Toon posts:

Leadtek GeForce 3 ti200 prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus sinds kort een GeForce 3 ti200 van Leadtek, bevalt me erg goed, alleen spellen zoals Max Payne en Medal of Honor loopt hij gewoon binnen een minuut vast, beeld en geluid blijven gewoon hangen en CTRLALTDELETE werkt ook niet :'(

Terwijl Unreal Tournament en Ghost Recon het wel gewoon goed doen.

Ik snap er niets van zelfs dat meegeleverde Dronez ofzo iets liep ook meteen vast :( Terwijl die andere game het wel weer doet.

Ik heb Windows XP en Windows 2000 gedraaid en verschillende drivers geprobeerd, weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Klinkt als een warmte probleem. Zeg ff wat voor hardware je hebt, wat voor koelers etc etc ...

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Lijkt me juist geen warmte probleem, aangezien die bij bepaalde games wel vastloopt, en bij andere weer niet.
Maar je zou heel makkelijk dit kunnen testen door je pc met de kast open te draaien en er eventueel een (tafel)ventilator op te richten.

• Troubular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2024

Troubular

The One and Only

Probeer het volgende eens :
Ga naar je BIOS en zet de optie SHADOW VIDEO ROM uit en probeer het opnieuw.

Succes,

Trouble

"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!
Ik zal die bios setting eens proberen.
Mijn systeem is een AMD Athlon 2000+ , 512 DDR, MSI K7T266 Pro2-RU, 40 gig Maxtor.

Welke detonators gebruiken jullie btw?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 14:31 schreef gabberjoost het volgende:
Lijkt me juist geen warmte probleem, aangezien die bij bepaalde games wel vastloopt, en bij andere weer niet.
Je moet bedenken dat sommige spellen meer power trekken uit je videokaart. Max payne moet ik echt op 237/550 spelen wil het stabiel draaien, terwijl ik quake 3 op 244/555 wel red, tis maar net hoeveel polygonen die moet berekenen, hier krijgt zei ( hehe) het warm van.

Ik denk dat de 27.20 drivers onofficieel het beste zijn

Verwijderd

Topicstarter
Hij is niet overgeclocked en ik heb de retail versie met actieve koeling, dus hij zou dat met gemak moeten kunnen trekken.

Ook 3DMark2001 doet hij super goed, heb ik een avond lang gedaan om te kijken wat z'n maximum is.

Maar ik zal die detonators eens proberen en anders breng ik hem weer terug.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Is het zo dat ie bij d3d spellen WEL en bij OpenGL spellen NIET vastloopt?

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Daar dacht ik ook aan ja, weet jij een oplossing als dat zo is?

Verwijderd

Topicstarter
Damn, dat klere ding doet het nog steeds niet, snap er niets meer van :'(

Ook de warmte lijkt me geen probleem omdat ik de tdh versie heb, die heeft extra koeling om over te clocken dus hij zou zo iezo zonder OC'en goed moeten lopen.

Ik zal nog eens zoeken naar dat Shadow functie, iemand ervaring dat hij het dan wel doet?

Weet ook niet of het aan de GeForce ligt natuurlijk. Maar ook de 23.11 weigeren dienst in MOHAA :(

Verwijderd

Probeer de 21.83 drivers is , misschien werken die wel , met versie 23.11 zijn veel problemen.

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 11:22 schreef Shaggy het volgende:
Probeer de 21.83 drivers is , misschien werken die wel , met versie 23.11 zijn veel problemen.
ik heb dezelfde kaart een geen problemen hiermee.

Ik weet niet wat het is met die PC, maar ik zou eerst eens proberen om de Bios te Flashen...

Verwijderd

Probeer de originele drivers van Leadtek, bij mij werkt-ie als een zonnetje. Ik heb de 128Mb versie en t draait op WinXP. Als je mijn drivers wilt proberen (drivers van half januari), moet je t maar zeggen, dan meel ik t wel of download ze ff hier [url]http://www.leadtek.com.tw/old/WinFast%20GeForce%203%20driver.htm

Verwijderd

Topicstarter
Nog bedankt voor de replies :)
Ik ga gewoon door, eerst die drivers maar weer eens en ik zal eens dat bios flashen.

Het vreemde is ook dat hij OpenGL spelen niet goed doet en Direct3D weer wel. Hij speelt OpenGL maar 5 minuten of minder en dat loopt hij gewoon vast.

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 09:32 schreef MM het volgende:
Nog bedankt voor de replies :)
Ik ga gewoon door, eerst die drivers maar weer eens en ik zal eens dat bios flashen.

Het vreemde is ook dat hij OpenGL spelen niet goed doet en Direct3D weer wel. Hij speelt OpenGL maar 5 minuten of minder en dat loopt hij gewoon vast.
Hey MM,
ik denk dat je je topkaartje een btje te hoog heb geklokt... Sommige spellen stressen de kaart heel erg namelijk.. Mijn "probleem" wat geen probleem is eigenlijk, is dat ik wanneer mn kaart op 510 MEM staat, hij het overal doet behalve in de Nature-scene, na een paar sec hangt ie gewoon... dus mayB ff minder clocken en blijven testen.. :) Suc6

Verwijderd

Heb je misschien de FSB te hoog ingesteld in je bios ??
Ik heb hetzelfde probleem gehad met m'n msi mx400. Bleek dus dat ik de fsb op auto had staan ipv 100/33. Daardoor liep m'n video steeds vast. Probeer het maar eens.
Pagina: 1