For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
En dat werkte niet. Het moederbord, kon de kaart niet de juiste hoeveelheid voeding geven! Nou neem ik aan dat een GF3 nog meer stroom nodig zal hebben en t dus niet zal werken. Ook een GeForce DDR werkte niet!
Edit, chipset zegt niet zo veel eigenlijk. Stond er beetje onduidelijk
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Alleen de performance ligt er ook aan welke snelheid je processor heeft.
M.B.t het verhaaltje van Fastbunny: als je een beetje redelijke voeding hebt is het geen probleem.
(ken zat lui met een mx-mobo met een gt2/3 of ati erin)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Ik heb verder geen ervaring met de p2b, dus ik weet niet of dat ding genoeg stroom kan leveren.. Maar daar moet wel achter te komen zijn!
Verder kan de P2B, net als elk ander BX-bordje gewoon AGP 2x draaien..
Zowel de asus v7100 als de creative gf2mx, alsmede de hercules gf2 mx doen het prima op mijn asus p2b plankje.
Ik denk dat een gf3 idd te hoog gegrepen is, en bovendien zal je moederbord dan gauw de bottle neck worden
Of een zwaardere Gf2 (bijv. gts, of ultra) het ook trekt durf ik je niet mee te geven.
Ik denk dat je met een gf2 behoorlijk tegen de max loopt.
Was een 300Watt voeding moet genoeg zijn heOp woensdag 06 februari 2002 14:10 schreef Appie_Pils het volgende:
Jawel hoor, werkt perfect
Alleen de performance ligt er ook aan welke snelheid je processor heeft.
M.B.t het verhaaltje van Fastbunny: als je een beetje redelijke voeding hebt is het geen probleem.
(ken zat lui met een mx-mobo met een gt2/3 of ati erin)