schreef Mister_X het volgende:
noujah rood is meestal iets als "nee" en een kruisje ook, dus die jongen wilt dat gewoon zeker weten, toch nix mis mee?
Psies, het had een groen vinkje moeten zijn. Kleine dingetjes waar ze helaas niet aan hebben gedacht, maar ik stoor me er verder niet aan.

• SileX
  • Niet online
thanx !

en ja, er bestaan newbies....
maar bedankt in ieder geval...

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op woensdag 06 februari 2002 22:08 schreef Mister_X het volgende:

[..]

als dat nou ze motto is, en als ie nou idd moe word van een paar klikken dan is het toch niet erg dat ie het vraagt?
Nou vooruit, dan niet nee :9

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Pagina: 1