Toon posts:

Zelf hosten of laten hosten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een onderzoek (met behulp van enqueteformulier) houden via internet. Ik verwacht een respons van circa 1000 per week.

Nu ben ik benieuwd of ik beter zelf de site kan gaan hosten of dat ik moet laten hosten?

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waar is de info van de bak waarop je het wil hosten arie?

Verwijderd

laten hosten is natuurlijk beter, tis natuurlijk erg afhnakelijk hoe belangrijk het is en of het een probleem is als ie ff wat minder snel is of ff down

1000 bezoekers per week voor alleen een enquete formuliertje kan makkelijk over een isdn/adsl/kabel lijntje

kijk anders ff op www.webhosters.nl www.internetten.nl www.webselect.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 14:10 schreef KingOfRnR het volgende:
Waar is de info van de bak waarop je het wil hosten arie?
De bak moet nog aangeschaft worden en er zijn wat dat betreft weinig beperkingen

Verwijderd

En als je nu ook even vertelt wat voor verbinding je hebt.... Dan kan je zelf wel uitrekenen of dat genoeg is (neem ik aan)

Verwijderd

Een enquette is meestal tijdelijk, misschien dat je zolang tijdelijk een account kan pakken, zeg maar voor 2 maanden ofzo en dat je dan weer stopt met hosten. Indien je redelijk wat verstand hebt van apache/mysql kan je zelf idd een server neerzetten, want neem aan dat je de resultaten wel in een Database wilt neerzetten. Al lijkt me voor 2 maanden ergens een accountje makkelijker aangezien even een webserver opzetten voor de eerste keer ook niet alles is. Ben je langer mee bezig en dus meer kosten aan verbonden als accountje

Verwijderd

[forum=24] --> [forum=4]

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het ligt er heel erg aan wat je precies wilt en wat voor verbinding je thuis hebt. Zelf hosten is voor zo weinig hits goed te doen als je een vast ip en een vaste verbinding hebt maar als je het laat hosten ben je wel beter verzekerd van betere kwaliteit.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

Als je een 16kb upload hebt.. of lager.. zou ik het je niet aanrade.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 22:23 schreef InterFreak het volgende:
Als je een 16kb upload hebt.. of lager.. zou ik het je niet aanrade.
Als het allemaal alleen HTML is is het wel te doen hoor. Ik heb ook 9 maanden zelf een site gehost en ging perfect. Zolang je geen datalimiet bij je provider hebt..
Pagina: 1