Toon posts:

Opinion bar

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die de opinion bar nog gebruiken. Het oogje voor het bekijken van de ads en de rate zijn bij mij nog steeds rood. Wordt dit nooit aangepast.

Met het surfen naar de diverse sites, en het invullen van de vijf vragen, heb ik inmiddels binnen een uur toch al 8 Euro binnen. 17,- da's niet verkeerd. Ik zit inmiddels op 15 euro, dus nu maar wachten op de cheque.

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt de search niet. Ik weet dus niet of er al een ketting gestart is voor de opinionbar. Ik las dat ze onbeperkt uitkeren. Het enige is dat je af en toe wat vragen moet beantwoorden. Elke dag vijf minuutjes klikken en je hebt al snel 100,- in de maand.

Bij deze wilde ik dus een ketting opstarten voor iedereen die hierin geinteresseerd is. Als er al een ketting opgestart is, schop me er dan maar weer af.
www.opinionbar.com/go.asp?refid=boltepat

Greets

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Voglens mij is er nog geen ketting over geweest. Maar ik ben toch al lid dus ik kan niet meer meedoen.

De eerste paar dagen deed ie het bij mij ook prima, hij telde ook vrij snel. Maar nu doet ie het niet meer, het oogje blijft inderdaad altijd rood. En je mag geloof ik max. 12.50 euro per maand verdienen, of hebben ze dat veranderd?
Hij is wel lekker klein en verplaatsbaar.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Wat een hoop bars zijn zeg he, de free record shop bar ziet er niet uit

aangemeld via Lightning Bolt

de volgende mag de aanklikken
www.opinionbar.com/go.asp?refid=lumibrite

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

aangemeld onder lumibrite

next: www.opinionbar.com/go.asp?refid=opbjorge

Verwijderd

Topicstarter
Dat van dat maximum kan ik niet meer vinden op de site van opinionbar. Ik weet dat er in het begin wel een limiet was. Er staat nu dat op een gegeven moment de banners ophouden en je geen vragen meer krijgt. Zolang er vragen blijven komen kun je gewoon blijven verdienen.

Ik sta inmiddels dik boven de 20 Euro.

LOL

• ragger78

ragger78

ehm...ja

ik krijg nooit dat ik wat in moet invullen, alleen in het begin een keer..
Af en toe krijg adding point maar daar merk niks van op de stats pagina..?
nog maar 0.71 euro's :/

Verwijderd

Topicstarter
Ga naar de site van opinion bar. Nadat je hebt ingelogd op de site klik je op MyPoints, klik hier vervolgens op 'Where your opinion counts'. Er verschijnt een hele lijst met sites. Er zitten best wel leuke bij. Klik op een aantal van deze sites. Bij 1 op de 3 sites begint de opinion bar te knipperen. Ach het kost wat tijd, maar het verdient veel beter dan andere Pay bars.

• ragger78

ragger78

ehm...ja

die lijst had ik al gezien, maar daar deed ie ook niks bij. Ik nu even een proxy opgegeven en opnieuw opgestart en nu werkt het wel :)

Verwijderd

ze betalen best wel aardig!! 5 eurocent per vraag dat is fl. 0.10 gemiddeld heb je 5 vragen per website dat is dus 0.50
en als je inderdaad naar die lijst gaat heb je het snel verdiend!!!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:13

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb met net aangemeld via bjorge en ik ben benieuwd wat het mij gaat opleveren ;)
http://www.opinionbar.com/go.asp?refid=hilgo!

Discogs

Pagina: 1