Be Stronger Than Your Excuses
Als je nou eens verteld wat voor systeem je bouwen wil dan kunnen wij eventueel wat meer voor je betekenen, bovendien is de search een uitermate goed medium om het grootste gedeelte van al je vragen te beantwoorden.
Meh ...
Ik vindt de Asus P3B-F een heel goed moederbord...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
IDD I completely agreeOp woensdag 06 februari 2002 13:33 schreef Contagion het volgende:
ecs k7s5a. Cheap maar stabiel en snel
webOS all the way!
Ik zou GEEN k7s5a nemen!
Ik had er bij giston eentje besteld en het beeld deed
het niet!!
Alles geprobeerd maar ik kreeg hem niet
aan de gang, en dan lag aan het mobo. RMA gedaan, maar
nog steeds niks van gehoord...
(28 jan op de post gedaan).
het niet!!
nog steeds niks van gehoord...
Je kan ook voor de k7s6a gaan, is de opvolger. Bied niet erg veel extra's behalve ondersteuning voor PC2700 ram.Op woensdag 06 februari 2002 13:33 schreef Contagion het volgende:
ecs k7s5a. Cheap maar stabiel en snel
Dat jij een probleem hebt met dat bord wil niet zeggen dat die hele serie niks is hoor. Ik heb dat bord ook met een duron 800 erop en niks geen problemen. Misschien heb jij je grafische kaart gewoon wel om zeep geholpen of verkeerd erin gezet ofzo. Bordje is iig niks mis mee.Op woensdag 06 februari 2002 13:38 schreef joRDzz het volgende:
Ik zou GEEN k7s5a nemen!
het niet!!Alles geprobeerd maar ik kreeg hem niet
nog steeds niks van gehoord...(28 jan op de post gedaan).
Nee neem n Epox 8KHA+ maar een klein beetje duurder maar stukken sneller en veel oc mogelijkhedenOp woensdag 06 februari 2002 13:35 schreef Hermanvh het volgende:
[..]
IDD I completely agree
[topic=378757/1/50]
Verder lekker duidelijke post dit... (geen budget, geen soort proc, geen geheugen, geen eisen mbt. raid/non-raid)
Verder lekker duidelijke post dit... (geen budget, geen soort proc, geen geheugen, geen eisen mbt. raid/non-raid)
Ja idd. Wreed goed mobo voor een nog betere prijsOp woensdag 06 februari 2002 13:35 schreef Hermanvh het volgende:
[..]
IDD I completely agree
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()