Toon posts:

Promedion Laptops, is het wat???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Heb een nieuwe laptop nodig. Heb al beetje gezocht op internet en het goedkoopste is toch wel de Promedion 2800

Kenmerk Omschrijving
Processor: INTEL Celeron 1000 Mhz
Geheugen: 128 Mb uitbreidbaar tot 512 Mb
Cache: 128 Kb
Harddisk: 10 Gb
CD-Rom drive: 24 speed intern
Floppydrive: 3,5" 1,44 Mb intern
Beeldscherm: 13,3" TFT Kleur
Videokaart: 8 Mb tot 64 Mb shared videgeheugen ULTRA AGP
Multimedia: Geluidskaart met Wavetable, 3D surround audio
Muisbesturing: Touchpad
Batterij: Li-Ion
Interfaces: 2 x USB
Fax/Modem/ISDN: Intern 56k Fax Modem
Netwerkkaart: Intern 10/100MBit LAN (UTP)
Software: Oprioneel
Accessoires: Gratis WEBCAM
Draagtas: Gratis Draagtas
Afmetingen: 308 x 254 x 37,5mm
Garantie: 1 jaar carry in

Nu € 1.095,00

Goed ik ken het merk niet, heb de search al gebruikt maar niet veel gevonden. Ik vraag me af of deze laptop goed is of dat het troep is. Als jullie meer info hebben hoor ik dat graag, alvast bedankt.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
ja mag er vanuitgaan door de hedendaagse kwaliteits eisen dat ern niet veel rommel meer verkocht mag worden, heelaas berust bvenstande zin niet op de waarheid, dus RESEARCH!

Probeer eens te kijken of men meer heeft gemaakt en of dat toen beviel voor den mensch... Is op zich een goeie graad meter, aar niet fool proof :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bedankt voor je reply,

is ook de bedoeling dat mensen hier met promedion laptops hun ervaringen mogen sharen zeg maar... :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb wel eens zo'n ding meegemaakt. Op zich een mooi ding en werkte allemaal ook wel maar 2 dingen waren slecht.
1. De geluidskaart was echt ruk, klonk echt nergens naar.
2. De batterij was na een week dood, batteryrefresh fixte het weer (refresh van 8 uur!), na 5 dagen, batterij weer dood. Weer loste een batteryrefresh het op, maar om dat iedere week te doen is niet echt geweldig.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Als je in gedachte houd dat je voor dat bedrag geen wereldflaptop kan verwachten is het geen slechte koop. De specificaties zien er althans goed uit....