Ik werkte al een tijdje met debian, maar wou libranet (1.9.1) 's proberen (debian-based), omdat ie wel leuke config tools heeft enzo. Maar nu het probleem, de install gaat helemaal goed. Ik stel mijn monitor (IIyama MasterPro 17) goed in, met dezelfde HorHertzen en VertHerzen als ik in Debian had gedaan, ook stel ik mijn video kaart (G450 dual head 32MB) in, in XFree4.1 (driver--> mga geheugen --> 32768).
Aan het eind van de installatie wil libranet gdm gaan draaien. Op dat moment zegt mijn monitor "Fast-FH" oftwel het gaat 'm een beetje te snel. Ook als ik lagere HorHerzen en VertHerzen geef... Ik kan de XFree86 modussen niet veranderen met "Ctrl Alt +" en na een tijdje kan ik helemaal nix meer met mijn toetsenbord doen, ook niet naar een andere tty...
Heeft iemand een idee????
Aan het eind van de installatie wil libranet gdm gaan draaien. Op dat moment zegt mijn monitor "Fast-FH" oftwel het gaat 'm een beetje te snel. Ook als ik lagere HorHerzen en VertHerzen geef... Ik kan de XFree86 modussen niet veranderen met "Ctrl Alt +" en na een tijdje kan ik helemaal nix meer met mijn toetsenbord doen, ook niet naar een andere tty...
Heeft iemand een idee????
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature