Breedband internet op Texel

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12
Ik ben bezig met een project-je voor een bedrijf op Texel. Daarvoor wil ik graag een PC neerplanten met een goede 24/7 uurs internet aansluiting met een hoge upstream snelheid. Nu is mijn vraag dus, is er bijv. kabelinternet mogelijk op Texel en van welke provider is dat? Ook zou ik graag willen weten wat de betrouwbaarheid is.
Voor de duidelijkheid: het gaat om een bedrijf, dus zal ik een zakelijk account (moeten) gebruiken.

Alvast bedankt,
Frank Timmer

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
texel, ligt dat niet onder water ergens bij de titanic? :) :)

en ik denk niet dat ze kabel hebben voor zo'n eilandje, maby kun je er een E1 lijntje krijgen ....

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Kijk eens in zee :) misschien ligt er toevallig een transatlantisch kabeltje :P

• Frank Timmer
:)

Zijn er ook nog serieuze reakties?

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
satelliet internet icm met ISDN?

Verwijderd

Satelliet met ISDN ? Weinig upstream dan...

• Frank Timmer
Heb ik aangedacht, maar dan heb ik een lage upstream. Maar kan je er dan geen kabelinternet krijgen?? Op het eiland liggen in iedergeval wel tv-kabels.

Verwijderd

Als ze kabel i-net op Texel hebben maak ik er een eind aan. Of ik ga verhuizen. Wat makkelijk is. ;)

Ja had iets van KNP om 24/7 online te zijn. Moet je maat kijken op hun site. Is iets van 500 per maand ofzo. Of je neemt een huurlijntje. :)

Verwijderd

ik zou er maar niet mee in zee gaan :)

Verwijderd

ik zou er maar niet mee in zee gaan :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

moet je ff navragen bij Sonera, ik woon in den helder en daar hebben we Sonera als kabel provider http://www.sonera.nl of http://www.soneraplaza.nl voorheen was dat Multiweb

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Xaran: Ik denk dat je laatste uur geslagen heeft... :)

Ik woon dus zo ongeveer op Texel (studeer elders) en kabelinternet is dus gewoon mogelijk op Texel, gewoon Multiweb/Sonera.

Ik denk trouwens dat Texel meer 'geciviliseerd' is dan grote stukken van bijv. Oost-Nederland, maar dit terzijde...

Snake: Welk bedrijf gaat het precies om? Ben wel benieuwd...
Pagina: 1