Ernstige problemen met ISP

Pagina: 1
Acties:

• DDreameRR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-02 20:19
Lang lang geleden was er een iemand die een mxstream reclame briefje in zijn brievenbus kreeg. Van blijdschap sprong hij een gat in het plafond. "Yusss! ADSL! En zo vroeg al in mijn buur!", dacht hij. Trots pronkte hij met de reclame briefje die luidde: "MXstream nu ook bij u in de buurt!". Dit persoontje heeft dan ook als een speer de 512kbit verbinding besteld. En ja hoor een weekje later krijgt hij een brief dat KPN bezig is met zijn order. Stralend liep hij over de straten terwijl de weken voorbij vlogen. Nadat de levertijd verstreken was gaf hij de hoop niet op, twee weken lang wel te verstaan. Totdat hij ze belde. "Hmmm, jahm ..", zei de telefoniste bij de status afdeling van MXstream, "Ik zie hier uw order staan en ze hebben er niet veel mee gedaan bij onze pakket leveringsafdeling" (ze zijn van elkaar gescheiden met een kloof die in geen lichtjaar is te overbruggen. Zelfs de mails komen er maanden te laat aan.)
"En wat moet ik nu doen?", vroeg de wat teleurgestelde "abonnee".
"Nou mijnheer ik ga nu een brief sturen naar ze toe, zodat uw order weer op gang komt. Geen zorgen, het komt in orde!".
"En hoe lang moet ik nu nog wachten?".
"Helaas zal het weer 6 weken worden.", zei de telefoniste. En zo hing ons persoontje op. Ah ja, zes weekjes maar ...

Na 6 en half week was er nog steeds niet veel gebeurd. Dus hij belt weer op. (Laten wij hem DD noemen). DD belt de status afdeling MXstream op:
"Goeden dag mensjes, waar blijft mijn adsl nou?!" En ja hoor de geluidsgolven die uit de hoorn kwamen leken wel heel erg bekend:
[copy|paste]"Hmmm, jahm .." zei de telefoniste bij de status afdeling van MXstream,"Ik zie hier uw order staan en ze hebben er niet veel mee gedaan bij onze pakket leveringsafdeling" (ze zijn van elkaar gescheiden met een kloof die in geen lichtjaar is te overbruggen. Zelfs de mails komen er maanden te laat aan.)
"Nou mijnheer ik ga nu een brief sturen naar ze toe, zodat uw order weer op gang komt. Geen zorgen, het komt in orde!".
"Helaas zal het weer 6 weken worden.", zei de telefoniste. [/copy|paste] Met tranen in de ogen hing DD op, niet wetende wat hij nu moet doen. Een week later besloot hij toch om MXstream order te annuleren, want nog een "Hmm, jahm..." zou hem fataal worden dacht hij.

"Nou laat ik maar kabelinternet proberen!", zei hij volgende morgen. Goed uitgeslapen en overvol van hoop stuurt hij een aanmeldings formulier naar sonera, die overigens zo goed werkt bij zijn kennissen (en bovendien beschikbaar was op zijn postcode). Weken wachten ... Hij hoort niets van ze. Dus springt DD op een avond achter zijn computer, oh nee, daar zat hij toch al. Iig hij denkt laat ik eens een e-mail adres van sonera opzoeken. Vrij snel krijgt hij een emailtje terug met de woorden: "Uw order hebben wij nooit gezien." Bleek wordt zijn gezicht. Worden samenzwering dwalen door zijn gedachtes. Maar er is nog een sprankje hoop. "Laat ik die aanmeldings formuleren nog eens aanvragen!" denkt hij...

Na een maand heeft hij ze nog niet.

Kijk, daar loopt hij op straat in gedachten verzonken. Bleek gezicht, op de grond voor zich uitstarend. "Wat is dit voor een chagrijn?! Wat zit hem toch dwars op zon zonnige middag!", denken de voorbijgangers. Als hij eenmaal aangekomen is bij een kruispunt, richt hij zijn blik op het stoplicht. Zijn ogen stellen zich scherp op de achterliggende. Het stoplicht springt op groen, maar hij blijft staan. Een bijna onzichtbare glimlach spreidt zich uit over zijn gezicht. Achter het stoplicht staat een busje die op een camper lijkt, met de letters C-H-E-L-L-O erop. "Nu ook beschikbaar in uw buurt!", luidt het onderschrift. Door rood steekt hij over als een slaapwandelaar, en loopt rustig het busje binnen. Een vriendelijk jonge man netjes gekleed in een blauwe shirt en met een chello stropdas groet DD. En zo is na 15 minuten het pakt met de duivel gesloten. In vrolijke bui loopt DD naar huis met een gloed nieuwe aanmeldings briefje in zijn hand. "U komt in de aanmerking voor de zomeractie!!!" staat daarin, "En daarom mag u onze kabel internet drie maanden gratis uitproberen! En als u het fijn vindt mag u het houden. En jaaaa, geeeheeen aaaansluitings kosten!".

Zomer, herfst, ... jarig ..., winter... "WHERE THE HELL IS MY CHELLO INTERNET!!!" schreeuwt DD in zijn slaap, om vervolgens weer wakker te worden en voor de telefoon te gaan zitten wachten op die telefoontje van CHELLO. "We nemen contact op zo snel mogelijk!", spoken de worden van de busjesduivel in DDs hoofd. Ergens tussen de herfst en jarig, besluit hij om dit niet meer te pikken en stuurt boze emailtjes toe naar wijlezenditnooit@chello.nl, maar geen antwoord volgt.

Op 23 oktober 2001 besluit hij om een ander ISP aan te spreken. Hij ziet ergens staan dat adsl ook mogelijk is via andere telecoms dan KPN. BaByXL en Versatel! "Whoa", denkt DD. Laat ik dit maar uitproberen. En zo komt hij op een gedachte om een pact met Demon dsl metro 512 te sluiten. De naam van de ISP schrikt hem niet af. "Een ziel? Was da?" denkt hij. Toch een aantal goede ervaringen rijker besluit hij eerst op dit forum rond te kijken en, uit te vinden wat mensen over deze Demon vinden. "Binnen de levertijd geleverd!", leest hij, "Bevalt me goed" en ander positief gebrabbel. -Vrolijk zijn is een kunst. Verleer het niet- "Hoop? Is dat een nieuw macmenu?" denkt DD? Maar wat kan ik anders doen. Hij sluit het pact met Demon.

45 dagen zijn voorbij ... en hij is niet verrast. Hij pakt zijn telefoon op en draait het nummer die in de brief vermeld staat. Verrast dat hij niet eens een liedje heeft afgeluisterd in de wachtrij vertelt hij de status adsl levering Demon afdeling(hell next door)medewerker zijn trieste verhaal. "Aha, zegt de medewerker. Ik zie dat u helemaal gelijk hebt, maar mijn opper demon is hier ff niet, dus ik bel u zo spoedig mogelijk terug."
Dagen gaan voorbij, en er valt een brief in DDs brievenbus. Het woord Demon met een onschuldig ovaaltje boven de 'e' staat erop. Met zijn tanden scheurt hij de brief, boosaardig grommend, open. In de brief staat dat de levertijd is verdubbeld. Sorry zegt het duiveltje, hier heb je een cadeaubon van fl10 als een kleinigheidje. Blijf alstublieft abonnee!" Deze brief wordt ritueel verbrand boven het gasfornuis. De as wordt in een plastic zakje gedaan, omwikkeld met lood en gedumpt in het Noordzee kanaal (Nee daar woont DD niet in de buurt).

Als de 12 weken sinds dat de eerste krabbeltjes van Demon zijn ontvangen, bijna verstreken zijn, krijg hij een ovaaltjes brief in zijn bus. De brief wordt geopend (vraag niet hoe want dat wou hij mij ook niet vertellen). "Onze dsl metro 512 diensten zijn vaak laat. Daarom hebben wij besloten om geen nieuwe aanmeldingen aan te nemen. U krijgt het echter wel. Dus geen zorgen."

14 weken zijn voorbij en hij belt naar het hoofdkantoor van de duivel.
"Hallo" zegt de adsl *#*#*##*#*afdeling medewerkster, "Met Suzanne Die-en-da". Gegrom klinkt er door de hoorn heen:
"ggrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhrrhhhrhh".
"HAllO?!" zegt de dame.
"Hallo .... grrrrrhrrrhhhhrhh".
"Waarmee kan ik u van dienst zijn?".
"Jah ik zou teruggebeld worden en dat is niet gebeurd en ik heb mijn adsl metro 512 pakket nog niet ontvangen en dat vind ik zeer .... grrrhrhrhrhrhr"
"Ok, en wat is het nummer van uw ziel?"
"Mijn ziel nummer heb ik niet maar kijk maar op de volgende postcode ****XX, in die antieke rekenmachine van jou."
"Gevonden ..."
"En?!en?!"
"Hmmm, jahm ..."
"GrrrrrhrrrhhhrrRRRRRRRRRR"
[copy|paste]
"Hmmm, jahm .." zei de telefoniste bij de status afdeling van Demon,
"Ik zie hier uw order staan en ze hebben er niet veel mee gedaan bij onze pakket leveringsafdeling" (ze zijn van elkaar gescheiden door een kloof die in geen lichtjaar is te overbruggen. Zelfs de mails komen er maanden te laat aan.)
"Nou mijnheer ik ga nu een brief sturen naar ze toe, zodat uw order weer op gang komt. Geen zorgen, het komt in orde!". [/copy|paste]
"Geeft u mij maar uw e-mail, ik hou u op de hoogte!", zei de telefoniste.
"GRHHRHHRHRHRHHRHRHRRRRRR!!! dd@hotmail.com!!!!"

Twee weken zijn voor bij. Kijk daar loopt DD. Bleek als hij is. Wat zit hem toch dwars op deze zonnige middag? Nu weet u het. Mijn en zijn vrienden hebben dsl, en kijken hem lachend aan, zich herinnerend aan de tijden dat hij liep te pronken met zijn adsl foldertje. Zijn buurman heeft kabel en vroeg onlangs, of hij ff iets naar DD mocht versturen om het uit te proberen. "GRRR" zei DD. Jah, mijn live lezer, die de moeite heeft genomen om dit helemaal door te lezen, twee weken zijn weer voorbij.
"Email?! Is dat een nieuw soort macmenu?" ...

En zo dwaalt hij door de straten. Soms door de forums. Zijn 56k modempje kraakt. Met een ping met drie nullen probeert hij nog ff tegen mij te spelen. Ik zag m weer gister. Hij zat voor zijn beeldschermpje rustig te staren naar dat kleine blauwe balkje in de rechter, onderste hoek van zijn IE. Maar t geeft niet. Zijn ziel is immers toch ergens ver hier vandaan. Kwijtgeraakt.

Laats zag ik online dat Cistron bij DD in de buurt beschikbaar is. Meteen heb ik hem opgebeld.
"Je kan nu Cistron adsl bestellen!!!!"
"Adsl?! is dat een nieuw soort macmenu?" ...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Misschien is een Nederlandse vertaling een goed idee? Alsmede een samenvatting?

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 06 februari 2002 13:45 schreef IceStorm het volgende:
Misschien is een Nederlandse vertaling een goed idee? Alsmede een samenvatting?
En een aantal enters voor de overzichtelijkheid :D

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:22

Predator

Suffers from split brain

Ik ben 1/3 gekomen en toen deden mijn ogen pijn ( dit is geen grap op zo ).
Dat valt dus echt niet te lezen :(

Niettegenstaande ik jouw post niet gans gelezen heb ga ik ook iets zeggen:
Namelijk ik vroeger 2x ADSL aangevraagd. 1st maal gekeken op site en ik was aansluitbaar.
Aangevraagd en zo na 1 week telefoon -> niet aansluitbaar.
2 maand later belt de telefoon maatschappij mij op.
"U bent aansluitbaar !!!". Ik mooi uitleggen dat het vroeger niet zo was en we zeker 3x gevraagd of het wel zeker mijn volledige straat ( max 50m lang ) was en zo.
"Jaja" zei ik. Ik bestel dus en zo. Eindelijk es die 55k modem buitengooien :)
Nou mooi niet, 2 weken later brief in de bus.
Wegens technische... blabla. Ik heb zelf gebeld om reden te weten maar ze probeerde mij daar wat wijs te maken. Dus ik maandje later kabel aangevraagd en niettegenstaande de prijsstijging ben ik blij dat ik geen ADSL genomen heb.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 14:04
Op woensdag 06 februari 2002 13:40 schreef DDreameRR heel veel
...
word schrijver ofzo :)

edit: toch maar ff lezen

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee, heeft geen zin, niemand leest zulke lappen, zonder interesse te verliezen.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:30
Op woensdag 06 februari 2002 13:45 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

En een aantal enters voor de overzichtelijkheid :D
gelukkig is de interpunctie nog hier en daar aanwezig :)

I want to live forever, so far.. so good.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 14:04
LOL dat verhaaltje is wel funny :7

• DDreameRR
Ja,ja, tis indeerdaad veels te lang. Ik heb het wel ingedeeld in alineas enzow,maar die zijn weg. Moest eigenlijk wit regels gebruiken.

• DDreameRR
Zo ge-edit.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vind hem nog steeds lang, kun je geen samenvatting maken? :D

🌞🍃

• DDreameRR
ben m nu aan het doorlezen en het is idd geen nederlands. Sry was nmlk spontaan geschreven :/

Samenvatting? hmz ff kijken.

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 12:35
Houden zo... het is wel lang maar nou en... en die spontane stijl (aka geen Nederlands) past bij het verhaal. ;)

Erg leuk geschreven alhowel het triest is dat dit geen fictie is... dan had ik echt lol gehad. B-)

Ik vond het een leuk verhaal en voor de mensen onder ons met ADHD of een andere afwijking waardoor ze een attention span hebben van minder dan 10 seconden... jammer joh, want het is echt leuk... *D

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Cool!!!!

Moet ik effe een uitgever voor je bellen? :)

• DDreameRR
Zo, nou zijn mijn spellings fouten eruit tenminste :)

• CyberTijn
  • Laatst online: 04-08 16:00
That must me the saddest story I've ever heard ;(

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:49

Jumpiefox

Hoi ?

vette verhaaaaal :)

The first casualty in war is always the truth...

• BFS
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Bummer dude! >:)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Ach een 56K6 modempje werkt toch ook? :7

• DDreameRR
56k werkt, het werkt alleen na 19:00 (daaltrief) en bovendien betaal ik
edit:
2
keer meer per maand dan een 512 dsl abonnement. En dat voor 5 kb/s max :r Dus toch maar liever dsl of kabel.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:22

Christiano007

Ich bin der champion

hehehe lol, het is idd kut, maar je kunt perfect verslaggever worden :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

sterkte...

In mijn plekkie hebben ze geen adsl, geen kabel, geen glasvezel. Gelukkig wel isdn. Misschien eens friaco proberen, werkt bij mij tot nu toe nog lekker (hoewel kabel in m'n vorige woning beter was, zucht)

Verwijderd

Verhaaltje is cool, ik mag hopen dat het bij mij niet zo gaat :P

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
probeer Cistron gewoon, u got nothing to lose but ur soul? :)

[klanten service daar is voortreffelijk]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
L :) L

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 16:09
Is die fictie of werkelijkheid :?

Internetproviders zijn net als alle grote bedrijven een beetje traag maar dit lijkt me onmogelijk. Je moet nooit met formulieren op internet je abbo aanvragen, zelfs upc heeft een bereikbaar nummer! voor als je een nieuw abbo wilt, dan wordt er meteen een afspraak gemaakt voor de installatie en met een beetje geluk komen ze dan ook, anders moet je een nieuwe afspraak maken en hopen dat ze dan wel komen. En ik zou het gewoon proberen met Cistron, volgens mij heeft Cistron goeie service dus kan er weinig fout gaan.

• Luuk
  • Niet online
wel klote voor je enzow..

anyway,.. may chello burn in hell.. moederneukers.. :r

• zwahiel
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

En jouw verhaal staat niet op zicht!

Zwahiel heeft hier ook zo'n 3 brieven van Essent (alles went behalve Esslent!) dat @thuis beschikbaar is :(

De eerste dateerd van december 2000...... :(

Denk je dat er iets beschikbaar is van kabel hiero! :? NOPE!

DSL diensten kwamen beschikbaar en zwahiel greep z'n kans, maar had desondanks toch nog zo'n 14 weken moeten wachten op KPN totdat die allemaal hun zaakjes rond hadden... :(

En nu fucken ze me met die prijs verhoging, maar gelukkig gaat Zwahiel over op BBned zodra XS4ALL dat aanbied!

XS4ALL kun je tenminste vertrouwen! >:)
en dat meen ik letterlijk!

offtopic:
* zwahiel gaat :Z :z doen en ff flink wat cognac zuipen om zijn opkomende griep eruit te zweten! :(

Vastelaovend komt en Zwahiel krijgt de griep! :(

Mam bedankt voor het overdragen ervan ;) :( ;(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

rotflmao >:) ,

1 woord "Cistron" (zie sig.)

Verwijderd

Dit stuk moet je even naar een krant sturen ofzo, bij de ingezonden stukken ofzo. Daar kunnen al die ISP's het dan mee doen.
Het is gewoon te schofterig voor woorden.
Ik heb ook ooit een ADSL-verbinding via Planet aangevraagd, ging ook voor geen meter, ook weken gewacht en toen de hoop maar opgegeven. Nooit meer wat van gehoord.
Toen maar aangemeld bij Xs4all, dat ging beter. Het duurde wel even (KPN is volgens mij de zwakste schakel) maar uiteindelijk toch ADSL gekregen.
Wat, naast het tekort aan technische mensen op deze aardbol, de reden voor deze traagheid is, is volgens mij de ongelofelijke bureaucratie waarmee die aanvragen gepaard gaan.
Zit te denken aan ADSL hier op een ander adres, maar dit soort verhalen en eigen ervaring weerhouden me ervan.
Bij wie heb je nu wel een ADSL-verbinding binnen een maand ofzo?? Kan dat uberhaupt nog, of is het altijd een kwestie van maaaaaanden? Heeft iemand hier een idee over, wat is nou de moeilijkheid voor de ISPs?

Verwijderd

Wat een lap tekst, maar het probleem met de drie providers vind men terug in de volgende zin:
"Ik zie hier uw order staan en ze hebben er niet veel mee gedaan bij onze pakket leveringsafdeling" (ze zijn van elkaar gescheiden door een kloof die in geen lichtjaar is te overbruggen. Zelfs de mails komen er maanden te laat aan.)
Aldus de samenvatting ;)

Wel erg lullig, ik sta voor MxStream voor de 15 februari erop, en laat dat nu net de dag zijn dat ik moet beslissen of Casema eruit gaat (termijn verstrijkt op de vijftiende). Aangezien ik te bang ben om zonder internet te zitten, heb ik na jouw verhaal maar besloten dan maar een maandje extra te betalen...

Wel enorm kl*te voor je :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Verhaaltje is koel.

Beter niet op de verkeerde knop drukken als je 'm wilt posten, een uur typwerk weg :)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik bof maar met Zeelandnet zo te zien.. en dit vind ik echt een column voor in de spits, metro oid, leuk gedaan! :)

Verwijderd

Cool verhaal.

En deze martelgang is bij @home niet anders ..

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 13:57 schreef KillerAce_NL het volgende:
Nee, heeft geen zin, niemand leest zulke lappen, zonder interesse te verliezen.
Zei een duidelijk slachtoffer van de MTV-generatie.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://my.maraex.com/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://my.maraex.com/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://my.maraex.com/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://my.maraex.com/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://my.maraex.com/worshippy.gif

WAANZINNIG!! Ik kan niets anders zeggen. Bravo. Deze teksten horen echt thuis in de krant bij verzonden brieven (Metro ofzo).
Een stuk minder voor jou. Ik ken het gevoel.

• DDreameRR
Op woensdag 06 februari 2002 21:31 schreef Pc123 het volgende:
Is die fictie of werkelijkheid :?
Dit is geen fictie.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

mooi verhaal hoor :D

• boswandeling
  • Laatst online: 14-08 15:37
Goh waar ken ik dit van

ik ook 4 maanden moeten wachten voor me adsl
heb 3x gebeld om de 3 weken dus.

Hetzelfde verhaal uw status is blijven hangen bla bla bla

Elke keer verzekerde ze dat ik het binnen 3 weken zou krijgen, jajajaj na 4 maanden belde ze om te zeggen dat het zou komen, maandag ochtend ik dacht chomp this bitch, ik geloof het niet ik ga lekker werken en ze kunnen me wat.

Maar ze waren langs geweest voor het paket maar kwas er niet dus kon ik het bij postkantoor in het Winkelcentrum ophalen, Zo heb ik dit gedoe beleefd

Nu m`n vriendin woont een paar straten verder,,,,,,,,,,,,

27 dec aanvraag gedaan 18 januarie paket binnen.

moge kpn mensen maar shurft tussen hun benen krjgen >:)

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 10:58 schreef MikMouse_ het volgende:
moge kpn mensen maar shurft tussen hun benen krjgen >:)
:?
Daar krijg je een waarschuwing voor, dit soort nonsens kun je maar beter voor je houden.
Lekker nuttig.

Verwijderd

Lang verhaal heb het toch ff doorgelezen, moet wel toegeven dat het te gek voor woorden is dat dit soort dingen kunnen gebeuren.
Ben je op een vrijdag de 13e geboren ;)

edit:

Zo kan het ook ;)

Verwijderd

Ach ja, het houdt niet op.

ADSL aangevraagd: meneer het is in de buurt. We komen het zo snel mogelijk aanbieden.

2 maanden later: bellen, hoe zit het ermee?

"Ja, druk enzo, maar heb geduld"

2 maanden later: bellen, hoe zit het ermee?

"Wellicht in 3 maaanden.

3 maanden later: YES, fast ADSL.

Na een half jaar: verhuizen, en abo meenemen.

"Meneer, het verhuizen kan nog niet. We vragen een nieuwe abo voor u aan. "

Ja, :?, regelen jullie dat lekker intern.

Een HELEBOEL telefoontjes later. Wanneer, waarom nog niet, hoe laat. Wel inbellen ,geen verbinding, en alle shit.

3 maanden later-> eindelijk ADSL. BASIC :(

"Helaas meneer, sorry, maar we raden u niet aan het abo te upgraden, want dan kan het zijn dat u nog 2 maanden geen ADSL hebt. Het moet in 3 maaden mogelijk zijn om te upgraden"

3 maanden later bellen.

"Nee, meneer, helaas niet mogelijk, bel na het nieuw jaar nog een terug."

Na het nieuwe jaar, bellen.

"Meneer, uw aanvraag is in behandeling."

1 (EEN) dag voor de upgrade:

"Fast ADSL abo's krijgen voortaan 1 ip" :( :(

Bellen: Wij willen 4 ip's, en wij hadden het al lang aangevraagd, en het is door jullie fout naar basic gegaan.

"Sorry meneer, het kan TECHNISCH niet meer."

"Het spijt ons ook"

"Nou, uit onze analyse is gekomen dat de meeste mensen het niet gebruiken"

ARHHHHHHHHHHH.

KILL.

Toen heb ik die strontmanager van de f*******g KPN/MXstream
lid gemaakt van 500 pornosites en een hele hoop SPAM.

Dat ze dr in mogen blijven hangen.

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 19:08 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Daar krijg je een waarschuwing voor, dit soort nonsens kun je maar beter voor je houden.
Lekker nuttig.
mag ik vragen waarom hij daar een waarschuwing voor krijgt terwijl ik in veel gevallen andere mensen ongestoord veel ergere shit zie zeggen? dat je zelf schurft tussen je benen hebt is nog steeds geen reden om hem een waarschuwing te geven

PS: die laatste zin was een grapje..

* VeldKoe rent richting forum-uitgang

• boswandeling
Op donderdag 07 februari 2002 19:08 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Lekker nuttig.
??? ondertussen zijn er andere gasten die veel erger zijn,
maar die mogen alles, ach ja hij zal wel bij KPN helpen,

beetje zielig dat ik hier een waarschuwing voor krijg.

ps kzal nu wel weer een waarschuwing krijgen omdat hij dit ook nonsens vind, ach ja kan die jongen ook niets aan doen

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 20:49 schreef MikMouse_ het volgende:

[..]

??? ondertussen zijn er andere gasten die veel erger zijn,
maar die mogen alles, ach ja hij zal wel bij KPN helpen,

beetje zielig dat ik hier een waarschuwing voor krijg.

ps kzal nu wel weer een waarschuwing krijgen omdat hij dit ook nonsens vind, ach ja kan die jongen ook niets aan doen
Ik stoorde me eraan, en zelfs na jou waarschuwing is er nog iemand die het nog bonter maakt, deze is terecht gedelete.
De ziektes waar hij mee loopt te strooien kan je maar beter niet krijgen.

Het voegt totaal niets toe aan de discussie en jij maakt een aanzetje voor een ander die het dan nog veel gekker maakt.

De moderators lezen ook niet elk berichtje, dus als jij je aan anderen stoort dan kan je het melden sim-pel.

PS het zijn altijd anderen, kijk eerst een naar je zelf.

• boswandeling
Hallo ik ben geen verader, maar vind je het topic dan wel goed ??

En allen ISP`s mogen branden in de hell

Neem dit ook eens letterlijk dan ??
Precies helzelfde

Verwijderd

Die heb ik net aangepast.
Als er klachten zijn over mijn moderaties mag je een topic openen in [forum=15] of me persoonlijk benaderen, daar gaat dit topic niet over he.

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 21:13 schreef MikMouse_ het volgende:
Hallo ik ben geen verader, maar vind je het topic dan wel goed ??

En allen ISP`s mogen branden in de hell

Neem dit ook eens letterlijk dan ??
Precies helzelfde
Is minder persoonlijk dacht ik zo..... ( inmiddels aangepast)

Het leest prettiger zonder deze onzin, vergeleken met de gedelete reply valt die van jou nog enigzins mee.
Woorden als K tering tyfusleijers en meer van dat soort verwensingen mogen wat mij betreft verwijderd worden.

Maar als jij er anders over denkt......

Verwijderd

Wel kut voor je, :'(
Maar jongen, ik heb nooit een stuk gelezen die zo perfect in elkaar steekt! klasse. :) :) :) :) :) :) :)
tsjonge, wat een talent :7 :Y)

• DDreameRR
edit:
topic toch maar gepost in lieve adjes

• DDreameRR
Op vrijdag 08 februari 2002 00:12 schreef Telefoongids het volgende:
Wel kut voor je, :'(
Maar jongen, ik heb nooit een stuk gelezen die zo perfect in elkaar steekt! klasse. :) :) :) :) :) :) :)
tsjonge, wat een talent :7 :Y)
Jullie hebben mij wel aangemoedigd :) Ik ga ff idd naar een of andere krantje als metro dit proberen te sturen. wie weet...

• ElCondor
  • Laatst online: 22:12

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Jongen, ik leef met DD mee. Goed verhaal hoor. Ik geloof er gelijk elk woord van. En serieus, je zou serieus een carriére als schrijver moeten overwegen! Suc6 iig

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• BreadFan
  • Niet online
L :D L

Ik den dat er wel meer mensen zijn die met deze shit rondlopen... ;(

Chello administratie is echt bagger...

[sub]Niet doorvertellen hoor maareh..
* BreadFan heeft nu 4 maanden chello en nog geen rekening gezien :o :z [/sub]

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 11:08
Mijn mxstream-aanvraag bleef ook hangen (xs4all-status 2/7), als ik geen 15x gebeld had stond 'ie er volgend jaar nog in :(

Ik begrijp het niet, ze kunnen toch bijv. elke week een query draaien die alle aanvragen weergeeft waarvan de status 2 weken of meer niet veranderd is, en daar wat aan doen :?
Lijkt me wel wat klantvriendelijker, en ze ontlasten de helpdesk er ook nog mee.

Gisteravond: status 3/7
Vanmorgen: status 4/7
Vanmiddag: status 5/7

:D

Verwijderd

Kan heel kort en bondig: mijn ervaring.

14 jan 01 aangevraagd, 18 aug 01 aangesloten, heel veel gesproken met diverse KPN medewerkers.

1 dec 01 verhuizing aangevraagd, binnen 1 week afgesloten na 8 weken pas weer aangesloten!

Kortom KPN heeft het erg druk :? en ik ben blij dat het weer werkt. *D

• DDreameRR
Zo te zien heeft de duivel toch nog zijn woord weten te houden. 5/03/02 om 10:00 's morgens, werd ik aangenaam verrast met een dsl doe-het-zelf pakket. 9 maart gaat mijn abbo van start!!! :D Ik weet niet wat de reden was van dit onverwachte zending, (ik had ze weer gebeld en er was niets aan mijn abbo gedaan. Hmmmmm ... Jahm.) maar ik heb het tenminste in huis :)
Pagina: 1