achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Heb je toevallig 1 kolom geselecteerd als je gaat sorteren ? Dan wordt alleen die kolom gesorteerd, de rest blijft staan....
Dus : alle kolommen selecteren.
Dus : alle kolommen selecteren.
Whatever
ja maar dan kan ik alleen maar sorteren op naam, ik wil daarna ook nog kunnen sorteren op plaats en dat wil dus niet zonder alles overhoop te gooien
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
ik krijg de gegeven van een text bestand die gegenereerd wordt door een formulier op internetOp woensdag 06 februari 2002 13:12 schreef jv777 het volgende:
is het niet makkelijker om het in MS access te zetten eventueel?
Als je zoiets hebt:
Ga dan eens naar data -> filter -> autofilter
Dan kan je per kolom de data sorteren of filteren.
[edit]
WoW wat ben ik weer laat vandaag
code:
1
2
3
4
| auto's kleur pk audi rood 120 ford groen 100 daf geel 12 |
Ga dan eens naar data -> filter -> autofilter
Dan kan je per kolom de data sorteren of filteren.
[edit]
WoW wat ben ik weer laat vandaag
- Selecteer alle kolommen
- Ga naar Data | Sorteren (Dus niet via icoon in werkbalk)
- Je krijgt nu een scherm met mogelijkheid om te sorteren op kolom X, daarna op kolom Y enz.
- Ga naar Data | Sorteren (Dus niet via icoon in werkbalk)
- Je krijgt nu een scherm met mogelijkheid om te sorteren op kolom X, daarna op kolom Y enz.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
bedankt voor de hulp
het werkt
Pagina: 1