Toon posts:

Wat is jullie top 3 van Get-Paid4 Surf ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Min top 3 is:

1. DesktopDollars
2. SurfingPrizes
3. AdFrame

En de gouden eikel gaat naar mijn mening naar:

SPEDIA

Verwijderd

1 Waarom desktop?
2 Surfingprizes bij mij: ong. 100 uur levend houden voor $7 ; hoe is dat bij jou?
3 Adframe doet het niet!

Verwijderd

1) Adframe, als dat klote ding weer eens gaat werken.
2) Opinion bar, ik zat binnen 2 uur op 18 euro. En deze is onbeperkt. Zie ook mijn topic "Opinion Bar" in dit forum.
3) Unique surf. Pas me begonnen en vertraagt je PC niet zoals bijvoorbeeld All Advantage.

Ik gebruik geen PFS programma's waarbij er aan het eind van de maand bekend gemaakt wordt hoeveel cent je per punt krijgt. Ik wil direct weten wat ik verdiend heb, en niet na 100 uur internetten te horen krijgen dat je punten geen drol waard zijn, omdat er anderen zijn met meer dan 5000 referrals.

See ya

Verwijderd

1. Spedia
2. DesktopDollars
3. Getpaid4

Wat is er mis met Spedia? Check vooral die geweldige javaspelletjes :P

Verwijderd

1. Desktop Dollars
2. AllAdvantage
3. Adframe

Verwijderd

1. DesktopDollars
2. CashFiesta
3. Surf2Web / SurfinPrizes

Maar mijn top3 wisselt naarmate geldbanners offline gaan (Adframe) of naarmate ik er nieuwe bij krijg.

Verwijderd

1. Desktopdollars, wegens heel wat refs
2. CashFiesta en PaysU, nieuwe zaken die ik eens uitprobeer
3. AllAdvantage, desondanks de verlaagde uren

Verwijderd

1 Adframe (als ie werkt)
2 Cashfiesta (als ie daadwerkelijk ook ongeveer $0,60 per uur betaald!)
3 BearcatOnline(hoef je helemaal niets voor te doen,en je kan zelfs de viewbar verbergen.Het enigste minpunt is ,dat jeje account nog niet kan bekijken)

Voor wie hier nog niet aan meedoen:
http://www.bearcatonline.com/?ref:micki

Verwijderd

1. PaysU. Technisch zeer goed en hoge payrates.
2. Surfingprizes. Gemiddelde gebruik van deze ligt het hoogst, vooral door die klein bar.
3. Alladvantage, ondanks de problemen.

Desktop Dollars klapt er bij mij veel te vaak uit (404), dan moet ik hem opnieuw starten.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
1. Desktop Dollars - Ben er intussen zo aan gewend dat ik zonder die banner spontaan pleinvrees krijg omdat m'n scherm dan zo groot is ;)

2. BearCatOnline - Als ze tenminste redelijk gaan betalen. Die banner is echt supermakkelijk.

3. Adframe - Omdat ze goed betalen en snel betalen. Maar dan moet die banner wel weer stabiel worden.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

ik heb een top 7:

1. cashfiesta
2. spedia
3. Paysstation
4. uniquesurf
5. prizebox
6. alladvantage
7. desktop dollars

Verwijderd

Ik snap niet dat jullie Desktopdollars zo goed vinden. Het gebruik is wel simpel, maar hij is groot en betaald bijna niks.

Ik gebruik ze nog niet zo veel (nog steeds modempje), maar:
1. adframe (als het werkt)
2. surfingprizes (betaald weinig, maar klein en simpel en goede refs)
3. verwisselt, met mijn verbinding kan ik ze toch niet alle 3 tegelijk draaien en soms werken ze niet:
Cashfiesta, Paysu, ePilot.

Opinionbar loopt bij mij vast, of is er een nieuwe versie uit? Bovendien is ie volgens mij niet onbeperkt (niet genoeg ads) en krijg je automatisch een cheque als je 12.50 euro hebt. Als je dan ook nog 21 piek voor het inwisselen moet betalen (moet volgens mij nog wel)...

Verwijderd

Ik vindt DesktopDollars juist zo handig omdat je er vanalles overheen kan zetten.
B.v. Bearcat en Adframe. Dat lukt niet bij alle banners.
Pagina: 1