Toon posts:

[HELP] Sony Trinitron, kabel kapot!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn vader op z'n werk zijn een paar pc's uit de showroom gestolen, en alle kabels doorgesneden. De beeldschermen hebben ze laten staan.Er bleef dus zo'n schermpje over en die heb ik nu thuis staan. . Ik heb er een nieuwe aansluiting aan gemonteerd, maar door vervoer is het weer kapot gegaan, daarna had ik dat nog een keer gedaan, maar nu is hij weer kapot! Ik heb ook nog nergens een nieuwe kabel gevonden, want die zit in de monitor zelf vast...

Heeft iemand een idee wat ik hiermee nog kan doen, want het is een erg mooi scherm?

Verwijderd

Zoek iemand op die erg handig is met het repareren van dat soort spul, zoals tv's radio's en zo. Of je brengt em ff naar de shop, kijken of ze em daar kunnen fixen.
En anders bel/mail je ff naar Sony Nederland, kijken wat zij zeggen. Is wel zonde om weg te doen, alleen maar voor die kabel, want die beeldbuis is toch zeker het duurste van het geheel.

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij handig? (Of ben jij iemand die alleen maar commentaar geeft?)

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 21:23

Behind_You

Kijk altijd achter je

Ga een beetje solderen zou ik zeggen. Als je een avondje bezig bent moet die het wel weerdoen >:)

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 16:09 schreef Behind_You het volgende:
Ga een beetje solderen zou ik zeggen. Als je een avondje bezig bent moet die het wel weerdoen >:)
Dat ga ik dus niet elke avond doen!

Iemand anders misschien een idee?

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 07:33
Laat er een nieuwe kabel aanzetten. De monitor heb je gratis, dan kun je toch 100 piek missen om dat ding eraan te laten zetten bij een of andere tv reperatie zaak.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op woensdag 06 februari 2002 15:08 schreef Phruster het volgende:
Ben jij handig? (Of ben jij iemand die alleen maar commentaar geeft?)
Zijn toch wel goede tips lijkt me :?

Ik zou gewoon de kap eraf halen en er een nieuwe kabel aan solderen, bv. een monitor verlengkabel gebruiken.

Anders laat je dit doen desnoods in een winkel... voor niets gaat de zon op.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 10:18 schreef Frijns.Net het volgende:
100 piek
Dat zijn guldens neem ik aan...
Pagina: 1