Toon posts:

Omzetten MP3 bestanden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Op mijn pc heb ik een aantal MP3 songs staan, die ik graag op een normale cd-speler zou willen afspelen.
Ik bedoel dus een reguliere "hi-fi" cd-speler.

Welk softwarepakket leent zich daar het beste voor ?
En welke merk/type cd-r kan ik het beste gebruiken voor het brandwerk ?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Nero brand en convert.

Money for nothin' and your chicks for free

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 02:16
Winamp heeft ook zown functie dat je ze naar .wav kan converten en dan kan je ze op cd fikken..
maar tis idd makkelijker om met nero te doen .. die convert ze zelf al als je mp3tjes naar een audio cd sleept

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Op woensdag 06 februari 2002 13:51 schreef ommeh01 het volgende:
Beste Mensen,

Op mijn pc heb ik een aantal MP3 songs staan, die ik graag op een normale cd-speler zou willen afspelen.
Ik bedoel dus een reguliere "hi-fi" cd-speler.

Welk softwarepakket leent zich daar het beste voor ?
En welke merk/type cd-r kan ik het beste gebruiken voor het brandwerk ?
Lite-on en Plextor zijn de beste branders....
Voor de software moet je dan gewoon ff in de doos van de brander kijken... Zelf heb ik voor muziek cd's vaak Easy CD Creator, alleen wat mp3's slepen en klaar is Kees of Piet of Daan

Verwijderd

hiervoor zijn ook wel aparte shareware en freeware progjes te laagladen op het internet ... zelf gebruik ik naar alle tevredenheid NERO ... btw audiocatlyst doet het ook goed.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 14:00 schreef Amnesiac het volgende:
hiervoor zijn ook wel aparte shareware en freeware progjes te laagladen op het internet ... zelf gebruik ik naar alle tevredenheid NERO ... btw audiocatlyst doet het ook goed.
Ik denk dat het Nero wordt....bedankt alvast !!

Verwijderd

software = nero
brander = plextor
cdr's = sony

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
easy cd creator 4 en 5 zijn misschien iets makkelijker voor je je klinkt niet echt als iemand die het vaker heeft gedaan deze branden en converten ook!

succes ermee

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Okee, dan ga ik nu ff eigenwijs doen, maar voor muziek vind ik WinOnCD van Roxio dus het beste. Deze doet ook het omzetten van mp3, maar er zit (tenminste, op WinOnCD 5 Power edition) een extra optie op waarmee je stiltes aan het begin van de tracks kunt wissen.

Dat is heel handig in complialties/mixen. Heb je totaal geen klikje meer tussen de nummers in. Iets wat soms nog wel een heel klein beetje bij Nero voorkomt...

Dus: WinOnCD voor audio, Nero voor de rest.
Pagina: 1